Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Ονοματοδοσία Brand & Slogan

Brand

& Slogan

Το όνομα κάθε brand είναι η εταιρική ταυτότητα που ακολουθεί το κοινό καθώς προσδιορίζει την ποιότητα και την αξία της επιχείρησης.

Ονοματοδοσία-και-slogan-brand-onesmart-promotion-4
Branding

Ονοματοδοσία
Brand & Slogan

Ένα καλό και εμπορικό όνομα δεν είναι απλώς κάτι που φαίνεται ωραίο στην επαγγελματική σου κάρτα ή είναι όμορφο να το προφέρεις. Και σίγουρα δεν είναι καλό γιατί σου αρέσει. Είναι όμως υπέροχο γιατί επικοινωνεί κάτι στους πελάτες.

 

«Η ανάγκη για καλά brands προέρχεται από τους ίδιους τους πελάτες και οι πελάτες θα θέλουν πάντα βολικούς τρόπους αναγνώρισης, εύκολης αποτύπωσης στην μνήμη, συζήτησης και σύγκρισης ονομάτων. Το σωστό όνομα μπορεί να είναι το πιο πολύτιμο πλεονέκτημα μιας μάρκας, που οδηγεί στη διαφοροποίηση και στην αποδοχή της ταχύτητας αναγνωρισιμότητας».

Τι κάνει ένα καλό εμπορικό όνομα;

Αν και δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα, υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά που κάνουν πιο εύκολη τη χρήση μιας επωνυμίας (brand) και την απομνημόνευση από άλλους ανθρώπους. Στην ιδανική περίπτωση, θέλουμε κάτι που να είναι:

Εύκολο: Επικοινωνεί την ουσία της επωνυμίας, δημιουργεί μια απλή εικόνα και καλλιεργεί μια θετική συναισθηματική σύνδεση.
Διακριτικό: Να είναι μοναδικό, αξέχαστο και να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές.
Προσβάσιμο: Οι άνθρωποι να μπορούν εύκολα να το ερμηνεύσουν, να το πουν, να το συλλαβίσουν ή να το Googlαρουν. (Ακόμα κι αν είναι ένα ασυνήθιστο ή παράξενο όνομα, πρέπει να είναι κατανοητό.)
Ανθεκτικό στο μέλλον: Να μπορεί να αναπτυχθεί με την εταιρεία και να διατηρήσει τη συνάφεια—και να προσαρμοστεί για διαφορετικά προϊόντα και επεκτάσεις της εταιρίας.
Οπτικό: ΝΑ μπορεί να αποτυπωθεί και να επικοινωνηθεί μέσω σχεδίασης, συμπεριλαμβανομένων εικονιδίων, λογότυπων, χρωμάτων κ.λπ.

Η δημιουργία είναι στο μυαλό

Και τώρα τα δύσκολα… Δεν ψάχνουμε ένα όμορφο όνομα για μια εταιρία, ψάχνουμε ένα εμπορικό όνομα για εσένα. Στην Onesmart Promotion η στόχευση των αναγκών του εταιρικού προφίλ δείχνει και τον δρόμο της δημιουργίας και την ανάπτυξης του branding.

Το εταιρικό όνομα και το σλόγκαν ακολουθούν την εταιρία για χρόνια και κάνουν την μάρκα αγαπητή.

Για εμάς κυρίως τα φτιαχτά ή δημιουργημένα ονόματα είναι η επιτυχία του branding αφού μπορούν και δίνουν δυναμική λόγω της μοναδικότητάς τους.