© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

SEO ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο και τώρα στα δύσκολα, ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις


Onesmart Promotion - 10/11/2019 - 0 σχόλια

SEO ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο και τώρα στα δύσκολα, ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις

Εάν υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να περιπλέξει και να διαταράξει το ταξίδι κρατήσεων για ξενοδοχεία, είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της μηχανής αναζήτησης.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης λαμβάνει περισσότερο από το 90% της συνολικής επισκεψιμότητας, για το ξενοδοχείο σας που βρίσκεται στο Google πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα βασικά στοιχεία της “βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης”.

Η πρώτη σελίδα του Google είναι μια τέτοια ανταγωνιστική μάχη και το ξενοδοχείο σας και πρέπει να έχει τα πάντα για να είναι μπροστά στα μάτια των πιθανών φιλοξενουμένων.

 

Με την Google να ενημερώνει συνεχώς τους αλγόριθμους και τη στρατηγική της, την κυκλοφορία που προέρχεται από πολλαπλές συσκευές και τις ασυνεπείς πρακτικές SEO από ταξιδιωτικούς ιστότοπους, είναι δύσκολο για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν μια σαφή εικόνα του τι δουλεύει και τι πρέπει να γίνει για να αυξήσει την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές στο μέλλον.

 

  1. Σχεδιάστε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά σας και το περιεχόμενο

Αυτό απαιτεί να προσεγγίζετε το έργο από την πλευρά του επισκέπτη. Σκεφτείτε που ταξιδεύουν οι ταξιδιώτες στο Google κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους και αναζητούν ξενοδοχεία για να κάνουν κράτηση στην περιοχή σας.

 

Αφού έχετε σκεφτεί αυτό, μπορείτε να αναπτύξετε μια λίστα με τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να προωθήσετε σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και να αναλύσετε την κίνηση και την αναγνωσιμότητα με βάση τα κείμενα που θα γράψετε για να οδηγούν στην δημοφιλία της σελίδας. Μια λίστα λέξεις τις οποίες χρειάζεστε για τα κείμενά σας είναι πάντα μια καλή αρχή. Αυτό θα σας διευκολύνει να διερευνήσετε και να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητά τους πιο γρήγορα για να τα ενσωματώσετε στην τοποθεσία σας.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Καταχώριση ονόματος τομέα (domain): λάθη που δεν πρέπει να γίνουν

 

  1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ‘Google My Business’

Το Google My Business είναι μια δωρεάν τοποθεσία που βελτιστοποιεί όλες τις πληροφορίες του ξενοδοχείου σας στα σωστά πεδία και διευκολύνει τους ταξιδιώτες να αποκτήσουν τις λεπτομέρειες που θέλουν. Αυτό περιλαμβάνει τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου του ξενοδοχείου σας, τους γεωγραφικούς δείκτες Google, φωτογραφίες του ξενοδοχείου, σχόλια επισκεπτών και άλλες σχετικές πληροφορίες, όπως παροχές.

Με την ολοκλήρωση της καταχώρισής σας σωστά, με τις παραπάνω λειτουργίες, το Google My Business κάνει τον ιστοτόπο του ξενοδοχείου σας πιο εύκολο για τους ταξιδιώτες που πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google.

 

  1. Εξετάστε τη χρήση των διαφημίσεων ξενοδοχείων Google

Παρόλο που οι Διαφημίσεις Google Hotel είναι μια πληρωμένη υπηρεσία στην Αμερική, οι διαφημίσεις Google είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στο Google και τους Χάρτες Google και επιτρέπει στους επισκέπτες να ξεκινήσουν αμέσως τη διαδικασία κράτησης.

Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι θα πληρώσετε μόνο όταν η διαφήμισή σας δημιουργήσει ένα κλικ ή μια κράτηση και θα εμφανιστεί μόνο όταν οι ταξιδιώτες αναζητούν κάτι που ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες της ιδιοκτησίας σας.

 

Επιτρέπει στους ταξιδιώτες να φιλτράρουν τα αποτελέσματά τους ανάλογα με τις ανάγκες τους, πράγμα που σημαίνει ότι ο λόγος των κρατήσεων που λαμβάνετε ανά κλικ είναι πιθανόν να είναι υψηλότερος και αξίζει να επενδύσετε.

 

  1. Παρακολούθηση της αναζήτησης και των δεδομένων της

Το SEO δεν είναι μια στρατηγική  που σετάρουμε και ξεχνάμε. Οι ξενοδόχοι (εφόσον δεν έχουν εταιρία μάρκετινγκ) πρέπει να βρίσκονται συνεχώς με τα δάχτυλα στο πληκτρολόγιο για να εξασφαλίσουν ότι θα διατηρήσουν την κατάταξή τους.

Παρακολουθώντας τις τάσεις αναζήτησης και ζήτησης για την πόλη σας, μπορείτε να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις σχετικά με το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Διαφήμιση στο facebook

Θυμηθείτε ότι η εποχικότητα παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό που αναζητούν οι ταξιδιώτες, αλλάζοντας έτσι τις λέξεις-κλειδιά σας ώστε να αντικατοπτρίζουν τις ενημερώσεις για τα πακέτα / τις προσφορές σας ή τις αναρτήσεις ιστολογίου είναι πολύ σημαντική. Αυτό σημαίνει επίσης ότι ρυθμίζετε με ακρίβεια τα ποσοστά σας.

 

  1. Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας με μάρκετινγκ

Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο πάντα θα ικανοποιεί τους αλγόριθμους της Google και θα αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής των επισκεπτών του ιστότοπου σε κρατήσεις.

Η διατήρηση ενός blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό και να εξασφαλιστεί ότι το περιεχόμενό σας είναι πάντα φρέσκο. Εξετάστε την πιθανότητα για δημοσίευση 3 αναρτήσεων την εβδομάδα όλο τον χρόνο, την κοινή χρήση στις σελίδες κοινωνικών μέσων και την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη βάση δεδομένων σας.

 

Το περιεχόμενο σημαίνει επίσης ότι πρέπει να είναι και οπτικό περιεχόμενο. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε τον ιστότοπό σας σε καταχωρίσεις και να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Θα πρέπει να εξετάσετε την επένδυση σε έναν πιστοποιημένο φωτογράφο για να πραγματοποιήσετε μια περιήγηση 360 μοιρών στην ιδιοκτησία σας. Αυτό θα εμφανιστεί την καταχώρισή σας στο Google ως “Δείτε μέσα”.

 

  1. Προτεραιότητα σε διαδικτυακές κριτικές

Κανείς δεν πρόκειται να κλείσει ένα ξενοδοχείο με την ονομαστική του αξία. Μπορείτε να προωθήσετε την ιδιοκτησία σας ό, τι θέλετε, αλλά στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων, οι ταξιδιώτες θα εμπιστεύονται πάντα τους άλλους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας, τουλάχιστον πριν την πρώτη φορά θα μείνουν.

 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρειάζεστε επαληθευμένες κριτικές στο Google που είναι ορατές στις μηχανές αναζήτησης και τις τοποθεσίες metasearch, κατά προτίμηση κριτικές πέντε αστέρων.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Το Facebook αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μετρά τις εμφανίσεις βιολογικών σελίδων

Οι κριτικές στο facebook απορρίπτονται από το κοινό ως ψευδής και φτιαχτές.

Για να δώσετε την αξιοπιστία του ξενοδοχείου σας, πρέπει να απαντήσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερες κριτικές, ιδιαίτερα σε τυχόν αρνητικά σχόλια. Οι επισκέπτες θέλουν να δουν ότι ενδιαφέρεστε για την εμπειρία τους και εργάζονται για να βελτιώσουν την υπηρεσία σας και να τα γνωρίσετε καλύτερα.

Δεν υπάρχει γρήγορη λύση για τις ταξινομήσεις SEO και το Google και υπάρχουν πολλές παραπάνω τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από αυτές που αναφέρονται εδώ. Απαιτεί τακτική επαγρύπνηση και ενημέρωση του brand σας για τη διατήρηση της κατάταξης Google.

 

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να συλλέξετε και να επεξεργαστείτε δεδομένα. Η ανάλυση είναι σημαντική για κάθε στρατηγική που εφαρμόζετε στο ξενοδοχείο σας. Λαμβάνοντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποιος μπορεί να ψάχνει για ένα ξενοδοχείο όπως το δικό σας και τι περιεχόμενο τους ενδιαφέρει, μπορείτε πραγματικά να αρχίσετε να βελτιστοποιείτε κάθε τομέα του ιστοτόπου σας.

 

Το Google Analytics μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο σας για να:

  • Αξιολογήσετε τον όγκο κίνησης των λέξεων-κλειδιών
  • Μετρήσετε τις προβολές σελίδας περιεχομένου
  • Καταγράψτε από πού προέρχεται η κυκλοφορία
  • Προσδιορίστε ποιες συσκευές χρησιμοποιούν οι επισκέπτες
  • Κατανοήστε ποιες πηγές επισκεψιμότητας έχουν τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής

 

Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας απαιτεί γνώση, διάβασμα, σχεδιασμό, παρακολούθηση και πολύ χρόνο.

Στην Onesmart Promotion αναλαμβάνουμε αυτή την ειδική διαδικασία εμείς για το ξενοδοχείο σας δημιουργώντας όλες τις προϋποθέσεις για την βέλτιστη θέση στην αναζήτηση των πελατών.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "SEO ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο και τώρα στα ..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *