Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Διαφήμιση Bing

Microsoft Advertising, τι είναι;
Διαφήμιση Bing, Yahoo

Παρόμοια με τη λειτουργία διαφημίσεων της ανταγωνιστικής Google, η Microsoft προσφέρει επίσης στους πελάτες της τη δυνατότητα να τοποθετούν διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης, που παλαιότερα ονομάζονταν Bing Ads, σήμερα ονομάζονται Microsoft Advertising.

Διαφημίσεις στους συνεργάτες δικτύου Microsoft

Οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε όλους τους συνεργάτες του δικτύου, συμπεριλαμβανομένων των Yahoo!, AOL, MSN και φυσικά της ίδιας της Bing. Στο πλαίσιο μιας στοχευμένης καμπάνιας μάρκετινγκ, υποστηρίζουν τη διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ των εταιρειών, ανεξάρτητα από το οικονομικό τους μέγεθος. Επιπλέον, οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμοστούν χρησιμοποιώντας στόχευση, καθιστώντας τες ένα χρήσιμο διαφημιστικό εργαλείο για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων χρηστών μηχανών αναζήτησης.

Bing

Γιατί οι διαφημίσεις Bing δεν ονομάζονται πλέον διαφημίσεις Bing
Παρόμοια με τη μετονομασία του Google AdWords σε Google Ads, η Microsoft έχει επίσης αλλάξει όνομα. Το Bing Ads ονομάζεται πλέον Microsoft Advertising.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό:

  • Απήχηση: Η Microsoft είναι μια επωνυμία που έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια και είναι επίσης το κύριο brand.
  • Ποικιλομορφία προϊόντων: Η Microsoft θέλει να τονίσει ότι υπάρχουν περισσότερα προϊόντα εκτός από τη μηχανή αναζήτησης Bing και δεν θέλει πλέον να περιορίζει το όνομά της μόνο σε ερωτήματα αναζήτησης
  • Νοσταλγία: Αρχικά, η διαφημιστική πλατφόρμα ονομαζόταν Microsoft AdCenter.
  • Προϊόντα διαφημιζόμενων: Η Microsoft εισάγει καμπάνιες αγορών παρόμοιες με την Google.
  • Microsoft Audience Network: Η Microsoft εισάγει την τεχνητή νοημοσύνη το 2018 που εκτελεί ολοκληρωμένες αναλύσεις σε δεδομένα και προφίλ κοινού.

Πώς λειτουργεί το Microsoft Advertising;

Ακριβώς όπως το Google Ads, το Microsoft Advertising δίνει την επιλογή μεταξύ διαφορετικών τύπων διαφήμισης ή καμπάνιας. Τις διαφημίσεις αναζήτησης και διαφημίσεις περιεχομένου. Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο είναι η πλατφόρμα ή ο ιστότοπος συνεργάτη στον οποίο εμφανίζονται. Υπάρχουν όμως και άλλες διαφορές:

Διαφημίσεις οργανικής αναζήτησης

Εμφανίζονται αποκλειστικά στις μηχανές Bing και Yahoo (SERP).
– Προσφορές για λέξεις-κλειδιά
– Στόχευση από το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη

Διαφημίσεις περιεχομένου

– Οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε ιστότοπους συνεργατών στο Microsoft Audience Network
– Προσφορές για λέξεις-κλειδιά, ιστότοπους και τοποθετήσεις δικτύου
– Στόχευση στο περιεχόμενο που ανοίγει ο χρήστης στην μηχανή αναζήτησης
– Δεν υπάρχει επιλογή διαφημιστικής πλατφόρμας

Παρόμοια με το αντίστοιχο του Google Ads, οι διαφημίσεις εδώ πληρώνονται μόνο εάν ο χρήστης κάνει ενεργό κλικ σε αυτές. Πρόκειται για το λεγόμενο σύστημα «pay-per-click» (PPC). Οι τιμές κλικ εδώ καθορίζονται από τον ανταγωνισμό, την ποιότητα των λέξεων-κλειδιών και την ποιότητα της ίδιας της διαφήμισης, καθώς και το CTR. 

Διαφημίσεις Bing εναντίον Google Ads
Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε πλατφόρμας

Το Google Ads αποτελείται από δύο διαφημιστικά δίκτυα:

Το Δίκτυο αναζήτησης: Οι διαφημιστές δημιουργούν διαφημίσεις με κείμενο για να εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP).

Το Δίκτυο προβολής: Οι διαφημιστές δημιουργούν διαφημίσεις προβολής για να εμφανίζονται σε έναν τεράστιο αριθμό ιστότοπων στο διαδίκτυο

Εμφάνιση διεύθυνσης URL

Το Google και το Bing εμφανίζουν URL εμφάνισης κάτω από την επικεφαλίδα της διαφήμισης.

Το Bing επισημαίνει τις διευθύνσεις URL εμφάνισης με έντονη μορφοποίηση.

Το Google Ads όχι.

Λέξεις-κλειδιά

Τόσο η Google όσο και η Bing προσφέρουν ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών, ευρεία αντιστοίχιση και στόχευση αρνητικών λέξεων-κλειδιών.

Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο πλατφορμών είναι ότι ο όγκος επισκεψιμότητας για λέξεις-κλειδιά είναι πολύ χαμηλότερος στο Bing.

Διαφημίσεις Bing

Το Bing, το οποίο ανήκει στη Microsoft, διαθέτει τρεις μηχανές αναζήτησης — Bing, Yahoo και AOL — οπότε όταν διαφημίζεστε σε μία πλατφόρμα, η διαφήμισή σας εμφανίζεται και στις τρεις.

Αυτό ανοίγει καμπάνιες σε όσους αναζητούν σε όλους τους ιστότοπους που ανήκουν και διαχειρίζονται οι Bing, Yahoo και AOL, καθώς και σε διάφορους ιστότοπους συνεργατών.

Κείμενο περιγραφής

Παλαιότερα, η Google επέτρεπε δύο ξεχωριστές γραμμές περιγραφής που περιορίζονταν σε 35 χαρακτήρες η καθεμία και η Bing πρόσφερε μία γραμμή με μέγιστο αριθμό 71 χαρακτήρων.

Τώρα, τόσο το Google όσο και το Bing επιτρέπουν 80 χαρακτήρες σε ένα μεγαλύτερο πεδίο περιγραφής.

Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων

Δεδομένου ότι το Yahoo και το MSN προσφέρουν και οι δύο οικονομικές αναφορές, οι διαφημίσεις Bing τείνουν να έχουν υψηλότερα CTR για κλάδους αναζήτησης αγορών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Αυτό συμβαίνει επειδή προσφέρουν πολλούς πόρους για αγορές και οικονομικούς πόρους και οι διαφημίσεις σε αυτούς τους κλάδους αναζήτησης σε αυτές τις πλατφόρμες προσεγγίζουν υψηλά ενδιαφέροντα υποψήφιους πελάτες, λαμβάνουν μεγαλύτερη αφοσίωση και έχουν υψηλότερο CTR.

Απήχηση: Διαφημίσεις Bing έναντι Google Ads

Είναι γνωστό ότι η Google έχει κυριαρχήσει στην αγορά των μηχανών αναζήτησης και ως εκ τούτου έχει μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων και μεγαλύτερη απήχηση. Σε καμία περίπτωση δεν είναι η μόνη μηχανή αναζήτησης στην οποία αξίζει να επενδύσετε. Το δίκτυο Bing αναπτύσσεται επίσης γρήγορα. Απλά ρίξτε μια ματιά στους αριθμούς:

Η Bing κατέχει πλέον το 34% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης επιτραπέζιων υπολογιστών παγκοσμίως

Υπάρχουν 5,4 δισεκατομμύρια μηνιαίες αναζητήσεις που πραγματοποιούνται στο Δίκτυο Bing
136 εκατομμύρια μοναδικοί αναζητητές χρησιμοποιούν το Δίκτυο Bing

Το πιο σημαντικό, οι διαφημίσεις Bing προσεγγίζουν 63 εκατομμύρια αναζητητές που δεν προσεγγίζονται με το Google AdWords.

Επομένως, εάν δεν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις Bing, αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό χαμένων ευκαιριών.

Εκτός από την αυξημένη ορατότητα, το Bing επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν ένα παλαιότερο και πιο μορφωμένο κοινό.

Σχεδόν το 40% του Δικτύου Bing κυμαίνεται από 35 έως 54 ετών και σχεδόν τα τρία τέταρτα των χρηστών του Bing είναι άνω των 35 ετών.

Κόστος: Διαφημίσεις Bing έναντι Google Ads

Αυτό που λείπει από το Bing σε όγκο, σίγουρα το αναπληρώνει σε απόδοση. Αν και οι προϋπολογισμοί κυμαίνονται ανά κλάδο και κάθε διαφημιζόμενο, μια συγκεκριμένη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ διαπίστωσε ότι η Bing ξόδεψε μόνο το 20%-35% του ισοδύναμου της καμπάνιας AdWords.

Οι διαφημίσεις στα κανάλια της Microsoft μπορούν να αποδώσουν περισσότερο εφόσον το πλάνο και η στόχευση είναι ακριβώς για το brand.

Η εταιρία μας τρέχει όλο τον χρόνο διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο της Microsoft με επιτυχία και είναι συνεργάτης του δικτύου Microsoft Advertising.