Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Στρατηγική Digital Marketing

Στρατηγική
μάρκετινγκ

Στρατηγική μάρκετινγκ: Τι είναι, πώς λειτουργεί;

Μια στρατηγική μάρκετινγκ αναφέρεται στο συνολικό σχέδιο παιχνιδιού μιας επιχείρησης για να προσεγγίσει υποψήφιους καταναλωτές και να τους μετατρέψει σε πελάτες των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Μια στρατηγική μάρκετινγκ περιέχει την πρόταση αξίας της εταιρείας, τα βασικά μηνύματα επωνυμίας, δεδομένα για τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών-στόχων και άλλα στοιχεία του brand.

Στρατηγική-Digital-Marketing-Onesmart-Promotion
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ πρέπει να περιστρέφονται γύρω από την πρόταση αξίας μιας εταιρείας.
Ο ανταγωνισμός μας κάνει να αλλάζουμε την στρατηγική μας σε κάθε brand.
Οι ανταγωνιστές πάντα θα προσπαθούν να μας αντιγράψουν όμως η στρατηγική μας δίνει 3 τουλάχιστον βήματα υπεροχής.
Onesmart Promotion

Στρατηγική μάρκετινγκ πως την υλοποιούμε ...

Μια διεξοδική στρατηγική μάρκετινγκ καλύπτει τα τέσσερα χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ: προϊόν, τιμή, θέση και προώθηση.

Τα κλειδιά της στρατηγικής

Μια στρατηγική μάρκετινγκ είναι το σχέδιο παιχνιδιού μιας επιχείρησης για να προσεγγίσει υποψήφιους καταναλωτές και να τους μετατρέψει σε πελάτες των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους.

Ο απώτερος στόχος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ είναι η επίτευξη και η επικοινωνία ενός βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστικών εταιρειών.

MARKETING ONESMART PROMOTION

Μια ξεκάθαρη στρατηγική μάρκετινγκ θα πρέπει να περιστρέφεται γύρω από την πρόταση αξίας της εταιρείας, η οποία κοινοποιεί στους καταναλωτές τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία, πώς λειτουργεί και γιατί αξίζει την προτίμησή τους.

Στρατηγική

Η στρατηγική μάρκετινγκ περιγράφεται στο σχέδιο μάρκετινγκ.

Σχέδιο

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα μεμονωμένα σχέδια μάρκετινγκ.

Διαφορά

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ καλύπτουν μηνύματα μεγάλης εικόνας, ενώ τα σχέδια μάρκετινγκ οριοθετούν τις υλικοτεχνικές λεπτομέρειες συγκεκριμένων καμπανιών.

Παράδειγμα

Μια στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να λέει ότι μια εταιρεία στοχεύει να αυξήσει την δημοφιλία σε κανάλια όπου επισκέπτονται οι πελάτες της. Το σχέδιο μάρκετινγκ το θέτει σε δράση με στοχευμένες κινήσεις προώθησης,

Ποια είναι τα Οφέλη από μια στρατηγική μάρκετινγκ;

Ο απώτερος στόχος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ είναι να επιτύχει και να επικοινωνήσει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών εταιρειών, κατανοώντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών της. Είτε πρόκειται για σχέδιο έντυπης διαφήμισης, μαζική προσαρμογή ή καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ένα στοιχείο μάρκετινγκ μπορεί να κριθεί με βάση το πόσο αποτελεσματικά επικοινωνεί την πρόταση βασικής αξίας μιας εταιρείας.

Η έρευνα αγοράς μπορεί να βοηθήσει στη χάραξη της αποτελεσματικότητας μιας δεδομένης καμπάνιας και μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό αναξιοποίητων κοινών για την επίτευξη στόχων κατώτατης γραμμής και την αύξηση των πωλήσεων.

Πώς δημιουργούμε μια στρατηγική μάρκετινγκ για μια εταιρία ...

Προσδιορίζουμε τους στόχους της κάθε εταιρίας που αναλαμβάνουμε.

Ενώ οι πωλήσεις είναι ο απώτερος στόχος για κάθε εταιρεία, έχουμε περισσότερους και βραχυπρόθεσμους στόχους, όπως η δημιουργία δημοφιλίας, η αύξηση της αφοσίωσης των πελατών ή η δημιουργία δυνητικών πελατών. Αυτοί οι μικρότεροι στόχοι προσφέρουν μετρήσιμα σημεία αναφοράς για την πρόοδο του σχεδίου μάρκετινγκ. Σκεφτείτε τη στρατηγική ως ιδεολογία υψηλού επιπέδου και τον προγραμματισμό ως τον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνουμε τους στόχους σας.

Γνωρίζουμε τους πελάτες σας.

Κάθε προϊόν ή υπηρεσία έχει έναν ιδανικό πελάτη και θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι και πού κάνουν παρέα. Εάν πουλάτε ηλεκτρικά εργαλεία, θα επιλέξουμε κανάλια μάρκετινγκ όπου οι εργολάβοι και τεχνίτες μπορούν να δουν τα μηνύματά σας. Καθορίζουμε ποιος είναι ο πελάτης σας και πώς το προϊόν σας θα βελτιώσει τη εργασία τους.

Δημιουργούμε  το μήνυμά σας.

Τώρα που γνωρίζουμε τους στόχους σας και σε ποιους απευθύνεστε, ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε τα μηνύματά σας. Αυτή είναι η ευκαιρία να δείξουμε στους πιθανούς πελάτες σας πώς θα τους ωφελήσει το προϊόν ή η υπηρεσία σας και γιατί είστε η μόνη εταιρεία που μπορεί να το προσφέρει.

Καθορίζουμε βέλτιστα τον προϋπολογισμό σας

Ο τρόπος με τον οποίο προωθούμε τα μηνύματά σας μπορεί να εξαρτάται από το πόσα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά. Θα αγοράσετε ακριβή διαφήμιση; Ελπίζετε για μια viral στιγμή στα social media οργανικά; Θα στέλνετε δελτία τύπου στα μέσα ενημέρωσης για να προσπαθήσετε να κερδίσετε πελάτες; Ο προϋπολογισμός πάντα υπαγορεύσει τι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να κάνετε. Και φυσικά το αποτέλεσμα.

Προσδιορίζουμε τα κανάλια σας.

Ακόμα και το καλύτερο μήνυμα χρειάζεται τον κατάλληλο χώρο. Κάποιες φορές έχει  μεγαλύτερη αξία η δημιουργία αναρτήσεων blog για την προώθηση ενός προϊόντος σε δημοφιλείς ιστότοπους. Άλλες φορές μπορεί να έχει μεγαλύτερη επιτυχία η προώθηση με τις πληρωμένες διαφημίσεις στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η ομάδα μας βρίσκει πάντα τον καταλληλότερο χώρο για το περιεχόμενό σας.

Onesmart Promotion

Γιατί μια εταιρεία χρειάζεται μια στρατηγική μάρκετινγκ;

Μια στρατηγική μάρκετινγκ βοηθά μια εταιρεία να κατευθύνει τα διαφημιστικά της χρήματα εκεί που θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Επίλογος

Η στρατηγική μάρκετινγκ είναι μέρος του μάρκετινγκ και αφορά μακροπρόθεσμες τακτικές προώθησης. Μια καμπάνια μάρκετινγκ μπορεί να αφορά μια προωθητική μιας ημέρας , μια εβδομάδας ή συγκεκριμένου χρόνου ενώ η στρατηγική μάρκετινγκ αφορά το σύνολο των ενεργειών που κάνουμε συνήθως σε πλάνο 1 έτους. Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ γίνεται από την εταιρία μας με στόχευση και παρακολούθηση. 

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ αφορούν της εταιρίες branding και marketing. Η κατανόηση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ χρειάζεται γνώση, ικανότητα και εμπειρία. Η παρακολούθηση της εξέλιξης του μάρκετινγκ είναι εξίσου σημαντική για το τελικό αποτέλεσμα αφού διορθώνονται πολλά σημεία που δεν λειτουργούν σωστά. Έτσι το αποτέλεσμα είναι θέμα τακτικής και όχι τύχης.