Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Αφαίρεση ποινών κατάταξης, Google Αλγορίθμων

ONESMART PROMOTION

Αφαίρεση ποινών κατάταξης Google

Οι ενέργειες SEO συνήθως υλοποιούνται σε έναν ιστότοπο για τη βελτίωση της κατάταξής του στο Google. Η Google έχει ορίσει από τότε κατευθυντήριες γραμμές και όρια για την αποφυγή καταχρηστικών τεχνικών – και δεν διστάζει να τιμωρήσει τους ιστότοπους που προσπαθούν να ξεγελάσουν τον αλγόριθμο κατάταξής του ή δεν έχουν ποιότητα. . Εάν αγνοήσετε τους κανόνες και τις συστάσεις της Google, εκτίθεστε σε κυρώσεις: αφαίρεση από το SERP, πτώση επισκεψιμότητας, υποβάθμιση…

Αφαίρεση ποινών κατάταξης, Google Αλγορίθμων
Ταχύτητα Server
Περιεχόμενο
Δομή

Τι είναι μια ποινή SEO Google;

Όταν η Google εντοπίσει ότι το SEO ενός ιστότοπου αντίκειται στους κανόνες που ορίζονται από τη μηχανή αναζήτησης, τιμωρεί τον ιστότοπο με μια ποινή. Οι κυρώσεις της Google είναι συνήθως το αποτέλεσμα μιας σημαντικής ενημέρωσης αλγορίθμου που ανακατατάσσει τα snippets και αναστατώνει ολόκληρο το οργανικό SERP.

Αυτές οι κυρώσεις συχνά οδηγούν σε αλλαγή στην κατάταξη του ιστότοπου στο SERP, ειδικά στις στρατηγικές λέξεις-κλειδιά και εκφράσεις στις οποίες βασίζεται το σχέδιο δράσης του, οδηγώντας μερικές φορές τον ιστότοπο να εξαφανιστεί εντελώς από τις ταξινομήσεις ή στη χειρότερη περίπτωση μπορεί ακόμη και να μπουν στη μαύρη λίστα. Ποιες είναι οι συνέπειες; Θα παρατηρήσετε μείωση της επισκεψιμότητας, που οδηγεί σε μείωση της ορατότητας και των πωλήσεων…

Μόλις επιβληθεί η ποινή, οι webmasters και οι διαχειριστές SEO πρέπει να διορθώσουν τα σφάλματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα και στη συνέχεια απλώς να περιμένουν τον ιστότοπο να επιστρέψει στην αρχική του θέση.

Στατιστικά ιστότοπων & E-shop με ποινές κατάταξης σε αριθμούς. –
10 %
των ιστοσελίδων
10 %
των ιστότοπων ΕΣΠΑ
10 %
των E-shop

Ποιοι είναι οι διαφορετικοί
τύποι κυρώσεων;

Οι κυρώσεις της Google μπορούν να είναι είτε χειροκίνητες είτε να δημιουργηθούν απευθείας από τον αλγόριθμο αυτόματα.
Διαχείριση εταιρικού προφίλ

Χειροκίνητη ποινή κατάταξης

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, η μη αυτόματη ποινή , την οποία η Google αποκαλεί “χειροκίνητη ενέργεια”, είναι συχνά το αποτέλεσμα μιας ανθρώπινης απόφασης. Ένα μέλος της “Ομάδας Ποιότητας” της Google αποφασίζει να επιβάλει ποινή σε έναν ιστότοπο που έχει παραβιάσει τους κανόνες. Αυτοί οι αξιολογητές ποιότητας καθορίζουν επίσης εάν ένας ιστότοπος ανήκει στην κατηγορία YMYL.

Δεδομένου ότι η μηχανή αναζήτησης εργάζεται συνεχώς για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης της, είναι πιθανό ορισμένες ποινές που λέγεται ότι είναι χειροκίνητες να βασίζονται στην πραγματικότητα σε τεχνητή νοημοσύνη.

Αυτός ο τύπος ποινής συνήθως προέρχεται από τη χρήση τεχνητών backlinks ή από μια αμφισβητήσιμη στρατηγική δικτυακής σύνδεσης: πρακτικές στις οποίες η Google είναι αυστηρή. 

Το 2017, σχεδόν 6 εκατομμύρια ιστότοποι υποβαθμίστηκαν στο Google Search Console. Αυτός ο αριθμός είναι χαμηλότερος από το 2016, όπου 10 εκατομμύρια ιστότοποι επιβλήθηκαν κυρώσεις.

Αφαίρεση ποινών κατάταξης Google 10 Onesmart Promotion

Η ποινή του αλγόριθμου

Ο δεύτερος τύπος ποινής, η ποινή αλγορίθμου, συμβαίνει τις περισσότερες φορές μετά από ενημέρωση αλγορίθμου ή αλλαγές σε ένα από τα φίλτρα της Google.

Σε αντίθεση με τις μη αυτόματες ποινές που ειδοποιούνται ξεκάθαρα στο Search Console, οι ποινές αλγορίθμου είναι πιο δύσκολο να εντοπιστούν επειδή δεν αναφέρονται ξεκάθαρα.

 

Τις περισσότερες φορές, οι webmasters και οι SEO μπορούν να εντοπίσουν μια ποινή αλγορίθμου όταν παρακολουθούν μια απότομη πτώση της οργανικής επισκεψιμότητας . Διασταυρώνοντας την ημερομηνία αυτής της πτώσης της επισκεψιμότητας με την ημερομηνία από μια ενημέρωση αλγορίθμου και τις επικοινωνίες που πραγματοποιήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα σχετικά με το θέμα.

Ποιες είναι οι κύριες κυρώσεις της Google;

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περισσότερες από δώδεκα κυρώσεις της Google, αλλά θα επικεντρωθούμε σε αυτές που έχουν άμεσο αντίκτυπο στο SEO. Δηλαδή οι αλγόριθμοι Panda, Penguin και Fred που κυβερνούν τον κόσμο του SEO!

Αφαίρεση ποινών κατάταξης Google 10 Onesmart Promotion

Το πέναλτι του Panda

Πίσω από αυτό το φαινομενικά αθώο όνομα κρύβεται μια ισχυρή ποινή που επηρεάζει τους SERP από το 2011. Η αποστολή αυτού του φίλτρου της Google είναι να εντοπίζει ιστότοπους χαμηλής ποιότητας και να καταπολεμά τα ανεπιθύμητα μηνύματα τιμωρώντας τους ανάλογα.

Ο αλγόριθμος Panda μπορεί να στοχεύσει ολόκληρους ιστότοπους ή συγκεκριμένες σελίδες. Οι κυρώσεις μπορεί να προέρχονται από διάφορα στοιχεία, γεγονός που καθιστά τον εντοπισμό και τη διόρθωσή τους πιο περίπλοκη.

Ο αλγόριθμος Panda, επηρεάζεται κυρίως από:

Αυτός ο αλγόριθμος είναι γνωστός για την σκληρότητά του. Η Google μισεί την απάτη και όποιος προσπαθεί να την εξαπατήσει, με την εμπειρία χρήστη τον καταπολεμά άμεσα.

Προωθητικές Social Media Onesmart Promotion 1

Το πέναλτι του Penguin

Ο αλγόριθμος Penguin, που τέθηκε σε εφαρμογή τον Απρίλιο του 2012, είναι υπεύθυνος για την ανάλυση του προφίλ συνδέσμων ενός ιστότοπου, αξιολογώντας την ποιότητα, τη συνάφεια και την αυθεντικότητά του. Το κυνήγι για κακής ποιότητας περιεχόμενο και τεχνητά backlinks βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη!

Ο αλγόριθμος Penguin αναλύει πολλά στοιχεία για να προσδιορίσει εάν ένας ιστότοπος χρησιμοποιεί μόνο δικτυακό σύνδεσμο προς όφελος της κατάταξής του:

Όπως μπορείτε να δείτε, το φάσμα που καλύπτεται από τον αλγόριθμο Penguin παραμένει πολύ ευρύ, αν και ουσιαστικά περιορίζεται στη σύνδεση δικτύου . Από την ανάλυση της επισήμανσης του ίδιου του backlink μέχρι την αναθεώρηση των τομέων παραπομπής, ο Penguin είναι συνεχώς σε επιφυλακή.

