Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Διαφήμιση Yandex

Διαφήμιση Yandex
Yandex direct expert

Έχουμε λάβει πιστοποίηση στο Yandex Direct και στις αναλύσεις Metrica Direct

διαφήμιση-yandex

Το Yandex είναι η πιο σημαντική μηχανή αναζήτησης στη ρωσική γλώσσα. Πολλοί Ρώσοι έχουν μόνο μια υποτυπώδη γνώση της αγγλικής γλώσσας και ως εκ τούτου προτιμούν να σερφάρουν στο διαδίκτυο στη μητρική τους γλώσσα.

Ωστόσο, η Yandex δεν παίζει σημαντικό ρόλο μόνο στη Ρωσία. Στη Λευκορωσία και το Καζακστάν, επίσης, μεγάλο μέρος των διαδικτυακών αναζητήσεων διεξάγεται στα ρωσικά. Εδώ, θα σας δείξουμε ποιες διαφορές υπάρχουν σε σύγκριση με το Google Ads.

Στη Ρωσία, το μερίδιο της Yandex στη συνολική επισκεψιμότητα αναζήτησης είναι 56,5%. Η εταιρεία δραστηριοποιείται επίσης στη Λευκορωσία, το Καζακστάν και την Τουρκία.


Το σχετικό εργαλείο webmaster “Yandex.Direct” είναι το αντίστοιχο του Google Ads στις ρωσόφωνες χώρες. Όπως και με το Google Ads, η λειτουργία διαφόρων τύπων διαφημίσεων είναι εφικτή. Οι τιμές ανα κλικ για τις διαφημίσεις Yandex μπορεί να διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με την περιοχή της Ρωσίας στην οποία εμφανίζονται.
Αυτό συμβαίνει επειδή διαφορετικά μέρη της Ρωσίας έχουν διαφορετικούς πληθυσμούς.

Σε μια αραιοκατοικημένη περιοχή όπως η ανατολική της χώρας, για παράδειγμα, είναι σημαντικά φθηνότερο να τοποθετήσετε μια διαφήμιση από ό,τι σε πυκνοκατοικημένες μητροπόλεις όπως η Μόσχα και η Αγία Πετρούπολη. Περισσότερο από το 75% των Ρώσων ζει σε μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές, όπου πιστεύεται ότι ζει και η πλειοψηφία του εύπορου πληθυσμού.

Δημιουργία καμπάνιας στο Yandex

Οι καμπάνιες στο Yandex Direct είναι σχεδόν ίδιες με το Google Adwords. Η δημιουργία διαφήμισης οδηγεί στο επίπεδο καμπάνιας, στο επίπεδο του διαφημιστικού συνόλου και τέλος στο επίπεδο διαφήμισης.

Διαφορές μεταξύ Yandex.Direct και Google Ads

Προκαταβολή: Μια σημαντική διαφορά μεταξύ του Yandex.Direct και του Google Ads είναι ότι όλοι οι διαφημιστές εκτός Ρωσίας πρέπει να πληρώσουν εκ των προτέρων για την καμπάνια. Αν και η πληρωμή γίνεται στο τοπικό νόμισμα, η πληρωμή γίνεται σε ρούβλια Ρωσίας από τις διαφημιστικές εταιρίες.

Σχεδιασμός της διαφήμισης

Μια άλλη διαφορά είναι ο σχεδιασμός των ίδιων των διαφημίσεων: Έχουν έναν τίτλο, έναν προαιρετικό τίτλο καθώς και μια περιγραφή – αυτό αρχικά δεν διαφέρει από το Google Ads. Ωστόσο, οι διαφημίσεις Yandex ενσωματώνουν χαρακτηριστικά της εταιρείας, εκτός από πληροφορίες σχετικά με τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τις ώρες λειτουργίας. Μπορούν επίσης να εισαχθούν τέσσερις σύνδεσμοι ιστότοπου, καθώς και άλλοι τέσσερις με επιπλέον χρέωση. Η Yandex υπόκειται στις ρωσικές οδηγίες και νόμους για τη διαφήμιση. Αυτά μπορεί να διαφέρουν από εκείνα στη Δυτική Ευρώπη.

Εργαλεία

Η Yandex έχει το δικό της διαφημιστικό γκρουπ, που αποτελείται από το εργαλείο λέξεων-κλειδιών Wordstat και το εργαλείο ανάλυσης Metrica, τα οποία συνδέονται απευθείας με το Yandex.

Ωστόσο, το Yandex δεν διαθέτει πρόγραμμα επεξεργασίας, επομένως οι διαφημιστές θα πρέπει να χρησιμοποιούν υπολογιστικά φύλλα Excel για τη διαχείριση διαφημίσεων. Ο πίνακας ελέγχου διαφέρει από την Google ως προς τη δομή του, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ σαφής και δομημένος.

Τιμές ανα κλικ

Η τοποθέτηση διαφημίσεων στη Ρωσία διαφέρει ανά κλάδο, αλλά συνολικά είναι πολύ φθηνότερη από την τοποθέτηση διαφημίσεων με το Google Ads. Οι διαφημιστές εκτός Ρωσίας μπορούν να πετύχουν πολλά ακόμα και με μικρό προϋπολογισμό.
Ένας παράγοντας ποιότητας όπως αυτός της Google δεν υπάρχει στο Yandex.

Μοντέλα απόδοσης

Ενώ τα μοντέλα απόδοσης του πρώτου κλικ και του τελευταίου κλικ βρίσκονται τόσο στο Google όσο και στο Yandex, το Yandex προσφέρει δύο επιπλέον μοντέλα που δεν διαθέτει η Google.

 

Ομοιότητες διαφημίσεων μεταξύ Yandex.Direct και Google Ads

Η δομή

Όπως το Google Ads, το Yandex.Direct έχει επίπεδο καμπάνιας, επίπεδο συνόλου διαφημίσεων και επίπεδο διαφήμισης. Μια ομάδα διαφημίσεων μπορεί να περιέχει έως και 50 διαφημίσεις. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την ενεργοποίηση των λέξεων-κλειδιών με τελεστές. Ωστόσο, η επίδραση των τελεστών διαφέρει από αυτά που χρησιμοποιούνται από το Google Ads.

Μορφές αναπαραγωγής

Οι τύποι διαφημίσεων στο Google και στο Yandex είναι παρόμοιοι, ακόμα κι αν έχουν διαφορετική ονομασία. Ωστόσο, υπάρχουν μικρές διαφορές στις διαφημίσεις αναζήτησης: Το Yandex προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής μιας εικόνας εκτός από το διαφημιστικό κείμενο. Η μορφή διαφήμισης "Καμπάνια προβολής στην αρχική σελίδα" ενεργοποιεί διαφημίσεις στην αρχική σελίδα του Yandex και δεν είναι διαθέσιμη σε αυτήν τη φόρμα στο Google. Οι νέες μορφές που βρίσκονται ακόμη υπό δοκιμή εμφανίζονται ως εκδόσεις beta.

Στρατηγικές υποβολής προσφορών

Η Yandex προσφέρει τέσσερις στρατηγικές υποβολής προσφορών, καθεμία από τις οποίες έχει ένα διπλό Google σύστημα. Η Google διαθέτει επίσης άλλες στρατηγικές υποβολής προσφορών που εστιάζουν σε διαφορετικούς τομείς, όπως μετατροπές ή κλικ.

Το καθορισμένο CPA τηρείται

Το Optimize ROI (ισοδύναμο με το στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) στο Google) είναι πιο κατάλληλο για προχωρημένους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που έχουν ορίσει την επιθυμητή απόδοση επένδυσης (ROI). Με αυτήν τη στρατηγική υποβολής προσφορών, η Yandex επιτυγχάνει τον μέγιστο αριθμό μετατροπών διατηρώντας την προηγουμένως καθορισμένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Συμπέρασμα για την διαφήμιση Yandex

Το Yandex είναι πολύ κατάλληλο για επιχειρήσεις που απευθύνονται στην μεγάλη Ρώσικη αγορά.

Αυτό τονίζεται ιδιαίτερα στη διαφήμιση. Παρά τον κάπως δυσκίνητο χειρισμό της διεπαφής χρήστη στο Yandex.Direct και τους αυστηρούς κανονισμούς, αξίζει τον κόπο για τους διαφημιστές να χρησιμοποιούν το Yandex για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Οι ευνοϊκές τιμές της τοποθέτησης διαφημίσεων είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για εταιρείες με μικρούς προϋπολογισμούς. Επιπλέον, τα δυτικοευρωπαϊκά προϊόντα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στη Ρωσία.

Έτσι, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα εδώ να επεκτείνει κανείς τη δική του πελατειακή βάση στο Ρωσόφωνο περιβάλλον.  

Onesmart Promotion, Yandex Direct Partner

Η εταιρία μας δημιουργεί και τρέχει διαφημίσεις Yandex στην μητρική Ρωσική γλώσσα για κάθε εταιρία που χρειάζεται να αποκτήσει πελατολόγιο στην Ρωσία ή και στις Ρωσόφωνες χώρες. Όλες οι καμπάνιες γίνονται με προσεκτικό σχεδιασμό για να πάρουν έγκριση από την Yandex Direct.