Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Web Analytics

WEB Analytics

Το Web analytics είναι η συλλογή, σύνθεση και ανάλυση δεδομένων ιστότοπου με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη του ιστότοπου.

Είναι μια πρακτική που είναι χρήσιμη για τη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση ιστότοπων, εφαρμογών ιστού ή άλλων προϊόντων ιστού.

Βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα δεδομένα και βοηθά στη λήψη αποφάσεων προώθησης του ιστοτόπου ή του e-shop και στην παραγωγή ιδεών για το πώς να βελτιώσουμε το προϊόν σας και να προωθήσουμε την ανάπτυξη της επιχείρησης από τα αναλυτικά στοιχεία ιστού.

WEB ANALYTICS

Google Analytics

Το Google Analytics σήμερα

Στην Onesmart Promotion χρησιμοποιούμε δεδομένα ανάλυσης για τις στρατηγικές προώθησης, διαφημίσεων αλλά και μηνιαίας αναφοράς.

Google-Analytics-Onesmart-Promotion
WEB ANALYTICS

Matomo Analytics

Το εργαλείο ανάλυσης Matomo

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google και το Matomo Analytics προσεγγίζουν τα αναλυτικά στοιχεία ιστού από λίγο διαφορετικές οπτικές γωνίες. Η δύναμη της Google βρίσκεται στην οικογένεια προϊόντων της, η οποία παρέχει δεδομένα χρηστών από πολλά μέτωπα και για σκοπούς ανάλυσης ιστού. Αντίθετα, το Matomo εκ σχεδίασης έχει μια διαφορετική προσέγγιση στο απόρρητο δεδομένων και είναι μια βιώσιμη επιλογή για την παρακολούθηση χωρίς cookie, αν και το Matomo μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με cookies.

Matomo-Analytics-Onesmart-Promotion
WEB ANALYTICS

Yandex Analytics

Το Metrica είναι το εργαλείο ανάλυσης του Yandex

Είναι συμβατό με άλλα εργαλεία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλες λύσεις μέτρησης όπως το Google Analytics ή το Matomo.

Yandex Analytics Onesmart Promotion
WEB ANALYTICS

Ανάλυση ανταγωνιστών

Ανάλυση ανταγωνισμού πως γίνεται;

Μια ανταγωνιστική ανάλυση είναι μια στρατηγική που περιλαμβάνει την έρευνα σημαντικών ανταγωνιστών για να αποκτήσετε μια εικόνα για τα προϊόντα, τις πωλήσεις και τις τακτικές μάρκετινγκ τους. 

Ανάλυση-ανταγωνισμού-Onesmart-Promotion