Τα καλά backlinks ανταμείβονται ιδιαίτερα και παίζουν σημαντικό ρόλο στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στο SERP. Εξ ου και γιατί η Google αφιερώνει συγκεκριμένα έναν αλγόριθμο για την παρακολούθηση τεχνητών συνδέσμων!

ποινών κατάταξης Google 12 Onesmart Promotion

Το πέναλτι του Fred

Η τελευταία ενημέρωση που επηρέασε το SEO ονομάζεται Fred, μια αλλαγή από προηγούμενους αλγόριθμους που ονομάστηκαν από ζώα. Ωστόσο, αυτή η ποινή της Google έχει το ίδιο πάθος για το περιεχόμενο με το Panda.

Για άλλη μια φορά, η ποιότητα περιεχομένου είναι το πιο σημαντικό πράγμα για να ξεχωρίζει ένας ιστότοπος από το πλήθος. Αντίθετα, εάν το περιεχόμενό σας είναι χαμηλής ποιότητας, η κατάταξη του ιστότοπού σας θα επηρεαστεί αρνητικά. Αλλά ο Fred τείνει να εξετάζει την ποιότητα του περιεχομένου στο σύνολό του με στόχο να ανταμείβει τους ιστότοπους που προσφέρουν το καλύτερο UX .

Τα πρώτα θύματα του Fred ήταν αναπάντεχα οι ιστοσελίδες που ήταν γεμάτες διαφημίσεις. Αυτοί που επέλεξαν να στοιχηματίσουν σε συνδεδεμένες διαφημίσεις, ειδικά χρησιμοποιώντας εκατοντάδες συνδέσμους από την αρχική σελίδα, ήταν οι πρώτοι που επηρεάστηκαν. Φαίνεται ότι ο Fred υπολογίζει το ποσοστό περιεχομένου έναντι των διαφημίσεων και τιμωρεί όσους έχουν υψηλή αναλογία.

Όμως οι διαφημίσεις δεν είναι τα μόνα πράγματα που κάνουν τον αλγόριθμο του Fred να τρελαίνεται. Υπάρχει επίσης:

Εάν η Google έχει αναπτύξει αυτόν τον νέο αλγόριθμο, είναι επειδή οι χρήστες εκνευρίζονται όλο και περισσότερο από διαφημίσεις που επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία χρήστη τους. Ορισμένοι ιστότοποι απαιτούν ακόμη και από τους χρήστες να παρακολουθούν διαφημίσεις πριν αποκτήσουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αναζητούσαν.

Πως αναγνωρίζουμε και διορθώνουμε τις ποινές του ιστότοπου σας;

Για να μάθουμε αν σας έχει επιβληθεί ποινή της Google, είτε χειροκίνητα είτε από αλγόριθμο, υπάρχουν πολλά εργαλεία που ανακαλύπτουμε.

Παρακολουθούμε τις αλλαγές στην κατάταξή σας στο SERP

Η υποβάθμιση ενός ιστότοπου είναι η πιο κοινή συνέπεια μιας ποινής της Google.

Πέρα από την παρακολούθηση της κατάταξής σας, η εξέλιξη της οργανικής επισκεψιμότητας παραμένει ο πιο αξιόπιστος δείκτης για τον εντοπισμό εάν σας έχει επιβληθεί ποινή.

Με το Google Analytics , παρακολουθούμε τα διαφορετικά είδη κοινού σας και συγκρίνουμε με μια περίοδο αναφοράς. 

Παρακολουθούμε την απόδοση του ιστότοπου στο Google search console
Ο καλύτερος σύμμαχος όλων των διαχειριστών SEO, είναι το Search Console

Το Search Console μας επιτρέπει να προσδιορίσουμε, στις περισσότερες περιπτώσεις, εάν ο ιστότοπός σας έχει υποβληθεί σε μη αυτόματη ποινή. Πράγματι, αναφέρονται ξεκάθαρα στο Search Console, με την Google να παρέχει ακόμη και τον λόγο της ποινής : ψεύτικος σύνδεσμος, παραβιασμένος ιστότοπος, κρυφό κείμενο, συμπεριφορά ανεπιθύμητης αλληλογραφίας κ.λπ.

Αυτό το εργαλείο μας επιτρέπει επίσης να αναγνωρίζουμε σφάλματα ανίχνευσης, για παράδειγμα. Επιπλέον, εάν τα Googlebots παραλείψουν εντελώς τον ιστότοπό σας, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι έχετε τιμωρηθεί!

Δυστυχώς, οι ποινές αλγορίθμων είναι πολύ πιο δύσκολο να εντοπιστούν στο Search Console.

Ποινές Google και πρώτη θέση

Εάν η άρση μιας ποινής απαιτεί πολλή δουλειά και μερικές φορές μέρες έρευνας, η καλύτερη λύση είναι να κάνετε ό,τι είναι δυνατόν για να την αποφύγετε!

Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζονται τα αποτελέσματα αναζήτησης και οι παράγοντες κατάταξης εξελίσσονται τακτικά. Για να κατανοήσουμε καλύτερα τις αλλαγές στους αλγόριθμους, η αυξημένη παρακολούθηση του SERP και των αλλαγών του μπορεί να σας δώσει μια καλή ιδέα για το τι συμβαίνει. 

Η παρακολούθηση αλλαγών στις κατατάξεις είναι κατά κάποιο τρόπο σαν την πρόγνωση καιρού της οργανικής αναφοράς και μας παρέχει πολύτιμες ενδείξεις για ενημερώσεις αλγορίθμων . Στον κόσμο του SEO, όλοι συμφωνούν στο ότι αυτό που ήταν αλήθεια χθες δεν θα ισχύει απαραίτητα αύριο.

Σε καθημερινή βάση, χρησιμοποιούμε διαφορετικά εργαλεία όπως το Google Analytics, το Ahrefs, το SEMrush, Matomo, Clarity, Metrica κ.α. για να παρακολουθούμε τους διαφορετικούς δείκτες που θα υποδεικνύουν σημαντικές και μη φυσιολογικές αλλαγές.

Εστιάζουμε στην ποιότητα περιεχομένου

Η υποβάθμιση ενός ιστότοπου λόγο αδύναμου ή κακού περιεχομένου είναι η πιο κοινή συνέπεια μιας ποινής της Google.

Καθημερινά η Google εργάζεται σκληρά για να εφαρμόσει φίλτρα και αλγόριθμους που τιμωρούν τους ιστότοπους που παραβιάζουν τους κανόνες της πλατφόρμας και προσπαθούν να εξαπατήσουν τους χρήστες. Όμως η Google δεν κρύβει ότι εκτιμά όσους ακολουθούν τις οδηγίες και τους ανταμείβει. Καθώς οι τάσεις αλλάζουν και προκύπτουν νέα ζητήματα που σχετίζονται με την αναζήτηση, η μηχανή αναζήτησης της Google αλλάζει. Ο στόχος της παραμένει ο ίδιος: να ικανοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τα ερωτήματα των χρηστών με ολοένα και πιο σχετικά αποτελέσματα.

Όπως πάντα, παρακολουθούμε τις τάσεις SEO και τους δείκτες αλλαγών. 

Ακολουθούμε τις βέλτιστες πρακτικές της Google , σχετικά με την ύπαρξη φυσικών συνδέσμων, σε έναν ιστότοπο που συνδυάζει εξαιρετική εμπειρία χρήστη και απόδοση, με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, και δεν έχουμε για τίποτα να ανησυχούμε!

Απλά γνωρίζουμε καλά την δουλειά μας …. Εάν πιστεύετε ότι έχετε πάρει ποινές Google επικοινωνήστε μαζί μας !