Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών (Cro)

CRO: η προσέγγιση με επίκεντρο τον χρήστη

CRO το μυστικό όπλο

Ξεχάστε τις βέλτιστες πρακτικές και τις γρήγορες κινήσεις: για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών στον ιστότοπο, η καλύτερη κίνηση είναι να κατανοήσετε τους επισκέπτες, τους χρήστες και τους πελάτες σας και να τους δώσετε αυτό που χρειάζονται.

Call to action

Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών (CRO) είναι η πρακτική της αύξησης του ποσοστού των χρηστών που εκτελούν μια επιθυμητή ενέργεια σε έναν ιστότοπο. Οι επιθυμητές ενέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν την αγορά ενός προϊόντος, κάνοντας κλικ στο «προσθήκη στο καλάθι», εγγραφή σε μια υπηρεσία, συμπληρώνοντας μια φόρμα ή κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο.

Βελτιστοποίηση-Ποσοστού-Μετατροπών-(Cro)-Onesmart-Promotion

Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών

Από τους πίνακες στην δράση

Οι τυπικοί ορισμοί του CRO, όπως αυτός που μόλις γράψαμε παραπάνω, εστιάζουν στα ποσοστά μετατροπών, τους μέσους όρους και τα σημεία αναφοράς. Αυτή η έμφαση σε μια αριθμητική προσέγγιση συνοδεύεται από ένα μειονέκτημα, όσο περισσότερο κοιτάζετε υπολογιστικά φύλλα γεμάτα πίνακες δεδομένων μετατροπών και ενέργειες, τόσο λιγότερο σκέφτεστε τα άτομα πίσω από αυτά τα στοιχεία.

Conversion Rate Optimisation

Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών είναι η πρακτική της συνεχούς βελτίωσης ενός ιστότοπου για τη δημιουργία περισσότερων μετατροπών. Αυτές μπορεί, να είναι μικρές αλλαγές από εικόνες έως τίτλους και αντιγραφή, ή μεγαλύτερες, πιο ριζοσπαστικές επανασχεδιασμό ολόκληρων σελίδων.

Γιατί CRO;

Το CRO καθιστά την ιστοσελίδα σας πιο αποτελεσματική, πράγμα που γενικά σημαίνει, ότι δεν χρειάζεται να ξαναφτιάξετε ολόκληρο τον ιστότοπό σας (και πάλι). Υπάρχουν πάντα “γρήγορες αλλαγές” που μπορούν, να βελτιώσουν τα αποτελέσματα του ιστότοπου. Κάθε αλλαγή μπορεί, να υποδιαιρεθεί, για να αποδειχθεί πόσο αποτελεσματική είναι κάθε λύση – αυτό θα σας δώσει μια διαφανή εικόνα της απόδοσης της επένδυσής σας.

Τις περισσότερες φορές, η CRO κάνει τους ιστοτόπους των πελατών μας και το μάρκετινγκ δύο φορές πιο αποτελεσματικό. Λειτουργεί βοηθώντας τις μηχανές αναζήτησης και τους ανθρώπους, να βρίσκουν και να χρησιμοποιούν ιστοσελίδες ευκολότερα.

Το CRO είναι το κομμάτι που λείπει από το παζλ του μάρκετινγκ

Οι περισσότερες στρατηγικές μάρκετινγκ βασίζονται στην απόκτηση μεγαλύτερης επισκεψιμότητας ή στην αύξηση του κοινού με οποιοδήποτε μέσο είναι απαραίτητο. Αυτό γίνεται συνήθως αντί να βελτιστοποιήσετε προσεκτικά τη διοχέτευση πωλήσεων ταυτόχρονα. Η ιεράρχηση της επισκεψιμότητας είναι μια ξεπερασμένη προσέγγιση και το μέγεθος των εσόδων σας θα περιορίζεται πάντα από τον διαθέσιμο προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Δοκιμάστε, να εστιάσετε στην επισκεψιμότητα, που έχετε ήδη. Φανταστείτε, εάν διπλάσιοι επισκέπτες έχουν μετατραπεί σε πωλήσεις από το τρέχον κοινό.

Η προσέγγιση της Onesmart Promotion

Ο λόγος που είμαστε πρωτοπόροι σε αυτόν τον τομέα είναι, ότι εφαρμόζουμε τις γνώσεις ψυχολογίας σε κάθε ιστοσελίδα, όπου εργαζόμαστε και βελτιστοποιούμε. Η ψυχολογία χρησιμοποιείται ως βάση της έρευνας και της μεθοδολογίας μας. Γνωρίζουμε πώς να αντιμετωπίσουμε τις κρυφές ανησυχίες του αγοραστή σας, πώς να επικοινωνούμε αποτελεσματικά με την βάση πελατών σας και πώς να αφαιρέσουμε τα εμπόδια που δεν επιτρέπουν στους πελάτες σας, να συμπληρώσουν τη φόρμα ή κάνοντας κλικ σε κάποιο κουμπί.

Το πρώτο πράγμα που κάνουμε για όλους τους πελάτες μας είναι να ολοκληρώσουμε έναν ολοκληρωμένο ψυχολογικό έλεγχο “Γρήγορων κερδών” του ιστότοπου, για να βεβαιωθούμε, ότι μπορούν, να εφαρμόσουν γρήγορες και εύκολες διορθώσεις, για να ανυψώσουν τις μετατροπές το συντομότερο δυνατόν, επειδή πιστεύουμε ότι οι πελάτες μας αξίζουν να δουν άμεσα αποτελέσματα.