© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Πώς να εξανθρωπίσετε το Brand σας για να κερδίσει τα κοινωνικά δίκτυα;

Πώς να εξανθρωπίσουμε Brand σας για να κερδίσει τα κοινωνικά δίκτυα

Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η εικόνα σας εάν το κοινό σας δεν θα ασχοληθεί με το περιεχόμενό σας.

 

 

Μήπως το εταιρικό προφίλ σας διαθέτει σημαντικούς πόρους στην απόσπαση κοινού στο Facebook, όμως κανείς δεν ασχολείται με την εταιρία σας;

Έχετε twitter και κάνετε αναρτήσεις μέσα από την ιστοσελίδα σας , αλλά κανείς δεν κάνει κλικ, ακόμη και όταν προσφέρετε πωλήσεις ή άλλα κίνητρα;

Εάν κάτι τέτοιο ακούγεται σαν την καθημερινότητα που αντιμετωπίζετε εσείς και το εταιρικό προφίλ σας, υπάρχει μια σαφής λύση: Εξανθρώπιση του Brand σας.

 

Στο σημερινό ταραχώδες και συνωστισμένο τοπίο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, οι εταιρίες που θέλουν να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία πραγματικών συνδέσεων με το κοινό τους, επικοινωνώντας μαζί τους σαν άνθρωπος, όχι σαν εμπορικό σήμα.

Αυτό αρχίζει με τους εμπόρους που σκέπτονται λιγότερο σαν έμποροι και περισσότερο σαν τους καταναλωτές.

 

Δεν με πιστεύετε;

Σκεφτείτε το εξής: Όταν χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προσωπική σας ζωή, ξυπνάτε κάθε πρωί για να ελέγξετε τι πωλεί η αγαπημένη σας μάρκα στα κοινωνικά μέσα;

Ή ανοίγετε το Facebook ή το Instagram για να δείτε τι κάνουν οι φίλοι σας, να διασκεδάσουν, να μάθουν τι συμβαίνει στον κόσμο εκείνη την ημέρα;

Οι καταναλωτές δεν θέλουν να αγοράσουν και εάν η εταιρία σας πιέζει θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα,

Αντ ‘αυτού, πρέπει να συντονιστείτε σε ό, τι έχει σημασία για το ακροατήριό σας και να αρχίσετε να ασχολείστε με αυτούς σαν άνθρωπος, όχι σαν εμπορικό σήμα.

 

Τα brands χρειάζονται πρόσωπα

Το μάρκετινγκ, που είναι επιτυχημένο στα κοινωνικά μέσα, απαιτεί τώρα να είναι ανοιχτό και πραγματικό με το κοινό σας.

Ορισμένες μάρκες μπόρεσαν να εμπλουτίσουν την επιρροή τους για να προωθήσουν τα προϊόντα τους με έναν τόσο διασκεδαστικό, ανθρώπινο τρόπο, και με αυτόν τον τρόπο βάζουν ένα ανατρέψιμο πρόσωπο σε αυτό που προσπαθούν να πουλήσουν.

Ενώ οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν τον προϋπολογισμό για να δουλέψουν με μεγάλους επηρεαστές του διαδικτύου δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο δεν μπορείτε να βάλετε ένα πρόσωπο στην επωνυμία σας, είτε εργάζεστε με μικρότερους επηρεαστές για να δείξετε πώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας επηρεάζουν τη ζωή των πραγματικών ανθρώπων , ή αξιοποιώντας τη δική σας κοινότητα πελατών και εργαζομένων.

 

Πολύ συχνά, οι εταιρίες απουσιάζουν από τις ευκαιρίες επειδή δεν συνεργάζονται με πελάτες που ήδη αλληλοεπιδρούν μαζί τους online.

Αντί να προσπαθείτε πάντοτε να επεκτείνετε την προσέγγισή σας, ξεκινήστε απαντώντας στα σχόλια που αφήνουν οι άλλοι στις αναρτήσεις σας και πραγματοποιείτε αναζήτηση στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για τους πελάτες που αναφέρονται στην επωνυμία σας.

Όταν βρίσκετε μαζί τους, να τους προσεγγίσετε σαν να κάνατε έναν φίλο – να πείτε ευχαριστώ, να τους ρωτήσετε που δουλεύουν ή πως διασκεδάζουν, να τους συγχαρείτε για τις επιτυχίες τους κ.λπ.

Αν το κάνετε αυτό, μπορείτε να βρείτε πελάτες που θέλουν να προωθήσουν οργανικά το brand σας σε κοινωνικό επίπεδο.

 

Οι εταιρείες μπορούν επίσης να προσλάβουν τους δικούς τους υπαλλήλους για να εξανθρωπίσουν τα εταιρικά προφίλ τους.

Δείξτε πως είναι μια καθημερινή μέρα στην εταιρεία σας σε διάφορα τμήματα, ότι διαφορετικοί υπάλληλοι αναλαμβάνουν τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια μέρα ή ότι ο διευθυντής της εταιρίας σας παρουσιάζεται στο κοινό σας και επικοινωνεί σε πιο προσωπικό επίπεδο.

Με τη δική μου εταιρία, για παράδειγμα, εκμεταλλεύομαι τη δική μου κοινωνική παρουσία ως Σπύρος Ανδριώτης, αντί να προσπαθώ να οικοδομήσω ένα εταιρικό πρόσωπο υπό το όνομα Ανδριώτης Marketing.

Αυτό με βοηθά να διαμορφώσω βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες και τους συνεργάτες μου, πράγμα που με τη σειρά του βοηθά να μεγαλώσω το Brand μου.

 

Διασκεδάστε ή εκπαιδεύστε

Εκτός από την τοποθέτηση ενός προσώπου στο εταιρικό προφίλ σας, πρέπει επίσης να αλλάξετε αυτό που δημοσιεύετε.

Αντί να είστε πωλητές, που θα φαινόταν ακόμη πιο αφύσικο από τους πραγματικούς ανθρώπους που αποτελούν το brand σας, εστιάστε στη δημιουργία περιεχομένου που θα ψυχαγωγήσει ή θα εκπαιδεύσει το κοινό σας.

Δεν μπορεί κάθε επιχείρηση να διασκεδάζει όπως ένας γνωστός Dj , αλλά κάθε εταιρία μπορεί να συνδεθεί με τους πελάτες με την εκπαίδευση.

Για παράδειγμα, αν είστε λογιστική εταιρεία, μπορείτε να παρέχετε φορολογικές συμβουλές και όχι να προωθήσετε άμεσα τις υπηρεσίες σας.

Αν είστε εταιρεία τροφίμων, μπορείτε να δώσετε συνταγές. Εάν είστε εταιρεία καθαριότητας, μπορείτε να παρέχετε συμβουλές φροντίδας κατ ‘οικον.

Ό, τι κι αν κάνετε, υπάρχει ένας τρόπος που μπορείτε να εκπαιδεύσετε το κοινό σας με τρόπο που να τους προσδίδει αξία και να τους αναγκάζει να ασχολούνται με τις θέσεις και τις απόψεις σας, αντί να αδιαφορούν για το brand σας.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας, αλλά το κλειδί είναι να θυμάστε ότι η απόκτηση της έλξης στα κοινωνικά μέσα σήμερα απαιτεί να προσφέρετε στους πελάτες το περιεχόμενο που θέλουν, όχι αυτό που νομίζετε ότι προωθεί την εταιρεία σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Εάν σκέφτεστε σαν πελάτης αντί για κάποιον έμπορο, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να μάθετε πώς να κάνετε αυτή τη στροφή και να αρχίσετε να δημιουργείτε βαθύτερες συνδέσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του brand σας.

Χρήσιμες συμβουλές επιχειρηματικότητας από την Onesmart Promotion.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Πώς να εξανθρωπίσετε το Brand σας για να κερδίσ..." A few seconds ago
5/5 (2 Reviews)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *