Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Διαφήμιση & Προωθητικές Social Media

Ψηφιακο μαρκετινγκ

Διαφήμιση & Social Media

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ισχυρός τρόπος για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προσεγγίσουν υποψήφιους πελάτες και να τους κάνουν πελάτες τους. 

Η τρέλα των κοινωνικών δικτύων

Οι άνθρωποι ανακαλύπτουν, μαθαίνουν, ακολουθούν και ψωνίζουν από brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το εξαιρετικό μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να φέρει αξιοσημείωτη επιτυχία στην επιχείρησή σας, δημιουργώντας αφοσιωμένους πελάτες του brand σας, αλλά ακόμη και αυξάνοντας τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις σας.

Πληρωμένη διαφήμιση υπο προϋποθέσεις

Για να πετύχει μια διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα απαιτεί γνώση, σχέδιο & παρακολούθηση. Δεν είναι όλα τα κοινωνικά δίκτυα ιδανικά για όλες τις επιχειρήσεις στην διαφήμιση. Η εξέλιξη σε κάθε είδους διαφήμιση απαιτεί έλεγχο και στοιχεία δυνητικών πελατών.

Στόχος μας η αλληλεπίδραση

Ο κύριος στόχος μιας διαφήμισης είναι η απόκτηση νέων πελατών αλλά και η αλληλεπίδραση με γκρουπ και κατηγορίες υποψήφιων πελατών του brand. Η αλληλεπίδραση με το ηλεκτρονικό κατάστημα ή την εταιρική ιστοσελίδα δίνει πραγματικά την αξία της διαφήμισης αφού σε μια γενική εικόνα δημιουργούμε επισκεψιμότητα η οποία χρειάζεται για την κατάταξη στην οργανική αναζήτηση.

Τι είναι πραγματικά το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων;

Το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων είναι η μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ που αξιοποιεί τη δύναμη των δημοφιλών κοινωνικών δικτύων για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ της επιχείρησής σας και του brand σας.

Τι ΔΕΝ είναι το Social Media Marketing;

Το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων δεν είναι το άνοιγμα ενός λογαριασμού στα κοινωνικά δίκτυα και η ανάρτηση κάποιων φωτογραφιών ή βίντεο. Είναι μια εξελισσόμενη στρατηγική με μετρήσιμους στόχους που δημιουργεί μια εταιρία branding & marketing.

Τα οφέλη του μάρκετινγκ κοινωνιών δικτύων

Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να σε απογειώσουν ή και σε καταστρέψουν αφού είναι δωρεάν και απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Έτσι η αποδοχή ή μη ενός brand είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που αφορά το μάρκετινγκ της επιχείρησης. 

Ναι υπάρχει όφελος στην αλληλεπίδραση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων εφόσον αυτό δημιουργείται από branding και marketing εταιρία που μπορεί να διορθώνει τι όποιες αστοχίες. 

Κοινωνικά δίκτυα
& διαφήμιση

Αντίθετα από ότι πιστεύουν οι περισσότεροι η διαφήμιση στα social media δίνει μικρά έως πολύ μικρά ποσοστά αφοσίωσης στο brand. Αυτό σημαίνει ότι μόλις το 3% θα γίνει δυνητικός πελάτης του brand και του προϊόντος.

Προωθητικές Social Media Onesmart Promotion 1

Οι περισσότεροι χρήστες των κοινωνικών δικτύων βλέπουν χωρίς να αλληλεπιδρούν με το μαγαζί ή το brand και όταν ψωνίζουν απλά δεν επιστρέφουν πίσω σχεδόν ποτέ.

Το timeline των κοινωνικών δικτύων και οι διαφημίσεις του προβάλλονται τόσο γρήγορα όσο ένα ανοιγοκλείσιμο του ματιού. Έτσι οι πιθανότητες να δει κάποιος την διαφήμιση σου στα κοινωνικά δίκτυα είναι μόλις 1/1000 διαφημίσεις.

Το κάθε κοινωνικό δίκτυο σήμερα έχει μεταβαλλόμενους πελάτες που παγκοσμίως διαμορφώνουν τάσεις και μόδες με την αλληλεπίδραση στα brands, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Τα Social media λειτουργούν ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ και όχι σαν κύριο κανάλι επικοινωνίας με τους υποψήφιους πελάτες της επιχείρησης.

Ανερχόμενα κοινωνικά δίκτυα όπως το Tik Tok αλλάζουν τα δεδομένα στην διαφήμιση κοινωνικών δικτύων . Το Facebook έχει μόλις το 5% απόδοσης διαφημίσεων αφού τι Instagram απορρόφησε το κοινό του,  το Instagram μπορεί να δώσει έως και 30% στην διαφήμιση μέσου και μεγάλου κόστους σε προϊόντα που αφορούν την γυναίκα όπως υπόδηση, ένδυση, ομορφιά. 

Το Tik Tok είναι μια σύγχρονη μόδα που σταδιακά θα ξεφουσκώσει και αυτή , το άγνωστο σε πολλούς Vero προσπαθεί να πάρει μερίδιο δημοφιλίας. Το μόνο κοινωνικό δίκτυο που έχει σταθερή ποιότητα και αλληλεπίδραση είναι το Pinterest που μπορεί να αποδώσει έως και 60% με σταθερούς κύκλους διαφήμισης.

Μάθε κι αυτό ...

Η Onesmart Promotion αναλαμβάνει την διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα σε στοχευμένες καμπάνιες μεσαίου και μεγάλους κόστους λόγο της μικρης απόδοσης σε ορισμένα από αυτά όπως το facebook.

Για το facebook αναλαμβάνουμε έργα μεγάλου κόστους, για το Instagram μεσαίου και μεγάλου κόστους, για το twitter μεγάλου κόστους, για το linkedin , μεγάλου κόστους, για το Pinterest μεσαίου κόστους.

Τα βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων :