Τάσεις: Τα πληρωμένα βραβεία των επιχειρήσεων (τοπικές διακρίσεις)

1 min


2
Τάσεις: Τα πληρωμένα βραβεία των επιχειρήσεων (τοπικές διακρίσεις)

Τάσεις: Τα πληρωμένα βραβεία των επιχειρήσεων (τοπικές διακρίσεις)

Μετά από προτροπή των πελατών μας και άπειρες ερωτήσεις σχετικά με την γνησιότητα των όποιων διακρίσεων γράφουμε αυτό το άρθρο ….

 

Μια νέα τάση εξελίσσεται τα τελευταία 2 χρόνια από διάφορες εταιρίες στην Ελλάδα με διακρίσεις επιχειρήσεων.

Συνήθως η επικοινωνία γίνεται μέσω τηλεφώνου στις επιχειρήσεις με την πρόφαση ότι διακρίθηκε η επιχείρηση στην 1η από τις 3 πρώτες θέσεις στην προτίμηση του κοινού …

Φυσικά ενημερώνουν ότι τα στοιχεία είναι από τις αξιολογήσεις των κοινωνικών δικτύων.

Κι εδώ έρχεται ο κάθε ενθουσιασμένος επιχειρηματίας και ρωτάει πως θα πάρω το βραβείο μου;

Φυσικά πληρώνοντας ένα Χ ποσό για τα έξοδα του βραβείου , των μεταφορικών και της διάκρισης.

Πόσο αληθινό και φυσικό είναι αυτό όμως ; Είναι όντως μια διάκριση που βοηθά τις επιχειρήσεις;

Η απάντηση βρίσκεται στην επιλογή του συνόλου.

Κάθε αξιολόγηση που γίνεται στο Google ή στα κοινωνικά δίκτυα αφορά συγκεκριμένο σκοπό, στόχο. Αφορά την επιχείρηση που κρίνεται στο σύνολο για την εικόνα της ή για συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.

Οι εταιρίες branding όπως η Onesmart Promotion, η εταιρίες αναλύσεων και μάρκετινγκ μπορούν να ελέγξουν την δημοφιλία μιας επιχείρησης κατά παραγγελία της επιχείρησης σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας αναλύοντας νούμερα, κάνοντας δημοσκόπηση και βλέποντας την δράση του κοινού.

Η όποια επιβράβευση έρχεται μέσα από πολλά φίλτρα και κανόνες ανταγωνισμού και όχι από «δημόσιες αξιολογήσεις».

Οι δημόσιες αξιολογήσεις είναι κλιμακούμενες και μη σταθερές στο σύνολό τους. Έτσι η όποια εταιρία επιβραβεύει το σήμερα πιθανόν αύριο να κάνει ένα μεγάλο λάθος εάν πιθανόν μαζικά ένα γκρουπ κοινού βάλει 1 αστέρι κατεβάζοντας το μέσο όρο στα 3 ή στα 2 αστέρια.

Οι τακτικές των εταιριών επιβράβευσης όπως σε κρασιά, ποτά, ελαιόλαδο, καφέ, φαγητό, ρούχα, παροχή υπηρεσιών, διαφήμισης, τουριστικών καταλυμάτων. Καφετεριών, μπαρ, ξενοδοχείων κτλπ αφορούν μόνο ένα έσοδο επιβίωσης.

ΔΕΝ υπάρχει κανένα όφελος από οποιοδήποτε βραβείο επιδεικνύεται στο χώρο σας.

Στις περισσότερες φορές περισσότερο αστείο φαίνεται όπως ακριβώς με τα δωρεάν αυτοκόλλητα από ταξιδιωτικά κοινωνικά δίκτυα που κάνουν φιγούρα στις περισσότερες βιτρίνες.

Προσοχή λοιπόν στην προώθηση της επιχείρησής σας και στην διαφύλαξη του ονόματός σας.

Μην πέφτετε στις παγίδες των πληρωμένων βραβείων ….. και των πιστοποιητικών γνησιότητας, εμπειρίας και των λοιπών επαγγελματικών πληρωμένων πιστοποιητικών χωρίς ουσία.

Οι πελάτες επιβραβεύουν καλύτερα και με πιο σταθερή συχνότητα. Το branding χρειάζεται τους πελάτες να επιβραβεύουν και όχι τις πληρωμένες εταιρίες.

 

Διαβάστε επίσης: Γιατί τα εστιατόρια αρνούνται να εφαρμόσουν το σύστημα παραγγελίας κώδικα QR; / Τάσεις, Οι ψηφιακοί κατάλογοι με QR code σήμερα που καταστρέφουν τις πωλήσεις. 


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

2
Onesmart Promotion

Παρέχουμε υπηρεσίες Branding & Digital Marketing υψηλού επιπέδου. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις στην προώθηση και την αύξηση πωλήσεων και τζίρου. Στόχος μας η καινοτομία και η σταθερότητα στην επιχειρηματικότητα.

0 Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *