Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Επιθετικό μάρκετινγκ

Το Επιθετικό μάρκετινγκ
κάνει την διαφορά

Το επιθετικό μάρκετινγκ είναι μια επιθετική στρατηγική που χρησιμοποιεί προκλητικές τακτικές για να δημιουργήσει ανταπόκριση από το κοινό σας. Συχνά περιλαμβάνει τακτικές μάρκετινγκ εντυπωσιασμού, μοναδικότητας, εφευρετικότητας, διακωμώδησης κ.α.

Επιθετικό μάρκετινγκ

Γιατί επιθετικό μάρκετινγκ;

Μερικές φορές το να είσαι επιθετικός θεωρείται κακό, αλλά το επιθετικό μάρκετινγκ μετατρέπει τη μέση επιχείρησή σου σε κάτι που γίνεται αναπόσπαστο μέρος της αγοράς. Το επιθετικό μάρκετινγκ είναι μια επιθετική στρατηγική που χρησιμοποιεί συναρπαστικές τακτικές για να δημιουργήσει ανταπόκριση από το κοινό της κάθε επιχείρησης (brand). Στην Onesmart Promotion χρησιμοποιούμε επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ για να μπορούμε να τραβήξουμε την προσοχή κάποιου για το τι έχει να προσφέρει η επιχείρηση που εκπροσωπούμε (πελάτης μας).

Το καλό επιθετικό μάρκετινγκ θα δείξει στους ανθρώπους ότι το brand είναι συνεπές και πειθαρχημένο στους στόχους. Το επιθετικό μάρκετινγκ μπορεί να επιτευχθεί μέσω πολλών διαφορετικών στρατηγικών.

Onesmart Promotion

Τύποι επιθετικών τεχνικών μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ ανάλυσης

Το μάρκετινγκ ανάλυσης έχει λιγότερο ρίσκο και και έχει λιγότερα αποτελέσματα αφού τα βήματα είναι μικρά βάση της ανάλυσης του ανταγωνισμού.

Μάρκετινγκ Αναζήτησης

Αυτή είναι η πιο επιθετική στρατηγική. Συνήθως περιλαμβάνει ενεργό σχεδιασμό για την επέκταση της επιχείρησης σε νέες αγορές τοπικές ή διεθνείς και την τόνωση νέων ευκαιριών στο ευύ κοινό.

Αντιδραστικό μάρκετινγκ

Ο τύπος αυτού του μάρκετινγκ είναι η απάντηση στις πιέσεις της αγοράς και του ανταγωνισμού είτε σε εποχικές περιόδους είτε σε ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως η πίεση των αναγωνιστών της επιχείρησης.

Επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ

Ένα επιθετικό μάρκετινγκ σκέφτεται για το μέλλον, ενεργεί και προχωράει. Ένα επιθετικό μάρκετινγκ είναι ένας συνδυασμός “φασαρίας και στόχευσης”.

Στην Onesmart Promotion η υλοποίηση του επιθετικού μάρκετινγκ έχει κανόνες.

Το επιθετικό μάρκετινγκ πρέπει να είναι:
 Συγκεκριμένο,  Μετρήσιμο,  Εφικτό,  Ρεαλιστικό, Επίκαιρο

Δημιουργούμε αποτελεσματικό περιεχόμενο γιατί το περιεχόμενο είναι το κλειδί.

Στις καμπάνιες επιθετικού μάρκετινγκ δημιουργούμε στοχευμένο και αποτελεσματικό περιεχόμενο τονίζοντας την μεγάλη αξία του brand. Έτσι την κατάλληλη στιγμή μπορούμε να δώσουμε στο αγοραστικό κοινό την λαχτάρα για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε και να οδηγήσουμε το brand σε ένα ισχυρό οικονομικό μέλλον και ανάπτυξη.
Ο "έξυπνος τίτλος" καθορίζει εάν το κοινό θα διαβάσει το περιεχόμενο της καμπάνιας. Για αυτό το λόγο, η ομάδα μας στην δημιουργία περιεχομένου αφιερώνει ώρες δημιουργώντας έξυπνες προτάσεις.

Έχουμε γνώση για το προϊόν που προωθούμε

Το κλειδί για κάθε επιθετική προσέγγιση μάρκετινγκ είναι να είμαστε σίγουροι για το προϊόν που προωθούμε. Πρέπει να μεταφέρουμε με σαφήνεια τα πλεονεκτήματα του προϊόντος στον υποψήφιο πελάτη. Επίσης η ελαστικότητα να αναπροσαρμόζουμε την στρατηγική μας δημιουργεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον και φυσική έλξη στο καταναλωτικό κοινό για το προϊόν που προωθούμε.

Καινοτομία

Η καινοτομία είναι συχνά το κλειδί της επιτυχίας όταν πρόκειται για επιθετικό μάρκετινγκ. Πρέπει συνεχώς να είμαστε σε θέση με το μάρκετινγκ να δείχνουμε και να αποδυκνείουμε ότι αυτό που προσφέρουμε στους ανθρώπους έχει την μεγαλύτερη αξία από αυτό που μπορούν να προσφέρουν οι ανταγωνιστές.

Πλεονεκτήματα του επιθετικού μάρκετινγκ

Το επιθετικό μάρκετινγκ μπορεί να προκαλέσει άμεση πώληση.

Το να ζητάς ειλικρινά από έναν υποψήφιο πελάτη να συμμετάσχει στο μάρκετινγκ μπορεί να είναι μια τολμηρή κίνηση, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε άμεσες πωλήσεις.

Η αναγνώριση της επωνυμίας μπορεί να αυξηθεί.

Ο βομβαρδισμός του κοινού-στόχου με περιεχόμενο θα βοηθήσει να ξεχωρίσει το brand από τους υπόλοιπους, αρκεί να είναι ελκυστικό. Η επανάληψη θα βάλει την εταιρία ή το προϊόν στην πρώτη γραμμή του μυαλού των υποψήφιων πελατών και θα βοηθήσει  να μείνει εκεί για καιρό.

Συνοπτικά ... γιατί το χρησιμοποιούμε;

Το επιθετικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει αξιολόγηση των αναγκών των πελατών, δημιουργική σκέψη και στρατηγικές δραστηριότητες μάρκετινγκ για την κάλυψη αυτών των αναγκών με κερδοφόρο τρόπο. Επίσης το επιθετικό μάρκετινγκ είναι ένας μοναδικός συνδυασμός των στοιχείων που συνθέτουν το παθητικό και το επιθετικό μάρκετινγκ, καθώς και το παραδοσιακό και το σύγχρονο μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας το καθένα όταν και όπου χρειάζεται στον κατάλληλο βαθμό.