Τηλέφωνα επικοινωνίας

Social Media. –

Χρησιμοποιεί η Google δεδομένα Analytics και Chrome για την κατάταξη;

Ο John Mueller της Google απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με το ποσοστό ανάκαμψης και το αν τα δεδομένα του Chrome και του Analytics χρησιμοποιούνται για σκοπούς κατάταξης

Ο John Mueller, Search Advocate της Google, απαντά στο αν η Google χρησιμοποιεί δεδομένα του Google Analytics (όπως το ποσοστό ανάκαμψης και ο χρόνος παραμονής στον ιστότοπο) καθώς και στο αν η Google χρησιμοποιεί δεδομένα του προγράμματος περιήγησης Chrome για σκοπούς κατάταξης. Οι απαντήσεις του δεν θα μπορούσαν να είναι πιο σαφείς και άμεσες.

Το email marketing θα αποτελέσει μεγάλη επιτυχία το 2022

Χρησιμοποιεί η Google δεδομένα Analytics και Chrome για την κατάταξη;

Blogging | (Onesmart Promotion)

Ο John Mueller της Google απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με το ποσοστό ανάκαμψης και το αν τα δεδομένα του Chrome και του Analytics χρησιμοποιούνται για σκοπούς κατάταξης

Ο John Mueller, Search Advocate της Google, απαντά στο αν η Google χρησιμοποιεί δεδομένα του Google Analytics (όπως το ποσοστό ανάκαμψης και ο χρόνος παραμονής στον ιστότοπο) καθώς και στο αν η Google χρησιμοποιεί δεδομένα του προγράμματος περιήγησης Chrome για σκοπούς κατάταξης. Οι απαντήσεις του δεν θα μπορούσαν να είναι πιο σαφείς και άμεσες.

– Δεδομένα Chrome για σκοπούς κατάταξης;

Ένα άτομο στο Google Search Central SEO Office Hours, ρώτησε αν η Google χρησιμοποιεί δεδομένα του Chrome για σκοπούς κατάταξης. Ωστόσο, δεν είναι σαφές για τι είδους “δεδομένα” ρωτάει το άτομο.

Θα μπορούσε να ρωτήσει για δεδομένα κίνησης, επειδή υπάρχει η ιδέα ότι το Chrome παρακολουθεί δεδομένα κίνησης και ορισμένοι πιστεύουν ότι η Google χρησιμοποιεί την κίνηση ως παράγοντα κατάταξης.

Το 2013, κάποιος έγραψε στο ιστολόγιο του μια παρουσίαση του Brighton SEO με τρεις πρώην χρήστες της Google. Ο μπλόγκερ δημοσίευσε λανθασμένα ότι το Chrome παρακολουθεί την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους για σκοπούς κατάταξης.

Αυτή η πληροφορία έφτασε στη συνέχεια στην εικαστική λίστα 200 παραγόντων κατάταξης κάποιου, όπου παραθέτει την άμεση επισκεψιμότητα ως παράγοντα κατάταξης, χωρίς να έχει ελέγξει τα γεγονότα στο βίντεο για να ακούσει τι πραγματικά ειπώθηκε.

– Το Google Chrome συλλέγει δεδομένα για σκοπούς κατάταξης;

Αυτό μας οδηγεί σε μια ερώτηση που τέθηκε από το άτομο στο Google SEO Office Hours, όπου κάποιος ρωτά αν η Google χρησιμοποιεί δεδομένα του Chrome για σκοπούς κατάταξης.

Ακολουθεί η ερώτηση: “Ποια δεδομένα συλλέγει το Google Chrome από τους χρήστες για σκοπούς κατάταξης;”

Ο Mueller απάντησε: “Δεν νομίζω ότι χρησιμοποιούμε τίποτα από το Google Chrome για την κατάταξη.

Έτσι, το μόνο πράγμα που συμβαίνει με το Chrome είναι για την έκθεση εμπειρίας σελίδας, χρησιμοποιούμε τα δεδομένα της έκθεσης Chrome User Experience Report, τα οποία είναι κατά κάποιο τρόπο αυτά τα συγκεντρωτικά δεδομένα για το τι είδαν οι χρήστες όταν πήγαν στον ιστότοπο, όσον αφορά την εμπειρία σελίδας συγκεκριμένα.

Και νομίζω ότι αυτό είναι το μόνο πράγμα που χρησιμοποιούμε από το Chrome στο πλαίσιο της κατάταξης”.

Αυτό για το οποίο μιλάει ο Mueller είναι το Chrome User Experience Report (CrUX) είναι δεδομένα που συλλέγονται από το Chrome από τους χρήστες που επιλέγουν να αναφέρουν τα δεδομένα εμπειρίας χρήσης τους. Από εκεί προέρχονται οι πραγματικές βαθμολογίες Core Web Vitals.

– Χρησιμοποιεί η Google τα Analytics για σκοπούς κατάταξης;

Το άτομο που έκανε την ερώτηση στη συνέχεια ρώτησε αν τα δεδομένα του Google Analytics χρησιμοποιούνται για σκοπούς κατάταξης, αναφέροντας τα δεδομένα του ποσοστού ανάκαμψης.

Υπάρχει η ιδέα ότι τα δεδομένα που συλλέγονται στο Google Analytics χρησιμοποιούνται από τη Google για σκοπούς κατάταξης.

Ρώτησε: “Τι γίνεται με τα δεδομένα του Google Analytics; Πιστεύετε ότι τα δεδομένα του Google Analytics έχουν επίδραση στην κατάταξη;”

Η απάντηση του Mueller ήταν άμεση και χωρίς δισταγμό: “Όχι. Δεν τα χρησιμοποιούμε καθόλου”.

Το άτομο που έκανε την ερώτηση συνέχισε με μια ερώτηση σχετικά με τα ποσοστά ανάκαμψης και τον χρόνο παραμονής στον ιστότοπο.

Ερώτηση: “Εντάξει. Οπότε το ποσοστό ανάκαμψης και ο χρόνος παραμονής στο site είναι άχρηστα για την κατάταξη, σωστά;”

Απάντησε ο Mueller: “Λοιπόν, αυτό που εννοώ είναι, ότι δεν χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα, οπότε, νομίζω ότι αυτές οι μετρήσεις είναι μερικές φορές χρήσιμες για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων να τις εξετάζουν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι χρήσιμες για την αναζήτηση για να τις χρησιμοποιήσει πραγματικά”.

– Ο Mueller ξεκαθαρίζει την παραπληροφόρηση

Υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση για το SEO και, δυστυχώς, επανέρχεται στην επιφάνεια χρόνο με το χρόνο. Κάποιες από αυτές είναι αποτέλεσμα της οκνηρής, πρόχειρης συγγραφής άρθρων, όπου κανείς δεν ελέγχει τα γεγονότα σε αυτά που γράφει, με αποτέλεσμα να διαρρέουν παραπλανητικές δηλώσεις σχετικά με τους παράγοντες κατάταξης.

Κάποιες από αυτές οφείλονται στην απροθυμία να γίνει η έρευνα για να κατανοηθεί το ευρύ πεδίο του θέματος, ιδίως σε πατέντες και ερευνητικές εργασίες. Ένα συνηθισμένο λάθος είναι να παίρνετε ένα τμήμα εντελώς εκτός πλαισίου από μια πατέντα και στη συνέχεια να χτίζετε μια ολόκληρη θεωρία SEO από αυτό.

Σε γενικές γραμμές, όταν ένας Googler δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί κάτι ως παράγοντα κατάταξης και αυτή η δήλωση υποστηρίζεται από έλλειψη έρευνας και πατέντες που δηλώνουν το αντίθετο, είναι καλή ιδέα να πιστέψουμε τον λόγο του Googler.

f322dc2b5ef6336ad4c4877092eccb2e?s=96&d=mm&r=g
360 Marketing Team

04/09/2022

Γνωρίζουμε ακριβώς τι χρειάζεστε και πηγαίνουμε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο ..

Καταλαβαίνουμε το χαρακτήρα του brand σας και εργαζόμαστε πάνω σε αυτόν με επιτυχία.

Εμπιστευθείτε μας το brand σας
και κερδίστε χρόνο και χρήμα.

Διεύθυνση Γραφείων
Ξενοφώντος Στρατηγού 43,
Κέρκυρα, 49 132, Ελλάδα
Τ: +30 2661 800 000 / 2661 700 995
M: +30 693 4826001
E: hello(dot)1sm.gr
ΑΡΙΘΜΟΣ Γ.Ε.ΜΗ: 166276661000
ONESMART PROMOTION

Ίσως ήρθε η ώρα να αξιολογήσετε την αξία που μπορεί να προσφέρει η Onesmart Promotion στην επιχείρησή σας. Ξεχωρίζουμε μεταξύ των  άλλων εταιρειών για την ικανότητά μας να προσθέτουμε ουσιαστική συνάφεια στην επωνυμία σας, εμπλουτίζοντας τη σχέση της με τους σημερινούς και δυνητικούς καταναλωτές.