Orange Bio

  • Orange Bio

  • 6 μήνες

  • Branding

Κέρκυρα

Task: Ανασχεδιασμός επαγγελματικής κάρτας
Strategy: Branding

Εταιρικές-μακέτες-επαγγελματική-κάρτα-Orange-Bio-Κέρκυρα

Branding Analysis

Το μυστικό σε οποιοδήποτε εταιρικό προφίλ είναι ο σχεδιασμός της εξέλιξης του brand και η στόχευση. Η παρακολούθηση των δεδομένων μας δίνει όλα εκείνα τα στοιχεία για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για την επιτυχία της εταιρίας που διαχειριζόμαστε.

17

Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής (CRO)

Μόνο το 17% των brands χρησιμοποιούν δοκιμές σελίδας προορισμού A / B για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής.

64

Οργανική αναζήτηση

Περίπου το 64% των εμπόρων επενδύουν ενεργά χρόνο στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

51

E-Shop

Το 51% των αγοραστών που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Google για να ερευνήσουν μια αγορά που σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν στο διαδίκτυο.

60

Local SEO

Το 60% των χρηστών smartphone έχουν επικοινωνήσει απευθείας με μια επιχείρηση χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως η επιλογή "κλικ για κλήση".

Η τεχνολογία μάρκετινγκ επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε το κοινό σας, πώς ερευβούν το περιεχόμενό σας και πώς αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας. Οι στατιστικές και οι τάσεις της τεχνολογίας μάρκετινγκ επισημαίνουν τους καλύτερους τρόπους σύνδεσης με το κοινό και τους πελάτες σας μέσω διαφόρων εφαρμογών, λογισμικού και καναλιών για κινητά.

Στατιστικά διαφήμισης

Δεν είναι μυστικό ότι η συνεχής διαφήμιση προσελκύει πελάτες, βελτιώνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και αποφέρει έσοδα. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε πώς οι καταναλωτές βλέπουν σήμερα επί πληρωμή μέσα και ποιες διαφημιστικές τακτικές λειτουργούν για επιχειρήσεις – όπως η δική σας – που προσπαθούν να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Διαφήμιση για κινητά

79%

Διαφήμιση προβολής

31%

Οργανική διαφήμιση

69%

Εμπειρία πελατών

88

%

Η εφαρμογή επιχειρησιακών πρακτικών που δίνουν προτεραιότητα στους πελάτες αποφέρουν το 88% της δημοφιλίας.

96

%

Η άμεση εξυπηρέτηση εντός 24 ωρών προσφέρει το χαμόγελο στον υποψήφιο πελάτη κατά 96%.

Κριτικές από τους πελάτες μας

Η επωνυμία δεν είναι μόνο το λογότυπο
Είναι η εμπειρία πελατών που παρέχετε. Είναι η φιλοσοφία που αγκαλιάζετε και η κουλτούρα που τηρείτε. Μια επωνυμία είναι μια αίσθηση που μια επιχείρηση προκαλεί στους πελάτες - είναι αυτό που κάνει την επιχείρησή σας μοναδική.

Η αυθεντικότητα είναι σημαντική για τα brands

Είναι η εποχή της αυθεντικότητας και οι επωνυμίες πρέπει να γίνουν πραγματικές αν θέλουν να συνδεθούν με το κοινό τους. 86 τοις εκατό των καταναλωτών λένε ότι η αυθεντικότητα είναι βασικός παράγοντας όταν αποφασίζουν ποιες μάρκες τους αρέσουν και υποστηρίζουν

top