Το Facebook αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μετρά τις εμφανίσεις βιολογικών σελίδων

1 min


0
Το Facebook αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μετρά τις εμφανίσεις βιολογικών σελίδων

Η εταιρεία είπε ότι συντομεύει το χρονικό πλαίσιο για το πώς φιλτράρει τις επανειλημμένες εμφανίσεις για να ευθυγραμμιστεί με τον τρόπο με τον οποίο μετράει τις εμφανίσεις που πληρώνουν.

Το Facebook ενημερώνει τον τρόπο με τον οποίο τα φίλτρα επαναλαμβάνουν τις οργανικές εμφανίσεις για τις Σελίδες. Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο του Facebook, η εταιρεία συντομεύει το χρονικό πλαίσιο με το οποίο υπολογίζει τη μετρική.

Η αρχική ανακοίνωση ήρθε μέσω μιας ενημέρωσης την περασμένη εβδομάδα σε ένα blog στο Facebook που δημοσιεύτηκε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο.

Η εταιρεία δήλωσε ότι αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μετράει τις εμφανίσεις σελίδας για να ευθυγραμμιστεί με τη μεθοδολογία που χρησιμοποιεί για τις διαφημίσεις: “Δεν πρόκειται για αλλαγή στη διανομή αλλά για μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο φιλτράρουμε επαναλαμβανόμενες οργανικές εμφανίσεις που εμφανίζονται μέσα σε ένα μικρό ποσό χρόνος.”

Ένας εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι η ενημέρωση θα κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες.

 

Γιατί πρέπει να προσέξουμε

Αυτή η ενημέρωση είναι αξιοσημείωτη καθώς διευκρινίζει ότι μια πτώση των εμφανίσεων δεν είναι απαραιτήτως μείωση της απόδοσης της σελίδας, αλλά αποτέλεσμα της αλλαγής του τρόπου με τον οποίο το Facebook υπολογίζει τις οργανικές εμφανίσεις.

Για τους έμπορους που μετρούν τις μετρήσεις οργανικής εμπλοκής τους ενάντια στις εμφανίσεις τους – η ενημερωμένη μέτρηση μπορεί να αντικατοπτρίζει βελτιωμένα ποσοστά συμμετοχής, καθώς οι αριθμοί εμφανίσεων ενδέχεται να μειωθούν χωρίς να επηρεάσουν τα ποσοστά συμμετοχής.

Σύμφωνα με το Facebook, η ενημέρωση έχει σχεδιαστεί για να “διευκολύνει τις επιχειρήσεις να κάνουν συγκρίσεις ανάμεσα στα αμειβόμενα και οργανικά κανάλια”. Δηλαδή, δημιουργώντας μια σύγκριση μεταξύ οργανικών και πληρωμένων αποτελεσμάτων.

Το Facebook μετράει μια εμφάνιση διαφήμισης κατά το πόσες φορές μια εμφάνιση μιας διαφήμισης εμφανίζεται στην οθόνη για πρώτη φορά: “Αν μια διαφήμιση εμφανίζεται στην οθόνη και κάποιος μετακινηθεί προς τα κάτω και στη συνέχεια μετατοπίζεται προς την ίδια διαφήμιση, αυτή μετράει ως 1 εμφάνιση.

Αν μια διαφήμιση εμφανίζεται στην οθόνη για κάποιον 2 διαφορετικές ώρες την ημέρα, αυτό μετράει ως 2 εμφανίσεις. “


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

0
Onesmart Promotion

Παρέχουμε υπηρεσίες Branding & Digital Marketing υψηλού επιπέδου. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις στην προώθηση και την αύξηση πωλήσεων και τζίρου. Στόχος μας η καινοτομία και η σταθερότητα στην επιχειρηματικότητα.

0 Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *