Συχνές ερωτήσεις

To Domain Name είναι η “διεύθυνση” σου στο διαδίκτυο!

Κάθε domain είναι μοναδικό και ακολουθεί έναν ιστότοπο, στα πλαίσια του μάρκετινγκ δεν είναι απόλυτα αναγκαίο να ακολουθεί το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει. Το domain πρέπει να είναι μικρό , έξυπνο, μοναδικό χωρίς παύλες και πολύπλοκα γράμματα. Για να κατοχυρώσεις το domain θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις τη διαθεσιμότητα του. Ένα πιασιάρικο domain είναι μέρος ενός επιτυχημένου μάρκετινγκ

Ο κάθε επαγγελματικός ιστότοπος έχει τη δική του IP. (αν και αρκετοί χρησιμοποιούν τυχαίες , δυναμικές IP). Για παράδειγμα, η IP της Google είναι 172.217.18.163. Έτσι πληκτρολογώντας το https://172.217.18.163 βλέπουμε το Google.gr. Θεωρητικά με το σύστημα IP και όχι ονόματος, για να μπαίναμε στο Google ή σε οποιαδήποτε άλλη διεύθυνση, θα έπρεπε να γράψουμε την IP της στη μπάρα των διευθύνσεων.

Αυτό όμως θα δυσκόλευε σημαντικά τη χρήση του Internet. Άντε να θυμάσαι τόσα νούμερα.

Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν οι DNS Servers (Domain Name System Servers). Η δουλειά τους είναι να αντιστοιχούν την διεύθυνση www.google.com στην IP 172.217.18.163, και να κάνουν το ίδιο για οποιαδήποτε κατοχυρωμένο όνομα domain στο Internet.

Απαραίτητο για την Google δίνει την μεγαλύτερη κατάταξη στην αναζήτηση με ποσοστό πάνω από το +30% σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η στατική Ip είναι ακριβώς όπως η διεύθυνση (οδός) της επιχείρησής σου. Με την στατική ip , ο δρομολογητής DNS άμεσα σε δευτερόλεπτα ξέρει που βρίσκεται η συγκεκριμένη ιστοσελίδα στην και φέρνει τα αποτελέσματα αναζήτησης στην οθόνη του χρήστη.

SSL Κρυπτογράφηση. Απαραίτητο βάση νόμου GDPR : Η κρυπτογράφηση κουμπώνει πάντα πάνω στην στατική Ip , για αυτό το λόγο και πάνε πακέτο. Προσφέρει κρυπτογράφηση των δεδομένων ανάμεσα του υπολογιστή ου χρήστη και του dedicated server μας. Έτσι όλα τα δεδομένα αναγνωρίζονται σαν αλγόριθμοι χωρίς να είναι δυνατή η υποκλοπή τους.

Προσοχή οι περισσότεροι πάροχοι και κατασκευαστές ιστοσελίδων προσφέρουν 1 SSL για πολλές σελίδες ή και μια στατική IP για πολλές σελίδες , αυτό είναι λάθος και δεν προσφέρει ασφάλεια.

Η κρυπτογράφηση που προσφέρουμε είναι 4096bit.

Το διαδίκτυο βασίζεται στην μετάδοση πληροφοριών μέσω κεντρικών υπολογιστών και υπολογιστών χρηστών , κινητών συσκευών. Κάθε ιστότοπος, ηλεκτρονικό κατάστημα ή εφαρμογή online φιλοξενείται σε ένα ή περισσότερους κεντρικούς υπολογιστές οι οποίοι στεγάζονται στα λεγόμενα datacenters. Η φιλοξενία ιστοσελίδων σε Servers παρέχει την αδιάκοπη λειτουργία των ιστοσελίδων και στεγάζει όλα τα δεδομένα που χρειάζεται για να λειτουργήσει.

  1. Shared φιλοξενία, είναι η φθηνότερη λύση φιλοξενίας αφού ενοικιάζεται ένας κεντρικός υπολογιστής (server) από χιλιάδες ιστοσελίδες και χρησιμοποιείται από όλους. Η δυναμική του Server και η ταχύτητα μοιράζεται σε όλους αλλά όχι συμμετρικά.
  2. VPS φιλοξενία, η εικονική φιλοξενία Virtual Private Server, στηρίζεται στην δημιουργία εικονικού προσωπικού server με λογισμικό και όχι με μηχανικό τρόπο (hardware). Σε αυτή την περίπτωση ενοικιάζεται ένας server μεγάλος ο οποίος χωρίζεται με λογισμικό σε μικρότερους servers με ισομερή χαρακτηριστικά. Δηλαδή εάν ο server διαθέτει 12 πυρήνες και 64GB μνήμη RAM και χρειάζεται να μοιραστεί σε 3 πελάτες αυτό θα κατανεμηθεί ως 4 πυρήνες και 21.3 GB Ram στον κάθε πελάτη, χωρίς να επηρεάζεται ο κάθε πελάτης από τον άλλον. Η φιλοξενία αυτή έχει μια μέση τιμή ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιστότοπου.
  3. Cloud φιλοξενία, ο τρόπος αυτός της φιλοξενίας στηρίζεται στην πολλαπλή φιλοξενία servers σε όλο τον κόσμο. Ο ιστότοπος φιλοξενείται σε μικρούς και πολλούς servers σαν καθρέφτης (mirror) συνήθως από 32 έως και 99 servers και είναι διαθέσιμος πάντα και παντού. Είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία και αρκετά ακριβή. Εδώ πληρώνεις εκτός από την δυναμική του server και τον αριθμό των servers. Η χρέωση γίνεται ανά ώρα ή ανά μήνα.
  4. Dedicated φιλοξενία, η διαχρονικά καλύτερη και ποιοτικότερη φιλοξενία με το καλύτερο SEO ποιότητας. Σε αυτή την περίπτωση ενοικιάζεις έναν server για εσένα απολαμβάνοντας όλη την ταχύτητα και διαθεσιμότητά του. Έχεις τον πλήρη έλεγχος και μπορείς να τον αναβαθμίσεις όποτε θες. Είναι η ακριβότερη επιλογή από όλες αλλά η καλύτερη. Ιδανική για e-shop και όλες τι επαγγελματικές σελίδες και blog.

Η επιλογή στην φιλοξενία είναι θέμα ποιότητας και όχι τιμής. Έχουμε κατανοήσει εδώ και χρόνια  ότι η dedicated φιλοξενία είναι η ιδανικότερη φιλοξενία.

Γι΄αυτό και σαν εταιρία αυτό τον τρόπο επιλέγουμε για τους πελάτες μας.

Υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με το ποια κατάληξη domain είναι καλύτερη στους επαγγελματίες και μια αμάθεια στις εταιρίες – δημιουργούς ιστοσελίδων.

Το domain στηρίζεται στο localization της Google , άρα είναι αυτονόητο ότι για οποιοδήποτε ιστότοπο δραστηριοποιείται στην Ελλάδα χρειάζεται .gr

  1. Ελλάδα , Επικράτεια / Μόνο κατάληξη .GR/ .Ελ
  2. Κόσμος , Διεθνές / .Com
  3. Οργανισμοί , Σύλλογοι μεγάλοι / .org
  4. Φροντιστήρια, Σχολές, Κολέγια , Εκπαίδευση / .edu , .edu.gr
  5. Όλα τα υπόλοιπα domain όπως .eu, .net, .biz, .shop, .store κλπ είναι Μόνο βοηθητικά και Άχρηστα στην αναζήτηση. Δεν έχουν καμία προτεραιότητα καταχώρησης στην Google.

Γι΄αυτό προσοχή στην επιλογή κατάληξης domain.

Το όνομα του διαδικτυακού τόπου πρέπει να έχει κάποια χαρακτηριστικά για να μπορεί να αποδώσει το μέγιστο αποτέλεσμα δημοφιλίας.

  1. Domain μικρό από 3 ώς 6 γράμματα
  2. Εύκολο και μοναδικό
  3. Χωρίς παύλες
  4. Χωρίς δυσνόητα γράμματα
  5. Δεν χρειάζεται να είναι το όνομα της εταιρίας πλέον
  6. Εύηχο

Η αρχαία τακτική χρήσης (μεγάλων) domain σιδηροδρόμων και με παύλες μέσα είναι ξεπερασμένη και τιμωρημένη από την μηχανή αναζήτησης με ποινή κατάταξης.

Το SEO ή στα Αγγλικά Search Engine Optimization είναι η βελτιστοποίηση ιστότοπων για τα καλύτερα αποτελέσματα και θέσεις στην μηχανή αναζήτησης κατά την κατασκευή του ιστότοπου.

Γίνεται μόνο από ειδικούς μάρκετινγκ και όχι από απλούς κατασκευαστές ιστοσελίδων , και αυτό γιατί εντάσσεται στο συνολικό πλάνο μάρκετινγκ και όχι σε μια απλή καταχώρηση στο διαδίκτυο.

Κατασκευαστές ιστοσελίδων ή μηχανικοί ιστοσελίδων χωρίς πρώτα να έχουν πλάνο μάρκετινγκ εταιρικού προφίλ δεν μπορούν να κάνουν SEO.

Αυτό δεν θα πετύχει με βεβαιότητα διότι οι ανάγκες της αναζήτησης καθημερινά αλλάζουν.

Η βελτιστοποίηση ιστότοπου θεωρητικά μπορεί να γίνει και μετά την κατασκευή του , αλλά στις περισσότερες φορές πρακτικά επειδή ο ιστότοπος έχει πάρει ποινή κατάταξης από τη Google είναι λίγο πιο πολύπλοκα τα πράγματα.

Συνήθως χρειάζονται πολλές και διαφορετικές αλλαγές στόχευσης  τεχνικά για να αποδώσει γρήγορα και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα και το κέρδος.

Όλα βασίζονται στον σχεδιασμό που κάνουμε , την μελέτη και τον στόχο μάρκετινγκ.