© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Online Reviews εναντίον Word of Mouth: Ποιό είναι πιο σημαντικό;


Onesmart Promotion - 31/07/2018 - 0 σχόλια

Online Reviews εναντίον Word of Mouth: Ποιό είναι πιο σημαντικό;

Είμαστε στο 2018, και οι άνθρωποι αναζητούν για τοπικές επιχειρήσεις online περισσότερο από ποτέ – στην πραγματικότητα το 97% αυτών. Αλλά όταν πρόκειται για την επιλογή μιας τοπικής επιχείρησης, τί είναι πιο σημαντικό – οι online reviews ή οι συστάσεις από στόμα σε στόμα?

Είναι το offline marketing (Word Of Mouth – από στόμα σε στόμα επικοινωνία) καλύτερο απο το online review marketing;

Ας δούμε την πορεία των καταναλωτών προς την αγορά. Η offline -από στόμα σε στόμα- επικοινωνία (Word ofMouth) ήταν κάποτε ο μόνος τρόπος προκειμένου οι νέοι πελάτες να μάθουν μια επιχείρηση. Επίσης δεν υπήρχαν και πολλές επιχειρήσεις από τις οποίες να διαλέξουν, καθιστώντας έτσι ευκολότερη την απόφαση και διατηρώντας πιστούς πελάτες.

Ακόμη και μέχρι το 2007, μια μελέτη διαπίστωσε ότι η offline επικοινωνία-από στόμα σε στόμα ήταν πολύ πιο αξιόπιστη στους καταναλωτές από ότι η αντίστοιχη online.
Είναι ασφαλές να πούμε ότι πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εξακολουθούν να αισθάνονται κατά αυτόν το τρόπο – οι online κριτικές δεν έχουν και τόσο πολύ σημασία, όπως για παράδειγμα το που σερβίρεται ο καλύτερος καφές, έτσι δεν είναι?

Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι πολλές από τις δουλειές τους βασίζονται στις συστάσεις και ενώ ένα σημαντικό μέρος των πελατών τους μπορεί να μιλά στους φίλους τους για την επιχείρησή τους, η διαδικασία μετά, και εφόσον αυτός ο πιθανός πελάτης έχει ακούσει για την επιχείρηση, έχει αλλάξει – χάρη στο διαδίκτυο.

Online Reviews και η πορεία του πελάτη προς την αγορά

Ακόμη και όταν ένας πελάτης ακούει για την επιχείρησή σας από έναν φίλο ή την οικογένειά του, ένα απο τα πρώτα πράγματα που θα κάνει είναι να αναζητήσει την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο προκειμένου να δει τι λένε οι άλλοι για εσάς. Δεν αναζητούν για κάτι συγκεκριμένο, απλά θέλουν να δούν κριτικές.

Στην πραγματικότητα οι Online Reviews είναι το δεύτερο πιο σημαντικό κομμάτι πληροφόρησης που αποζητούν οι καταναλωτές όταν αναζητούν μια επιχείρηση στο διαδίκτυο και έρευνες έδειξαν ότι το 85% των ανθρώπων εμπιστεύονται αυτές τις κριτικές όσο και τις συστάσεις από φίλους και οικογένεια.

Μην ξεχνάτε ότι έχει αλλάξει επίσης και ο τρόπος με τον οποίον ψάχνουν οι άνθρωποι συστάσεις και κριτικές. Μπορεί να ρωτήσουν για προτάσεις τοπικών επιχειρήσεων μέσω των social media ή να ζητήσουν συμβουλές από άλλες πηγές.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Πληρώνεις για SEO σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά ? Τσάμπα πληρώνεις ..

Ουσιαστικά, δεν καλούμε απλά τη φίλη μας για να δούμε πιο είναι το καλύτερο cafe στην πόλη – πηγαίνουμε online και διεξάγουμε τη δική μας έρευνα σε πολύ υψηλότερο βαθμό.

Πόσο σημαντικές είναι οι Online Reviews;

Τα #Online_Reviews μπορούν να συμβάλλουν στις offline αγορές.

Στην πραγματικότητα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα καλέσουν ή θα επισκεφθούν μια επιχείρηση μετά την ανάγνωση θετικών κριτικών.

Online Reviews εναντίον Word of Mouth: Ποιό είναι πιο σημαντικό;Αυτό είναι υψίστης σημασίας για μερικούς λόγους:
1. Το 2016 το 54% των ανθρώπων δήλωσαν ότι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μιας επιχείρησης μετά την ανάγνωση μιας online κριτικής. Το 2017 αυτό το ποσοστό έπεσε στο 37%.
2. Το 2016 μόνο το 7% είπαν ότι θα επισκέπτονταν την επιχείρηση μετά από ανάγνωση κριτικών. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 17% το 2017.
3. Το 2016 το 3% των ανθρώπων δήλωσαν ότι επικοινώνησαν με την επιχείρηση μετά από την ανάγνωση θετικής κριτικής. Το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε στο 10% το 2017.

Online Reviews εναντίον Word of Mouth με αριθμούς

Σε έρευνα που έγινε βρέθηκαν μερικά συναρπαστικά στοιχεία που δημιουργούν μια υπόθεση για το online review marketing:

1. Το 73% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο μια τοπική επιχείρηση εάν έχει θετικές online κριτικές
2. Ακόμη και αν το Word Of Mouth marketing είναι μια δυνατή μέθοδος marketing, απαιτεί κάποια ψηφιακή βοήθεια.
3. Οι marketers γνωρίζουν την αξία της Word Of Mouth επικοινωνίας και το 70% αυτών σκοπεύει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του online marketing για αυτή την επικοινωνία ενώ μόνο το 29% σκοπεύει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του offline marketing.
4. Οταν οι καταναλωτές χρειάζονται πληροφορίες για μια επιχείρηση θα στραφούν προς το διαδίκτυο αντί για συστάσεις.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Τάσεις: Το Instagram μειώνει την πίεση του μάρκετινγκ επιρροής με την κατάργηση των μετρήσεων "Like".

Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι οι Online Reviews κάνουν τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση. Θα επικοινωνήσουν ή θα επισκεφθούν την επιχείρηση σας. Και ενώ η επικοινωνία #Word_Of_Mouth είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε νέους πελάτες για την επιχείρηση σας θα χρειαστείτε μια πολύ καλή φήμη στο διαδίκτυο για να συνδέσετε αυτές τις κριτικές και να τις μετατρέψετε σε πελάτες.

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Online Reviews εναντίον Word of Mouth: Ποιό είν..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *