Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Google Analytics

Google Analytics

Web Analytics

Το Google Analytics σήμερα είναι το must εργαλείο ελέγχου απόδοσης ιστότοπων

Onesmart Promotion
Google-Analytics-Onesmart-Promotion

Τι είναι το Google Analytics;

Το Google Analytics χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της απόδοσης του ιστότοπου και τη συλλογή πληροφοριών επισκεπτών. Μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να προσδιορίσουν τις κορυφαίες πηγές επισκεψιμότητας των χρηστών, να μετρήσουν την επιτυχία των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και τις καμπάνιες τους, να παρακολουθήσουν τις ολοκληρώσεις στόχων (όπως αγορές, να προσθέσουν προϊόντα σε καλάθια), να ανακαλύψουν μοτίβα και τάσεις στην αφοσίωση των χρηστών και να αποκτήσουν άλλες πληροφορίες επισκεπτών, όπως δημογραφικά στοιχεία .

Το Google Analytics αποκτά δεδομένα χρήστη από κάθε επισκέπτη ιστότοπου μέσω της χρήσης ετικετών σελίδας. Μια ετικέτα σελίδας JavaScript εισάγεται στον κώδικα κάθε σελίδας. Αυτή η ετικέτα εκτελείται στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού κάθε επισκέπτη, συλλέγοντας δεδομένα και στέλνοντάς τα σε έναν από τους διακομιστές συλλογής δεδομένων της Google. Το Google Analytics μπορεί στη συνέχεια να δημιουργήσει προσαρμόσιμες αναφορές για παρακολούθηση και οπτικοποίηση δεδομένων όπως ο αριθμός των χρηστών, τα ποσοστά εγκατάλειψης, οι μέσες διάρκειες περιόδου σύνδεσης, οι περίοδοι σύνδεσης ανά κανάλι, οι προβολές σελίδας, οι ολοκληρώσεις στόχων και άλλα.

Επίσης περιλαμβάνει λειτουργίες που μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να εντοπίσουν τάσεις και μοτίβα στον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τους ιστότοπούς τους. Τα χαρακτηριστικά επιτρέπουν τη συλλογή δεδομένων, την ανάλυση, την παρακολούθηση, την οπτικοποίηση, την αναφορά και την ενοποίηση με άλλες εφαρμογές.

Γιατί επιλέγουμε την πλατφόρμα Google Analytics;

Στην Onesmart Promotion χρησιμοποιούμε δεδομένα ανάλυσης για τις στρατηγικές προώθησης, διαφημίσεων αλλά και μηνιαίας αναφοράς. Έτσι μαζί με τις υπόλοιπες πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε το Google Analytics μας δίνει χρήσιμα στοιχεία.

Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

- εργαλεία οπτικοποίησης και παρακολούθησης δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των πινάκων εργαλείων, των καρτών βαθμολογίας και των διαγραμμάτων κίνησης που εμφανίζουν αλλαγές στα δεδομένα με την πάροδο του χρόνου.

- φιλτράρισμα δεδομένων, χειρισμός και ανάλυση διοχέτευσης·

- διεπαφές προγραμμάτων εφαρμογής συλλογής δεδομένων ( API ).

- προγνωστική ανάλυση , ευφυΐα και ανίχνευση ανωμαλιών.

- τμηματοποίηση για ανάλυση υποσυνόλων, όπως μετατροπές.

- προσαρμοσμένες αναφορές για διαφήμιση, απόκτηση, συμπεριφορά κοινού και μετατροπή.

- ενσωμάτωση με άλλα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των Google Ads, Google Data Studio, Salesforce Marketing Cloud, Google AdSense, Google Optimize 360, Google Search Ads 360, Google Display & Video 360, Google Ad Manager και Google Search Console.

Σημαντικές μετρήσεις

Μια μέτρηση είναι ένα πρότυπο ποσοτικής μέτρησης. Το Google Analytics δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης έως και σε 200 διαφορετικές μετρήσεις.

Google Analytics 4

Το Google Analytics 4 ή GA4 είναι η πιο πρόσφατη επανάληψη αυτής της υπηρεσίας και κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2020. Το GA4 είναι κάπως μια αναθεώρηση των προηγούμενων εκδόσεων του Google Analytics. Προσφέρει μια εντελώς νέα διεπαφή χρήστη και μετατοπίζεται από την εξάρτηση από cookie τρίτων στη χρήση μηχανικής εκμάθησης για καλύτερη ακρίβεια δεδομένων.

Google-Analytics-Onesmart-Promotion-2

Οι νέες δυνατότητες στο Google Analytics 4 περιλαμβάνουν:

– εργαλεία μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης ( AI )

– βαθύτερη ενοποίηση με το Google Ads.

– πελατοκεντρικές αναφορές σχεδιασμένες γύρω από δεδομένα κύκλου ζωής·

– πρόσθετες λειτουργίες παρακολούθησης χωρίς κώδικα που μπορούν να παρέχουν δεδομένα με μικρότερο λανθάνοντα χρόνο. και

– βελτιωμένα χαρακτηριστικά ελέγχου δεδομένων για κανονιστική συμμόρφωση και διαχείριση δεδομένων.