Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Δημιουργία εταιρικού προφίλ

Branding

Δημιουργία εταιρικού προφίλ

Κάθε επιχείρηση σήμερα χρειάζεται το όνομά της να ακούγεται, να αναγνωρίζεται και να προωθείται μέσα από τις πωλήσεις και τους χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες της.

Έχουν όμως οι επιχειρήσεις ισχυρό brand;

Τί είναι το εταιρικό προφίλ;

Το όνομα, η επωνυμία, η μάρκα, το brand είναι ακριβώς ο ορισμός του εταιρικού προφίλ. Αλλά ... με το τρίπτυχο Όνομα, Λογότυπο, Slogan. Αυτά τα 3 σημεία χαρακτηρίζουν την αρχή του εταιρικού προφίλ και αυτά δίνουν και την ταυτότητά του.

εταιρικο προφιλ

Οι τοπικές επιχειρήσεις δεν νοιάζονται για την δημιουργία και την ανάπτυξη του brand αλλά για γρήγορες πωλήσεις.

Η δύναμη του brand στις πωλήσεις επιχειρήσεων είναι άνω του 90%

Τα στατιστικά αφορούν την διαχρονικότητα και τις ετήσιες πωλήσεις
εταιρικού προφίλ Onesmart Promotion 2

Τι σημαίνει η δημιουργία εταιρικού προφίλ;

Ο μέσος άνθρωπος βλέποντας ένα λογότυπο ή ένα όνομα σε μια ετικέτα γνωρίζει το παρελθόν του brand, τα προϊόντα και την ποιότητα. Έτσι έχει μια εικόνα στο μυαλό του για το εάν θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν ή θα προσπεράσει.

Με βάση το όνομα και μόνο οποιοδήποτε προϊόν παράξει η εταιρία έστω και σε άλλο κλάδο εάν το όνομα είναι αγαπητό κατά 90% το νέο προ”ιόν θα είναι κι αυτό αγαπητό πριν ακόμα δοκιμαστεί. 

Το branding πουλάει...

Έχεις αναρωτηθεί γιατί οι παλιοί επιχειρηματίες πουλούσαν το ονοματεπώνυμό τους μαζί με μια μεγάλη μάρκα; Η τακτική των παλιών αυτή του έκανε γνωστούς μέσα από μια μεγάλη εταιρία που πουλούσαν. 

Το φωτογραφείο του Νίκου Παπαδόπουλου είχε τα γνωστά έγχρωμα φιλμ Kodak αλλά εκτύπωσε και τις φωτογραφίες με υλικά Kodak. Έτσι σε μια τοπική κοινωνία το brand Kodak ήταν ο Νίκος Παπαδόπουλος και όχι ή ίδια η μάρκα.

Με αυτό τον τρόπο ο κος Παπαδόπουλος όταν άλλαξε στην πάροδο του χρόνου εταιρία πλασάροντας την Fuji Film συνέχισε να πουλάει γιατί το όνομά του είχε γίνει brand στην τοπική αγορά.

Δημιουργία-εταιρικού-προφίλ-Onesmart-Promotion
Δημιουργία-εταιρικού-προφίλ-Onesmart-Promotion

Brand βγαλμένο από το παρελθόν ..

Ο μέσος άνθρωπος βλέποντας ένα λογότυπο ή ένα όνομα σε μια ετικέτα γνωρίζει το παρελθόν του brand, τα προϊόντα και την ποιότητα. Έτσι έχει μια εικόνα στο μυαλό του για το εάν θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν ή θα προσπεράσει.

Με βάση το όνομα και μόνο οποιοδήποτε προϊόν παράξει η εταιρία έστω και σε άλλο κλάδο εάν το όνομα είναι αγαπητό κατά 90% το νέο προϊόν θα είναι κι αυτό αγαπητό πριν ακόμα δοκιμαστεί. 

Δημιουργία εταιρικού προφίλ

γιατί όλα όσα χρειάζεσαι είναι πάνω στο όνομα του brand σου

Δημιουργία-εταιρικού-προφίλ-Onesmart-Promotion

Σίγουρα πιστεύεις ότι προωθώντας μόνος, το όνομα της επιχείρησής σου θα αποκτήσεις δόξα, αναγνωρισιμότητα, πωλήσεις και διαχρονικότητα.

Επίσης ίσως πιστεύεις ότι γνωρίζεις πρακτικές μάρκετινγκ αφού βλέπεις τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται. Ή σε καθοδηγεί το facebook και το Instagram στην διαφήμιση παρέχοντάς σου τις πληροφορίες που θέλεις να βλέπεις… νούμερα , νούμερα και επιτυχίες.

Η Nescafe φρόντισε να αναπτύξει ένα μάρκετινγκ μέσα από την καθημερινότητα και την οικογένεια. Διαχρονικά οι ομάδες μάρκετινγκ της εταιρίας στηρίζουν την αγάπη, την συντροφικότητα, την οικογένεια και την ξεγνοιασιά. Ένα ταξίδι που αρχίζει με την διαφήμιση και συνεχίζεται με την ανάμνηση ….

Το εταιρικό προφίλ στηρίζεται σε πολλαπλά μοτίβα μυθοπλασίας και αλήθειας παράλληλα.  Branding σημαίνει έμπνευση, γνώση, δημιουργικότητα, εμπειρία & μεθοδικότητα. 

Στην Onesmart Promotion έχουμε την έμπνευση στην δημιουργία για κάθε τι που μας ανατίθεται. Από την ονοματοδοσία ενός εταιρικού προφίλ, την δημιουργία λογότυπου , την εύρεση του slogan αλλά και με την κατασκευή εταιρικών εντύπων φέρνουμε εις πέρας κάθε έργο και φυσικά το εξελίξουμε.

Εφευρίσκουμε εταιρικά ονόματα, προτείνουμε και δημιουργούμε εταιρικά προφίλ που μπορούν να κουμπώνουν πάνω σε κάθε brand. Ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ πάνω στο brand γίνεται με στόχευση και σε βάθος χρόνου.

 Στην εταιρία μας μπορεί ο κάθε επιχειρηματίας να βρει ότι χρειάζεται για το δικό του brand αφού αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την δημιουργία του brand αλλά και την διαχείρισή του.