Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Δημιουργία κειμένων για ιστοσελίδες

Δημιουργία κειμένων για ιστοσελίδες
Ενισχύστε το μάρκετινγκ περιεχομένου σας με την ισχυρή γκάμα υπηρεσιών δημιουργίας περιεχομένου. Αν χρειάζεστε κάτι γραμμένο καλά, μπορούμε να το χειριστούμε με επιτυχία.

Τι είδους περιεχόμενο για ιστοσελίδες και e-shop δημιουργούμε;

Περιγραφές προϊόντων

Δημιουργήστε νέες περιγραφές προϊόντων ή ζητήστε να ξαναγραφούν οι υπάρχουσες για να αποφύγετε διπλές κυρώσεις περιεχομένου από την Google.

Τοπικές σελίδες SEO

Ζητήστε μας τοπικό περιεχόμενο για SEO και αποκτήστε υψηλής ποιότητας σελίδες τοποθεσίας που έχουν δημιουργηθεί με μεγάλη έρευνα και χαρίζουν στους αναγνώστες σας αναγνωρισιμότητα.

Κείμενα blog

Διατηρήστε το ιστολόγιό σας φρέσκο ​​και ενεργό. Δημοσιεύστε ποιοτικές αναρτήσεις ιστολογίου που κοινοποιούνται στο στα κοινωνικά δίκτυα.

Δημιουργία Περιεχομένου Ιστοσελίδας

Χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες μας δημιουργίας περιεχομένου για να δημιουργήσετε την αρχική σας σελίδα, τη σελίδα Σχετικά με εμάς, τη σελίδα Υπηρεσίες ή άλλες σελίδες ιστότοπου.

Μεταδεδομένα

Βελτιστοποιήστε τις σελίδες σας για αναζήτηση και αυξήστε τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων με συναρπαστικούς τίτλους και περιγραφές μεταδεδομένων.

Περιεχόμενο SEO

Οδηγήστε τον ιστότοπό σας στην πρώτη θέση στο Google με περιεχόμενο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά. Προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά και την πρόθεση του ερευνητή μας για να αποκτήσετε άκρως βελτιστοποιημένο περιεχόμενο.

Γιατί θα λατρέψετε τις Υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου της Onesmart Promotion

Είμαστε διαφορετικοί με αποδείξεις τα έργα μας …

Ο κύριος στόχος της δημιουργίας περιεχομένου είναι η προσέλκυση νέων και επανερχόμενων πελατών. Οι στρατηγικές εισερχόμενου μάρκετινγκ προσφέρουν δωρεάν ψηφιακά μέσα υψηλής αξίας. Αυτό το περιεχόμενο καθιερώνει την ηγετική θέση της επωνυμίας σας, ενώ παρέχει στους αναγνώστες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν μια απόφαση αγοράς.

Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν διαφορετικούς τύπους περιεχομένου σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης μάρκετινγκ. Στην κορυφή της διοχέτευσης, τα blogs που έχουν βελτιστοποιηθεί για μηχανές αναζήτησης (SEO) προσελκύουν οργανικά νέους επισκέπτες. Οι σελίδες προορισμού στη μέση διοχέτευση κρατούν τους αναγνώστες αφοσιωμένους και το εξαιρετικά λεπτομερές περιεχόμενο, όπως οι λευκές βίβλοι και τα ηλεκτρονικά βιβλία, οδηγούν σε μετατροπές.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το εξαιρετικό περιεχόμενο;

Εκατομμύρια κομμάτια περιεχομένου δημοσιεύονται στο διαδίκτυο κάθε μέρα. Για να ξεχωρίσετε και να επηρεάσετε τους πελάτες σας (και τους πιθανούς πελάτες), το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι μόνο γραμμένο και σχεδιασμένο καλά, αλλά και ότι έχει αναπτυχθεί έχοντας κατά νου τις ανάγκες του κοινού σας. Η διαφορά μεταξύ περιεχομένου υψηλής ποιότητας και κακής ποιότητας είναι έντονη — το εξαιρετικό περιεχόμενο ανεβαίνει στην επιφάνεια ενώ το φτωχό περιεχόμενο εξαφανίζεται στο κενό του Διαδικτύου.

Δημιουργία περιεχομένου για SEO

Όταν δημιουργούμε ένα κομμάτι περιεχομένου, το κάνουμε πάντα για δύο κύρια είδη κοινού: τους πελάτες σας και τους αλγόριθμους αναζήτησης. Η τελευταία είναι μια πολύπλοκη τεχνολογία που ανακτά πληροφορίες και ταιριάζει με μοτίβα. Οι σύγχρονες μηχανές αναζήτησης όπως η Google είναι απίστευτα περίπλοκες. Στις πρώτες μέρες της ιστορίας της Google , οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούσαν να γεμίσουν τους ιστότοπούς τους με λέξεις-κλειδιά για να οδηγήσουν τις σελίδες τους στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP).

Αυτές τις μέρες, δεν είναι τόσο απλό να κατατάξετε την εταιρία σας σε υψηλή θέση — ειδικά για προσοδοφόρες λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτούν την πρόθεση για αγορά. Για παράδειγμα, μια φράση-κλειδί όπως “παράδοση πίτσας κοντά μου” σηματοδοτεί ότι ο πελάτης προσπαθεί να βρει μια πηγή νόστιμης πίτσας κοντά του. Ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google θα λαμβάνει υπόψη την τοποθεσία του χρήστη καθώς και μια ποικιλία άλλων παραγόντων για να καθορίσει ποιες ιστοσελίδες θα εμφανιστούν πρώτες.

Βελτιστοποίηση-SEO-onesmart-promotion-2

Αυτή η διαδικασία γίνεται πιο περίπλοκη όταν εξετάζετε τις πωλήσεις B2B, όπου ο ερευνητής είναι πιθανό να λάβει μια απόφαση με βάση κάτι περισσότερο από την εγγύτητα του πλησιέστερου προμηθευτή. Σε αυτήν την περίπτωση, θα χρειαστείτε περιεχόμενο προσαρμοσμένο για κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή, ξεκινώντας από την προκαταρκτική διαδικτυακή αναζήτησή του. Το κορυφαίο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις ιστολογίου και βίντεο, θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρίσκουν εύκολα τις πληροφορίες που αναζητούν.

Όταν θέλετε ιδανικό περιεχόμενο, κάντε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σας για να σας βοηθήσουν να εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη πρόθεση αναζήτησης:

  • Ποιες πληροφορίες θα ήταν πιο πολύτιμες για το κοινό-στόχο μου;
  • Τι ξεχωρίζει την επωνυμία μου από τον ανταγωνισμό;
  • Τι θα έπειθε το κοινό μου να κάνει μια αγορά σήμερα;
  • Πώς μπορώ να βοηθήσω το κοινό μου να φτάσει στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων;
Δημιουργία Περιεχομένου Ιστοσελίδας & Στοχευμένες Λέξεις

Η διεξαγωγή έρευνας στοχευμένων λέξεων είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κατανοήσουμε πραγματικά ποιος τύπος περιεχομένου ελκύει καλύτερα το κοινό-στόχο σας. Στην πραγματικότητα, η έρευνα λέξεων στόχευσης είναι συνήθως ένα από τα πρώτα βήματα στη δημιουργία περιεχομένου που οδηγεί σε δυνητικούς πελάτες. Γιατί; Επειδή όταν γνωρίζουμε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητά το κοινό σας, μπορούμε να ρυθμίσουμε το περιεχόμενό σας ώστε να ανταποκρίνεται στις πιο κοινές προθέσεις αναζήτησης.

Η χρήση λέξεων- (στόχευσης) κλειδιών θα επιβεβαιώσει όσα ήδη γνωρίζετε για το κοινό σας και μπορεί να οδηγήσει σε insights που ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών και αυξάνουν τις μετατροπές. 

Χρήση της έρευνας λέξεων-κλειδιών για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας

Το διαδίκτυο μπορεί να μην είναι ακριβώς ζωντανό, αλλά πάντα εξελίσσεται. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης ενημερώνονται συνεχώς, αλλάζοντας ποιες σελίδες λαμβάνουν προνομιακή μεταχείριση στα SERP. Η παρακολούθηση και η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας μοιάζει λίγο με την προπόνηση στο γυμναστήριο. Δεν μπορείς να κάνεις 10 έλξεις σήμερα και να σταματήσεις. Αν θέλεις να γίνεις πιο δυνατός, πρέπει να συνεχίσεις τη δουλειά.

Εν ολίγοις, η βελτιστοποίηση περιεχομένου ιστοτόπου περιλαμβάνει μικροαλλαγές και ενημέρωση των σελίδων σας για να γίνει πιο ελκυστική για τους πελάτες και τους αλγόριθμους αναζήτησης. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε μια ανάρτηση ιστολογίου που είναι καλογραμμένη, αλλά δεν αποδίδει όσο καλά θα θέλατε. Η έρευνα για το κενό λέξεων-κλειδιών μπορεί να μας δείξει ποια θέματα λείπουν, ώστε να μπορείτε να τα προσθέσουμε.

Γιατί να μας επιλέξετε;

Στην Onesmart Promotion ως εταιρεία branding και μάρκετινγκ επιχειρήσεων δημιουργούμε ποιοτικό και στοχευμένο περιεχόμενο για τις ιστοσελίδες και την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και για την συναισθηματική εναρμόνιση στην επικοινωνία μεταξύ του brand και των πελατών. Τα κείμενά μας είναι μοναδικά και στοχευμένα σε κάθε σελίδα και υποσέλιδο, που αφορούν το εταιρικό προφίλ και τις υπηρεσίες / προϊόντα του.

Δημιουργία κειμένων για ιστοσελίδες