Γιατί τα εστιατόρια αρνούνται να εφαρμόσουν το σύστημα παραγγελίας κώδικα QR;

1 min


1
Γιατί τα εστιατόρια αρνούνται να εφαρμόσουν το σύστημα παραγγελίας κώδικα QR;

Η αποδοτικότητα δεν είναι το παν.

Ένα μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι η ανάπτυξη της επιχείρησής σας και η εξυπηρέτηση άλλων με βιώσιμο τρόπο. Για ορισμένες επιχειρήσεις (π.χ. McDonalds), ο αυτοματισμός, η αποδοτικότητα και η ταχύτητα είναι βασικοί παράγοντες της προσφοράς αξίας (και επομένως βιωσιμότητας και ανάπτυξης) – ταχύτερα, φθηνότερα, πιο βολικά γεύματα.

Για πολλές τοποθεσίες φαγητού, το κόστος και η ταχύτητα δεν αποτελούν την πρώτη τους αξία για τους πελάτες και στην πραγματικότητα η μείωση της αυτοματοποίησης συχνά συνδυάζεται χαλαρά με την αύξηση της αντίληψης της αξίας.

Γιατί τα εστιατόρια αρνούνται να εφαρμόσουν το σύστημα παραγγελίας κώδικα QR;

Πολλοί άνθρωποι τρώνε έξω για την εμπειρία περιμένοντας, να μιλάνε με φιλικά πρόσωπα, να χαλαρώνουν με ένα καλό γεύμα και μια αξιοπρεπή κοινωνική ατμόσφαιρα. Για αυτούς τους ανθρώπους, η εξυπηρέτηση συμβάλλει σημαντικά στη συνολική εμπειρία του γεύματος τους. Η χρήση αμιγώς αυτοματοποιημένων συστημάτων θα επηρεάσει αρνητικά αυτό το μέρος της γευματικής εμπειρίας και είτε, συνειδητά είτε όχι, θα μειώσει τον καλό παράγοντα του γεύματος.

Αυτό προϋποθέτει φυσικά ότι έχετε εξαιρετικό προσωπικό που οι ίδιοι προσθέτουν αξία στην εμπειρία του πελάτη.

 

Πρόσθετο σημείο αποτυχίας στις νέες τεχνολογίες παραγγελίας

Η προσθήκη τεχνολογίας και αυτοματισμού αυξάνει την τεχνική πολυπλοκότητα και την ευθύνη συντήρησης της λειτουργίας. Οι υπάρχουσες διαδικασίες διαχρονικές κατανοούνται εύκολα από κάθε διαχειριστή εστιατορίου και τον κόσμο. Τα νέα τεχνολογικά συστήματα είναι επιρρεπή σε αποτυχία και σε επίπεδο υλικού και σε επίπεδο λογισμικού όπως επίσης σε επίπεδο προσωπικού και σε επίπεδο πελάτη.

Ο αυτοματισμός φέρνει νέα σημεία αποτυχίας, νέο κόστος και νέους φόβους για την διακοπή λειτουργίας των επιχειρήσεων. Για τις μεγάλες επιχειρήσεις, το κέρδος υπερβαίνει κατά πολύ τον κίνδυνο. Για μικρές επιχειρήσεις όμως, όχι τόσο πολύ.

Όχι μια ακόμα αλλαγή παιχνιδιού

Πολλές επιχειρήσεις με  μια εφαρμογή παραγγελίας κώδικα QR (ηλεκτρονικό κατάλογο) επιδιώκουν να λάβουν ένα ποσοστό εσόδων. Πολλοί ιδιοκτήτες δεν βλέπουν την προστιθέμενη αξία που ισχυρίζονται αυτοί οι πωλητές της νέας τεχνολογίας. Για παράδειγμα, εάν χρεώσατε στον προϋπολογισμό το 3% των πωλήσεων για την εφαρμογή αυτού του συστήματος, θα πρέπει να πάρετε τουλάχιστον το +10% του κέρδους μας για την ισορροπία.

Τελικά όμως αυξάνουν τον τζίρο +10% αυτές οι ευκολίες τεχνολογίας στις επιχειρήσεις; Μάλλον όχι. Η προωθητικές πωλήσεων με το κλασσικό μάρκετινγκ επικοινωνίας έχουν ανθρωποκεντρική προσέγγιση και σχεδόν σίγουρη επιτυχία.

 

Οι πελάτες θα το χρησιμοποιήσουν πολύ δύσκολα

Επειδή οι νέοι ηλεκτρονικοί κατάλογοι κάνουν κάτι πιο “αποτελεσματικό”, δεν σημαίνει ότι οι πελάτες θα το χρησιμοποιήσουν. Οι περισσότεροι πελάτες απλά θα καλέσουν τον σερβιτόρο ή θα αλλάξουν μαγαζί. Δεν θα αφιερώσουν επιπλέον χρόνο για τη λήψη μιας εφαρμογής, τη σάρωση του κώδικα qr, επιλέγοντας από ένα ψηφιακό μενού σε μια οθόνη 4 -5 – 6″. Οι άνθρωποι θα ανοίξουν πάντα πρώτα τα επιτραπέζια μενού τους, οπότε έχουν ήδη διανοητικά επενδύσει και ασχοληθεί με το παραδοσιακό μοντέλο παραγγελίας της επιχείρησης.

Τελικά η παραγγελία με QR-Code είναι αδιέξοδο; Πιθανώς όχι. Όμως θα περάσουν αρκετές δεκαετίες για να μπορέσου ένα τέτοι σύστημα να γίνει αποδεκτό από το ευρύ κοινό και να δώσει ανάπτυξη τζίρου και πωλήσεων.


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

1
Onesmart Promotion

Παρέχουμε υπηρεσίες Branding & Digital Marketing υψηλού επιπέδου. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις στην προώθηση και την αύξηση πωλήσεων και τζίρου. Στόχος μας η καινοτομία και η σταθερότητα στην επιχειρηματικότητα.

0 Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *