© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Τι σημαίνει το domain GR. και Ελ. και πού χρησιμοποιείται;

Η μηχανή αναζήτησης της Google στηρίζεται στην εξατομίκευση μέσα στον μέγιστο προσδιορισμό της θέσης.

Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται εργαλεία εντοπισμού θέσης και ακρίβεια για τα αποτελέσματά της.

Η μηχανή αναζήτησης της Google στηρίζεται στην εξατομίκευση μέσα στον μέγιστο προσδιορισμό της θέσης. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται εργαλεία εντοπισμού θέσης και ακρίβεια για τα αποτελέσματά της. To localization της Google με τα διαφορετικά local domain το πετυχαίνει με επιτυχία. Έχεις παρατηρήσει ότι όταν ακόμα και αν είσαι στο google.com και αναζητήσεις κάτι το αποτέλεσμα θα είναι στο google.gr ; Αυτό συμβαίνει γιατί ο υπολογιστής, η γλώσσα και η τοποθεσία σου δείχνουν Ελλάδα, άρα ανήκεις στο google.gr. Αντίστοιχα φυσικά θα ήταν για οποιοδήποτε μέρος του κόσμου με την ανάλογη κατάληξη. Π.χ., για Ιταλία it., για Γαλλία fr., κτλ. Έτσι η μηχανή αναζήτησης, φιλτράρει τα αποτελέσματα με βάση την τοποθεσία. Η ακρίβεια αναζήτησης μέσω του google search, maps, street, ορίζεται στο ένα μέτρο από το σημείο ενδιαφέροντος. Αναζήτηση σημαίνει ψάχνω και βρίσκω σχετικά αποτελέσματα με την αναζήτησή μου. Άρα αναζητώντας με συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης για την Ελλάδα, μέσα στην Ελλάδα, θα πάρουμε και τα αντίστοιχα αποτελέσματα από το local search ( τοπική αναζήτηση). Γιατί λοιπόν βλέπουμε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό να έχουν ελληνικό domain ; γιατί πολλές επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος έχουν GR domain και θέλουν να πουλήσουν στο εξωτερικό; Αυτό ξεκίνησε πριν από το 2010 όπου η Google δεν είχε αναπτύξει το local search. Όμως σήμερα ακόμα και κατασκευαστές ιστοσελίδων, που όμως δεν κατέχουν το κομμάτι του marketing και του τρόπου λειτουργίας της Google κάνουν το ίδιο και τα ίδιο λάθος, καταστρέφοντας το domain και την επιχείρηση. GR. και Ελ., καταλήξεις χρησιμοποιούνται για επιχειρήσεις που έχουν ενδιαφέρον μόνο στην Ελλάδα.To localization της Google με τα διαφορετικά local (τοπικά) domain το πετυχαίνει με επιτυχία.

Έχεις παρατηρήσει ότι όταν ακόμα και αν είσαι στο google.com και αναζητήσεις κάτι το αποτέλεσμα θα είναι στο google.gr ;

Αυτό συμβαίνει γιατί ο υπολογιστής, η γλώσσα και η τοποθεσία σου δείχνουν Ελλάδα, άρα ανήκεις στο google.gr.

Αντίστοιχα φυσικά θα ήταν για οποιοδήποτε μέρος του κόσμου με την ανάλογη κατάληξη. Π.χ., για Ιταλία it., για Γαλλία fr., κτλ.

Έτσι η μηχανή αναζήτησης, φιλτράρει τα αποτελέσματα με βάση την τοποθεσία.

Η ακρίβεια αναζήτησης μέσω του google search, maps, street, ορίζεται στο ένα μέτρο από το σημείο ενδιαφέροντος.

Αναζήτηση σημαίνει ψάχνω και βρίσκω σχετικά αποτελέσματα με την αναζήτησή μου.

Άρα αναζητώντας με συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης για την Ελλάδα, μέσα στην Ελλάδα, θα πάρουμε και τα αντίστοιχα αποτελέσματα από το local search

(τοπική αναζήτηση).

Γιατί λοιπόν βλέπουμε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό να έχουν ελληνικό domain ; γιατί πολλές επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος έχουν GR domain και θέλουν να πουλήσουν στο εξωτερικό;

Αυτό ξεκίνησε πριν από το 2010 όπου η Google δεν είχε αναπτύξει το local search. Όμως σήμερα ακόμα και κατασκευαστές ιστοσελίδων, που όμως δεν κατέχουν το κομμάτι του marketing και του τρόπου λειτουργίας της Google κάνουν το ίδιο και τα ίδιο λάθος, καταστρέφοντας το domain και την επιχείρηση.

GR. και Ελ., καταλήξεις χρησιμοποιούνται για επιχειρήσεις που έχουν ενδιαφέρον μόνο στην Ελλάδα.

 

Άλλα άρθρα

 

5/5 (1 Review)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *