Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Διαφήμιση Google

Διαφήμιση Google Adwords, Αξίζουν οι διαφημίσεις Google για την επιχείρησή σας; Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα, κερδοφορία & δείκτες

γνωρίστε-μας-onesmart-promotion 2

Αξίζει το Google Ads; Τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Πριν μπούμε στις λεπτομέρειες, ας δούμε μερικά από τα γενικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Google Ads.

Πλεονεκτήματα

Μειονεκτήματα

Το τρίπτυχο της επιτυχημένης διαφήμισης στο Adwords

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος διαφήμισης της Google οπότε αυτό απαιτεί συνεχείς ελέγχους στις καμπάνιες που τρέχουμε.

Διαφήμιση Google (Adwords)

google logo official
Κύκλος αναζήτησης πελάτη

Οι κύκλοι αναζήτησης των πελατών ποικίλλουν ανάλογα με τον κλάδο. Ορισμένες αναζητήσεις αγοραστών είναι μία για μια ημέρα, ενώ κάποιες είναι συχνές έως και πολύ συχνές καθημερινά. Αυτό αλλάζει τα δεδομένα και το κόστος διαφήμισης ανα κλάδο.

google logo official
Άλλα κανάλια

Άλλα κανάλια όπως το Ειδικό SEO στην ιστοσελίδα ή το E-shop αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να επηρεάσουν έμμεσα την αποτελεσματικότητα του Google Ads σας.

google logo official
Οικονομικές τάσεις

Είτε πρόκειται για πληθωρισμό, πανδημία, έλλειψη προσφοράς ή κάτι άλλο, αυτές οι τάσεις προκαλούν αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών που επηρεάζουν τα αποτελέσματά σας στο Google Ads.

google logo official
Διαχείριση λογαριασμών

Όπως αναφερθήκαμε παραπάνω, για το εάν το Google Ads αξίζει τον κόπο για εσάς θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόσο προσεκτικοί με τις καμπάνιες. Για την επιτυχία χρειάζεται πρώτα πολύ καλή γνώση του Adwords, τακτικούς ελέγχους, διατήρηση των διαφημίσεων και στις σελίδες προορισμού τους & σχετικότητα, παρακολούθηση των ενημερώσεων της πλατφόρμας γιατί οι τεχνικοί δοκιμάζουν καθημερινά νέους τρόπους και κάνουν βελτιστοποιήσεις σε αυτήν.

Αξίζει το Google Ads για την επιχείρησή σας;

Τι θέλετε να κάνει η Google για εσάς;
Ποιο είναι το σενάριο κερδοφορίας σας;
Ποιο είναι το κόστος εκκίνησης σας;

Τι θέλετε να κάνει η Google για εσάς;

Πρέπει να ξεκινήσουμε έχοντας κατά νου τον τελικό στόχο, επειδή υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το Google Ads και υπάρχουν επίσης, σίγουρα, πράγματα που δεν μπορεί.

Τι δεν μπορεί να κάνει το Google Ads:

Να παρέχει εγγύηση πωλήσεων ή δυνητικών πελατών.
Να παρέχει εγγύηση ότι οι πωλήσεις ή οι δυνητικοί πελάτες που θα λάβετε θα είναι κερδοφόρες.
Να κλέψει τους πελάτες των ανταγωνιστών σας.
Να τοποθετήσει τις διαφημίσεις σας στους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας.
Να κάνει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα οργανικά στην αναζήτηση.

*Τα τρία πρώτα είναι μακράν τα πιο κοινά πράγματα που ακούω ότι οι άνθρωποι θέλουν να κάνει το Google Ads και μπορεί να τα κάνει αυτά, αλλά δεν είναι εγγυημένο. Το τέταρτο εξαρτάται από κάποιους εξωτερικούς παράγοντες. Το τελευταίο, απολύτως δεν μπορεί να κάνει αφού έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες στην κατασκευή ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος όπως η ποιότητα περιεχομένου και το ειδικό SEO.

Τι μπορεί να κάνει το Google Ads:

Η διαφήμιση Google σας βοηθά να εμφανίζεστε σε άτομα που αναζητούν την επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Βοηθά να εμφανιστείτε σε άτομα που αναζητούν τους ανταγωνιστές σας.
Βοηθά να βγείτε μπροστά σε υποψήφιους πελάτες μέσω της στόχευσης κοινού και προσώπων.
Βοηθά να προωθήστε το φυσικό σας κατάστημα σε όσους βρίσκονται κοντά του (Τοπική διαφήμιση).

Ποιο είναι το σενάριο κερδοφορίας σας;

Ανεξάρτητα από τους στόχους σας με το Google Ads, υπάρχουν πολλά σενάρια κερδοφορίας που μπορείτε να συναντήσετε. Η δεδομένη ατομική σας περίπτωση επηρεάζεται από ένα ευρύ φάσμα παραγόντων, κάποιους μπορείτε να επηρεάσετε, άλλους όχι.

Πράγματα όπως ο ανταγωνισμός του κλάδου και το κόστος ανά κλικ, το ποσοστό μετατροπής ιστότοπου κ.λπ. είναι παραδείγματα ορισμένων από αυτούς τους παράγοντες.
Ό,τι κι αν γίνει, πιθανότατα θα καταλήξετε σε μία από τις παρακάτω καταστάσεις. Ανάλογα με το σενάριο στο οποίο βρίσκεστε, μπορεί να μπορείτε εύκολα να προσδιορίσετε εάν το Google Ads «αξίζει» ή όχι:

Άμεσα κερδοφόρο

Τι σημαίνει: Σε αυτό το σενάριο, κερδίζετε χρήματα απευθείας από την Google που είναι περισσότερα από όσα ξοδεύετε στην πλατφόρμα.
Αξίζει το Google Ads; Ναι.

Συμβουλή: Μην ξεχνάτε να υπολογίζετε σε οποιοδήποτε κόστος για τη διαχείριση (είτε εσωτερική, είτε εξωτερική σε εταιρία διαχείρισης μάρκετινγκ), αλλά πιθανότατα θα θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το Google Ads εάν σας αποφέρει χρήματα.

Έμμεσα κερδοφόρο

Τι σημαίνει: Εάν διαχειρίζεστε εσείς τις διαφημίσεις πιθανών να μην καταλαβαίνεται και πολλά και να μην δουλεύει η πλατφόρμα σωστά αλλά κερδίζετε κάποια χρήματα από τις διαφημίσεις.
Αξίζει το Google Ads; Πιθανότατα ναι, αλλά απευθυνθείτε σε εταιρία που διαχειρίζεται τέοιου είδους διαφημίσεις με γνώση για να αποφύγετε μελλοντικές ζημιές.

Ισοδύναμο

Τι σημαίνει: Ξοδεύεται όσα χαλάτε στην πλατφόρμα.
Αξίζει το Google Ads; Αυτό είναι κάτι που θα σκεφθείτε εσείς .

Η διαφήμιση βοηθά την εταιρεία σας να προωθήσει το προϊόν σας;
Είναι τα οικονομικά περιθώριά σας αρκετά υψηλά ώστε, παρόλο που το κόστος της διαφήμισης είναι ισοδύναμο, η πώληση στο σύνολο της απόδοσης επένδυσης είναι ουσιαστική ;
Αξίζει ο χρόνος που δαπανάτε για την παρακολούθηση της διαφήμισης;
Έχετε συνήθως πελάτες με επιστροφές;

Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι ενσωματώνετε όλα τα συνολικά κόστη που σχετίζονται με την διαφήμιση Google και δεν πουλάτε το brand σας κατακόρυφα επιθετικά γιατί δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσετε μακροπρόθεσμα μέσα από την διαφήμιση.

Πιθανόν/σίγουρα ασύμφορο

Τι σημαίνει: Για αυτές τις πιθανότητες η απάντηση βρίσκεται περισσότερο στο επιθυμητό αποτέλεσμα του Google Ads.
Αξίζει το Google Ads; Χμμμ…
Θέλετε να κερδίσετε χρήματα και μόνο χρήματα; Υπάρχει περίπτωση τότε η διαφήμιση Google να μην κάνει για εσάς.
Θέλετε να εμφανίζεστε στις τοπικές αναζητήσεις; Ανάλογα με το πόσο ακριβό είναι το κλικ, μπορεί να έχει νόημα να διαφημιστείτε στο Google για να έχετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας στην τοπική αγορά.
Προσπαθείτε να κατακτήσετε ανταγωνιστές; Αυτές οι καμπάνιες είναι σχεδόν πάντα ασύμφορες (άμεσα και πολλές φορές έμμεσα), επομένως, εφόσον γνωρίζετε ότι το κλικ θα είναι μεγάλο και είστε εντάξει με την απώλεια χρημάτων για αυτήν την εξαιρετική κατάκτηση, το Google Ads εξακολουθεί να είναι μια βιώσιμη επιλογή για εσάς.

Συμβουλή: Η στόχευση λέξεων-κλειδιών ανταγωνιστών μπορεί να γίνει εξαιρετικά ακριβή!
Όπως δεν μπορώ να απαντήσω αν το Google Ads αξίζει τον κόπο για μια δεδομένη εταιρεία, δεν μπορώ επίσης να σας πω ποιο θα είναι το σενάριο κερδοφορίας σας.
Ο μόνος τρόπος για να μάθετε είναι να απευθυνθείτε στην εταιρία μας για να διαχειριστούμε για εσάς με βέλτιστη απόδοση τις διαφημίσεις Google.

Ποιο είναι το κόστος εκκίνησης;

Εκτός από τις οικονομικές επιπτώσεις, την επωνυμία και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της διαφήμισης στο Google, είναι επίσης σημαντικό να υπολογίσετε το κόστος εκκίνησης που σχετίζεται με έναν λογαριασμό στον υπολογισμό σας “αξίζει τον κόπο”. Όσο κι αν κάνετε προϋπολογισμό, θα υπάρξουν έξοδα εκκίνησης. 

Ακολουθούν μερικά κοινά σενάρια που πρέπει να σκεφτείτε και μερικά πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα για να καταλάβετε ποιο μπορεί να είναι κατάλληλο για εσάς.

Αν κάνετε μόνοι τις διαφημίσεις Google..

Εάν σκοπεύετε να εκτελέσετε μόνοι σας τον λογαριασμό σας στο Google Ads, το κόστος εκκίνησης θα επικεντρωθεί κυρίως στον χρόνο και την καμπύλη εκμάθησης απόδοσης. Το Google Ads είναι μια πολύπλοκη πλατφόρμα και παρόλο που η Google προσπαθεί να καυχηθεί ότι είναι για τον ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης που μπορεί να τα κάνει όλα, μπορεί πολύ γρήγορα να ξεφύγει από τον έλεγχο, αν δεν ξέρετε τι κάνετε και να χάσετε πολλά χρήματα.

Να θυμάστε ότι όλες οι διαφημίσεις στο Google κοστίζουν χρήματα, επομένως, εάν οι διαφημιστικές σας δεξιότητες δεν είναι στο ίδιο επίπεδο για να εξασφαλίσετε ότι οδηγείτε την διαφήμιση σε ποιοτική επισκεψιμότητα, κυριολεκτικά θα σπαταλήσετε τον δικό σας χρόνο και αρκετό χρήμα.

Εάν προσλάβετε εξωτερικό συνεργάτη (εταιρία μάρκετινγκ)

Έχετε επίσης την επιλογή να συνεργαστείτε με εταιρία μάρκετινγκ. Αυτό θα σας δώσει το πλεονέκτημα της ασφάλειας, τον έλεγχο απόδοσης αλλα και χρόνο για την επιχείρησή σας αφού τις διαφήμίσεις θα τις τρέχουν ειδικοί στον τομέα αυτό.

Αξίζει τον κόπο η εκτέλεση του Google Ads;

Συνολικά, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να καθορίσουν εάν το Google Ads «αξίζει» για εσάς. Θα τολμούσα να πω ότι σχεδόν κάθε επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει κάποιου είδους όφελος από αυτό, αλλά θέλω επίσης να κατανοήσετε πλήρως όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με την έναρξη, τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας υγιούς στρατηγικής Google Ads.

Συνοψίζοντας, όλες οι διαφημίσεις χρειάζονται σχεδιασμό, γνώση και παρακολούθηση. Στην Onesmart Promotion διαθέτουμε το προσωπικό, τις γνώσεις και τα εργαλεία παρακολούθησης και διόρθωσης των σχεδίων διαφημίσεων. Όλες οι καμπάνιες είναι στοχευμένες και συνδεδεμένες με τον ιστότοπο ή το e-shop της επιχείρησης.

Προσοχή ! Απαραίτητη προϋπόθεση για τις διαφημίσεις Google είναι η συνεχής διαφήμιση και όχι οι διαφημίσεις μήνα οι οποίες κοστίζουν έως και 3 φορές πάνω από κανονικό.