Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Ανάλυση ανταγωνισμού

Ανάλυση
ανταγωνισμού

Μια ανταγωνιστική ανάλυση είναι μια στρατηγική που περιλαμβάνει την έρευνα σημαντικών ανταγωνιστών για να αποκτήσετε μια εικόνα για τα προϊόντα, τις πωλήσεις και τις τακτικές μάρκετινγκ τους. 

Η εφαρμογή ισχυρότερων επιχειρηματικών στρατηγικών, η απομάκρυνση των ανταγωνιστών και η κατάκτηση μεριδίου αγοράς είναι μερικά μόνο οφέλη από τη διεξαγωγή μιας ανάλυσης της ανταγωνιστικής αγοράς.

Μια ανάλυση ανταγωνισμού μπορεί να μας βοηθήσει να μάθουμε τις λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας του ανταγωνισμού σας και να εντοπίσουμε πιθανές ευκαιρίες όπου μπορείτε να ξεπεράσετε τις επιδόσεις τους.

Μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να παραμένουμε στην κορυφή των τάσεων του κλάδου και να διασφαλίζουμε ότι το προϊόν σας πληροί σταθερά —και υπερβαίνει— τα πρότυπα του κλάδου.

Στην Onesmart Promotion υλοποιούμε τακτικά ανάλυση του ανταγωνισμού των πελατών μας για να κατανοούμε τις αλλαγές στρατηγικής αλλά και για να διαμορφώνουμε τα επόμενα βήματα καινοτομίας.

Επίσης πραγματοποιούμε ανάλυση ανταγωνισμού κατά παραγγελία σε νέους πελάτες εκτός έργου για την δημιουργία νέων στρατηγικών και διαφημίσεων.

Ανάλυση-ανταγωνισμού-Onesmart-Promotion

Ας δούμε μερικά ακόμη οφέλη από τη διεξαγωγή ανταγωνιστικών αναλύσεων:

Προσδιορισμός

Μας βοηθά να προσδιορίσουμε την μοναδική πρόταση αξίας του προϊόντος σας και τι κάνει το προϊόν σας διαφορετικό από τους ανταγωνιστές, γεγονός που μπορεί να μας ενημερώσει για μελλοντικές προσπάθειες μάρκετινγκ του ανταγωνιστή.

Πληροφορίες ανταγωνισμού

Μας δίνει τη δυνατότητα να προσδιορίσουμε τι κάνει σωστά ο ανταγωνιστής σας. Αυτές οι πληροφορίες είναι κρίσιμες για να παραμείνετε σχετικοί στο πλάνο και να διασφαλίσετε ότι τόσο το προϊόν σας όσο και οι καμπάνιες μάρκετινγκ υπερβαίνουν τα πρότυπα του κλάδου.

Ευκαιρίες

Μας ενημερώνει πού υπολείπονται οι ανταγωνιστές σας — κάτι που μας βοηθά να εντοπίσουμε τομείς ευκαιριών στην αγορά και να δοκιμάσουμε νέες, μοναδικές στρατηγικές μάρκετινγκ που δεν έχουν εκμεταλλευτεί στις στρατηγικές τους.

Με την ανάλυση ανταγωνισμού μαθαίνουμε μέσα από τις κριτικές πελατών τι λείπει από το προϊόν ενός ανταγωνιστή και προτείνουμε πώς μπορείτε να προσθέσετε δυνατότητες στο δικό σας προϊόν για να καλύψετε αυτές τις ανάγκες.

Τι είναι η ανάλυση (έρευνα) ανταγωνισμού;

Η έρευνα της ανταγωνιστικής αγοράς επικεντρώνεται στην εύρεση και σύγκριση βασικών μετρήσεων της αγοράς που βοηθούν στον εντοπισμό διαφορών μεταξύ των προϊόντων και των υπηρεσιών σας και εκείνων των ανταγωνιστών σας.

Η ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς βοηθά στη δημιουργία των θεμελίων για μια αποτελεσματική στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ που βοηθά την εταιρεία σας να ξεχωρίζει από το πλήθος.

Στη συνέχεια, ας δούμε πώς η εταιρία μας πραγματοποιεί μια ανταγωνιστική ανάλυση για τη δική σας εταιρεία.

Ανταγωνιστική Ανάλυση στο Μάρκετινγκ

Κάθε επωνυμία μπορεί να επωφεληθεί από τακτική ανάλυση ανταγωνιστών.
Εκτελώντας μια ανάλυση ανταγωνιστών, θα είμαστε σε θέση:

Πως εσείς θα μπορούσατε να κάνετε ανάλυση ανταγωνισμού για την επιχείρησή σας;

Ας δούμε μαζί συνοπτικά τι εννοούμε παραπάνω ...

“Προσδιορίστε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας.

Αρχικά, θα πρέπει να καταλάβετε με ποιον πραγματικά ανταγωνίζεστε, ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε τα δεδομένα με ακρίβεια. Αυτό που λειτουργεί σε μια επιχείρηση παρόμοια με τη δική σας μπορεί να μην λειτουργεί για την επωνυμία σας. 

Πώς μπορείτε λοιπόν να το κάνετε αυτό; Χωρίστε τους «ανταγωνιστές» σας σε δύο κατηγορίες: άμεσους και έμμεσους.

Άμεσοι ανταγωνιστές είναι επιχειρήσεις που προσφέρουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που θα μπορούσε να περάσει ως παρόμοιο υποκατάστατο για το δικό σας και που δραστηριοποιούνται στην ίδια γεωγραφική περιοχή σας.

Από την άλλη πλευρά, ένας έμμεσος ανταγωνιστής παρέχει προϊόντα που δεν είναι τα ίδια αλλά θα μπορούσαν να ικανοποιήσουν την ίδια ανάγκη του πελάτη ή να λύσουν το ίδιο πρόβλημα.

Φαίνεται αρκετά απλό στα χαρτιά, αλλά αυτοί οι δύο όροι χρησιμοποιούνται συχνά κατά λάθος. Όταν συγκρίνετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να εστιάσετε μόνο στους άμεσους ανταγωνιστές σας. Αυτό είναι κάτι που πολλές μάρκες κάνουν λάθος.

Ας χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα: Το Zara και το Bershka είναι και οι δύο υπηρεσίες που βασίζονται σε πώληση ρούχων και εξυπηρετούν ένα παρόμοιο κοινό-στόχο. Αλλά καθώς κοιτάμε βαθύτερα, μπορούμε να δούμε ότι το πραγματικό προϊόν (τα ρούχα σε αυτήν την περίπτωση) δεν είναι το ίδιο. Η μία επωνυμία εστιάζει σε καθημερινά ντυσίματα, ενώ η άλλη είναι μόνο ενδυμασία με επίκεντρο το ντύσιμο βόλτας. Ναι, αυτές οι μάρκες ικανοποιούν την ίδια ανάγκη ), αλλά το κάνουν με εντελώς διαφορετικούς τύπους ρούχων, καθιστώντας τις έμμεσους ανταγωνιστές (*σημείωση ανοίξουν στον ίδιο όμιλο).

Αυτό σημαίνει ότι η κάθε ομάδα μάρκετινγκ θα πρέπει να αφιερώσει χρόνο μελετώντας τον ανταγωνιστή της πολύ στενά, καθώς το κοινό τους πιθανότατα διαφέρει αρκετά. Ακόμα κι αν είναι μόνο λίγο, αυτή η μικροσκοπική παραλλαγή είναι αρκετή για να κάνει τη μεγάλη διαφορά.

Αυτός είναι επίσης ένας από τους λόγους για τους οποίους θα θέλετε να εκτελείτε τακτικά μια ανάλυση ανταγωνιστών. Η αγορά μπορεί και θα αλλάξει ανά πάσα στιγμή, και αν δεν την εξετάζετε συνεχώς, δεν θα γνωρίζετε αυτές τις αλλαγές μέχρι να είναι πολύ αργά.

” Προσδιορίστε ποια προϊόντα προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας.”

Στην καρδιά οποιασδήποτε επιχείρησης βρίσκεται το προϊόν ή η υπηρεσία της, κάτι που το κάνει ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Θα θελήσετε να αναλύσετε την πλήρη σειρά προϊόντων του ανταγωνιστή σας και την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν. Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τις τιμές τους και τυχόν εκπτώσεις που προσφέρουν στους πελάτες.

Ορισμένες ερωτήσεις που πρέπει να ληφθούν υπόψη περιλαμβάνουν: 

Είναι πάροχος χαμηλού ή υψηλού κόστους; Εργάζονται κυρίως σε πωλήσεις όγκου ή σε εφάπαξ αγορές; Ποιο είναι το μερίδιο αγοράς τους; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες των ιδανικών πελατών τους; Χρησιμοποιούν διαφορετικές στρατηγικές τιμολόγησης για ηλεκτρονικές αγορές; Πώς διαφοροποιείται η εταιρεία από τους ανταγωνιστές της; Πώς διανέμουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους;

“Ερευνήστε τις τακτικές και τα αποτελέσματα των πωλήσεων των ανταγωνιστών σας.”

Η εκτέλεση μιας ανάλυσης πωλήσεων των ανταγωνιστών σας μπορεί να είναι λίγο δύσκολη.

Θα θελήσετε να εντοπίσετε τις απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως:

Πώς μοιάζει η διαδικασία πώλησης; Με ποια κανάλια πωλούν; Έχουν πολλαπλές τοποθεσίες και πώς τους δίνει πλεονέκτημα; Επεκτείνονται; Υπάρχει κλιμάκωση προς τα κάτω; Έχουν προγράμματα μεταπώλησης συνεργατών; Ποιοι είναι οι λόγοι που οι πελάτες τους δεν αγοράζουν; Χάνουν πελάτες; Ποια είναι τα έσοδά τους κάθε χρόνο; Τι γίνεται με τον συνολικό όγκο πωλήσεων; Κάνουν εκπτώσεις τακτικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους; Πόσο εμπλέκεται ένας πωλητής στη διαδικασία;

Αυτές οι χρήσιμες πληροφορίες θα σας δώσουν μια ιδέα για το πόσο ανταγωνιστική είναι η διαδικασία πωλήσεων και ποιες πληροφορίες χρειάζεστε για να προετοιμάσετε την στρατηγική πωλήσεών σας για να ανταγωνιστείτε στο μερίδιο της αγοράς.

Ρίξτε μια ματιά στις τιμές των ανταγωνιστών σας, καθώς και σε τυχόν προνόμια που προσφέρουν.”

Υπάρχουν μερικοί σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη σωστή τιμολόγηση του προϊόντος σας – και ένας σημαντικός είναι να κατανοήσετε πόσο χρεώνουν οι ανταγωνιστές σας για ένα παρόμοιο προϊόν ή υπηρεσία. Εάν πιστεύετε ότι το προϊόν σας προσφέρει ανώτερα χαρακτηριστικά σε σύγκριση με αυτά ενός ανταγωνιστή, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κάνετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας πιο ακριβά από τα πρότυπα του κλάδου. Ωστόσο, εάν το κάνετε αυτό, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το σχέδιο πωλήσεών σας είναι έτοιμο να εξηγήσουν στους ενδιαφερόμενους πελάτες σας γιατί το προϊόν σας αξίζει το πρόσθετο κόστος.

Εναλλακτικά, εάν νιώθετε ότι υπάρχει ένα κενό στον κλάδο σας για προσιτά προϊόντα, μπορείτε να επιδιώξετε να χρεώσετε λιγότερο από τους ανταγωνιστές το προϊόν και να απευθυνθείτε σε υποψήφιους πελάτες που δεν θέλουν να χαλάσουν τα χρήματα για ένα προϊόν υψηλής ποιότητας. Φυσικά, άλλοι παράγοντες επηρεάζουν τη σωστή τιμολόγηση ενός προϊόντος , αλλά είναι σημαντικό να παραμείνετε στην κορυφή της τιμολόγησης του κλάδου για να διασφαλίσετε ότι τιμολογείτε το προϊόν σας με τρόπο που να φαίνεται λογικός για τους υποψήφιους πελάτες.

Επιπλέον, ρίξτε μια ματιά σε τυχόν προνόμια που προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας και πώς μπορείτε να ταιριάξετε αυτά τα προνόμια για να ανταγωνιστείτε. Για παράδειγμα, ίσως οι ανταγωνιστές σας προσφέρουν μια σημαντική έκπτωση παραπομπής ή μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Αυτά τα προνόμια μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο χάνετε πελάτες, επομένως, εάν θεωρείτε λογικό για την επωνυμία σας, σκεφτείτε πού μπορείτε να ταιριάξετε αυτά τα προνόμια — ή παρέχετε μερικά μοναδικά δικά σας προνόμια, εάν οι ανταγωνιστές δεν προσφέρουν.

Βεβαιωθείτε ότι καλύπτετε ανταγωνιστικά έξοδα αποστολής.

Γνωρίζατε ότι η ακριβή αποστολή είναι ο νούμερο ένα λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού ;

Σήμερα, η δωρεάν αποστολή είναι ένα σημαντικό προνόμιο που μπορεί να προσελκύσει τους καταναλωτές να επιλέξουν μια μάρκα έναντι μιας άλλης. Εάν εργάζεστε σε έναν κλάδο όπου η αποστολές είναι ένας σημαντικός παράγοντας – όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο – θα θελήσετε να ρίξετε μια ματιά στο κόστος αποστολής των ανταγωνιστών και να βεβαιωθείτε ότι πληρείτε (αν όχι υπερβαίνοντας) αυτές τις τιμές.

Εάν οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές σας προσφέρουν δωρεάν αποστολή, θα θελήσετε να εξετάσετε την επιλογή για τη δική σας εταιρεία. Εάν η δωρεάν αποστολή δεν είναι μια πρακτική επιλογή για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε με άλλους τρόπους — συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων αφοσίωσης, εκπτώσεων διακοπών ή δώρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αναλύστε πώς οι ανταγωνιστές σας εμπορεύονται τα προϊόντα τους.

Η ανάλυση του ιστότοπου του ανταγωνιστή σας είναι ο ταχύτερος τρόπος για να μετρήσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ του. Σημειώστε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα στοιχεία και αντιγράψτε τη συγκεκριμένη διεύθυνση URL για μελλοντική αναφορά:

Έχουν blog; Δημιουργούν ενημερωτικά δελτία; Δημοσιεύουν διαφημιστικά βίντεο; Έχουν podcast; Χρησιμοποιούν στατικό οπτικό περιεχόμενο, όπως γραφήματα και κινούμενα σχέδια;Έχουν ενότητα Συχνές ερωτήσεις; Υπάρχουν επιλεγμένα άρθρα; Κάνουν διαφήμιση; Ποιες διαδικτυακές και εκτός σύνδεσης διαφημιστικές καμπάνιες πραγματοποιούν;

Λάβετε υπόψη τη στρατηγική περιεχομένου του ανταγωνισμού σας.

Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στην ποσότητα αυτών των αντικειμένων. Έχουν αρκετές εκατοντάδες αναρτήσεις ιστολογίου ή μια μικρή ποσότητα; Έχουν δεκάδες προϊόντα ή μερικά; 

Στη συνέχεια, καθορίστε τη συχνότητα αυτών των στοιχείων περιεχομένου. Δημοσιεύουν κάτι νέο κάθε εβδομάδα ή μία φορά το μήνα; 

Aν συναντήσετε ένα ισχυρό αρχείο περιεχομένου στον ανταγωνιστή σας σημαίνει ότι δημοσιεύει τακτικά. Το στοχευμένο περιεχόμενο αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Από εκεί, θα πρέπει να προχωρήσετε στην αξιολόγηση της ποιότητας του περιεχομένου του ανταγωνιστή. Άλλωστε, αν η ποιότητα λείπει, δεν θα έχει σημασία πόσο συχνά δημοσιεύει, καθώς το κοινό στο οποίο απευθύνεται δεν θα βρει μεγάλη αξία σε αυτό. Επιλέξτε μια μικρή ομάδα δειγμάτων για αξιολόγηση αντί να ελέγχετε κάθε κομμάτι για να κάνετε τη διαδικασία πιο διαχειρίσιμη. Το δείγμα σας θα πρέπει να περιλαμβάνει κομμάτια περιεχομένου που καλύπτουν μια ποικιλία θεμάτων, ώστε να έχετε μια αρκετά πλήρη εικόνα του τι μοιράζεται ο ανταγωνιστής σας με το κοινό-στόχο του.

Αναλύστε το επίπεδο αφοσίωσης στο περιεχόμενο του ανταγωνιστή σας.

Για να μετρήσετε πόσο ελκυστικό είναι το περιεχόμενο του ανταγωνιστή σας για τους αναγνώστες του, θα πρέπει να δείτε πώς ανταποκρίνεται το κοινό-στόχο του σε αυτά που δημοσιεύει. 

Ελέγξτε τον μέσο αριθμό σχολίων, κοινοποιήσεων και επισημάνσεων “μου αρέσει” στο περιεχόμενο του ανταγωνιστή σας και μάθετε εάν:

Ορισμένα θέματα έχουν καλύτερη απήχηση από άλλα,  Τα σχόλια είναι αρνητικά, θετικά ή μίξη αυτών, Οι αναγνώστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις ενημερώσεις του Facebook σχετικά με συγκεκριμένο περιεχόμενο;

Μην ξεχάσετε να σημειώσετε εάν ο ανταγωνιστής σας κατηγοριοποιεί το περιεχόμενό του χρησιμοποιώντας ετικέτες και εάν έχει κουμπιά παρακολούθησης και κοινής χρήσης κοινωνικών μέσων συνδεδεμένα σε κάθε κομμάτι περιεχομένου.

“Παρατηρήστε πώς προωθούν το περιεχόμενο μάρκετινγκ τους.”

Από την αφοσίωση, θα προχωρήσετε κατευθείαν στη στρατηγική προώθησης περιεχομένου του ανταγωνιστή σας.

Οι παρακάτω ερωτήσεις μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να θέσετε προτεραιότητες και να εστιάσετε σε τι πρέπει να προσέξετε:

Εντοπίστε τα σημεία: Σε ποιες στοχεύμενες λέξεις εστιάζουν οι ανταγωνιστές σας τις οποίες δεν έχετε ακόμα αξιοποιήσει; Ποιο περιεχόμενό τους μοιράζεται έντονα και συνδέεται με αυτό; Πώς συγκρίνεται με το περιεχόμενό σας; Ποιες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο σας; Ποιοι άλλοι ιστότοποι συνδέονται πίσω με τον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας, αλλά όχι ο δικός σας; Ποιος άλλος μοιράζεται αυτά που δημοσιεύουν οι ανταγωνιστές σας; Ποιος παραπέμπει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας; Ποιο είναι το επίπεδο δυσκολίας για τις στοχευμένες λέξεις στις οποίες θέλετε να εστιάσετε; 

Κοιτάξτε την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις στρατηγικές και τις πλατφόρμες τους.

Ο τελευταίος τομέας που θα θέλετε να αξιολογήσετε όσον αφορά το μάρκετινγκ είναι η παρουσία του ανταγωνιστή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα ποσοστά αφοσίωσης.

Πώς ο ανταγωνισμός σας οδηγεί τη δέσμευση με την επωνυμία τους μέσω των social media; Βλέπετε κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικών δικτύων με κάθε άρθρο; Έχει ο ανταγωνιστής σας συνδέσμους προς τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην κεφαλίδα, στο υποσέλιδο ή κάπου αλλού; Είναι αυτά καθαρά ορατά; Χρησιμοποιούν παροτρύνσεις για δράση με αυτά τα κουμπιά;

Εάν οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν ένα κοινωνικό δίκτυο στο οποίο μπορεί να μην βρίσκεστε, αξίζει να μάθετε περισσότερα για το πώς αυτή η πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει και την επιχείρησή σας. Για να διαπιστώσετε εάν μια νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων αξίζει τον χρόνο σας, ελέγξτε τα ποσοστά αφοσίωσης του ανταγωνιστή σας σε αυτούς τους ιστότοπους. Αρχικά, επισκεφτείτε τους παρακάτω ιστότοπους για να δείτε εάν ο ανταγωνισμός σας έχει λογαριασμό σε αυτές τις πλατφόρμες:

Google, Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, Telegram, LinkedIn, YouTube, Pinterest

Στη συνέχεια, σημειώστε τα ακόλουθα ποσοτικά στοιχεία από κάθε πλατφόρμα:

Αριθμός θαυμαστών/οπαδών, Συχνότητα και συνέπεια αναρτήσεων, Αφοσίωση περιεχομένου (Οι χρήστες αφήνουν σχόλια ή μοιράζονται τις αναρτήσεις τους;), virality περιεχομένου (Πόσες κοινοποιήσεις, repin και retweets έχουν οι αναρτήσεις τους;), Με το ίδιο κριτικό μάτι που χρησιμοποιήσατε για να μετρήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου του ανταγωνισμού σας, “πάρτε μια χτένα με λεπτά δόντια” για να αναλύσετε τη στρατηγική τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τι είδους περιεχόμενο δημοσιεύουν; Είναι περισσότερο επικεντρωμένοι στο να οδηγήσουν τους χρήστες σε σελίδες προορισμού, με αποτέλεσμα νέους πελάτες; Ή μήπως δημοσιεύουν οπτικό περιεχόμενο για να προωθήσουν την αφοσίωση και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας; Πόσο από αυτό το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο; Μοιράζονται επιμελημένο περιεχόμενο από άλλες πηγές; Συνεισφέρουν τακτικά αυτές οι πηγές; Ποιος είναι ο συνολικός τόνος του περιεχομένου;

Πώς αλληλεπιδρά ο ανταγωνισμός σας με τους ακόλουθούς του; Πόσο συχνά αλληλεπιδρούν οι ακόλουθοι τους με το περιεχόμενό τους;

Αφού συλλέξετε αυτά τα δεδομένα, δημιουργήστε μια συνολική βαθμολογία για την ποιότητα του περιεχομένου του ανταγωνιστή σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να συγκρίνετε τους υπόλοιπους ανταγωνιστές σας χρησιμοποιώντας παρόμοια κλίμακα βαθμολόγησης.

Μήπως σας φάνηκαν βουνό όλα τα παραπάνω για τα κάνετε μόνοι σας; Αυτή όμως είναι η ανάλυση.

Ελάτε στην Onesmart Promotion σήμερα κι εμείς θα φροντίσουμε να υλοποιήσουμε όλα τα παρπάνω για εσάς αλλά ακόμα περισσότερα γιατί αυτή είναι η δουλειά μας!

Ανάλυση

Αναλύουμε τον ανταγωνισμό και βρίσκουμε λύσεις προώθησης.

Σχέδιο

Σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα πλάνα ανάπτυξης.

Επιτυχία

Έχουμε δεκάδες επιτυχίες και εκατοντάδες ευχαριστημένος πελάτες.