© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

10 βήματα για το πώς να βρείτε την καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας


Σπύρος Ανδριώτης - 30/10/2019 - 4 σχόλια

10 βήματα για το πώς να βρείτε την καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας

 

Με εμπειρία στη διαχείριση μάρκας (brand), μια καλή εταιρία μάρκετινγκ και branding μπορεί να βάλει σωστά την επιχείρησή σας στον χάρτη της αγοράς και να βοηθήσει τη μάρκα σας να μείνει σχετική και στο προσκήνιο.

Και ενώ οι εσωτερικές σας διαδικασίες είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας, μια καλή εικόνα του branding σας, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους υποψήφιους εργαζόμενους, τους πιθανούς πελάτες, καθώς και τον ανταγωνισμό σας.

Είτε έχετε μια καθιερωμένη επιχείρηση είτε θα δημιουργήσετε μια νέα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από την σωστή οικοδόμηση της μάρκας σας.

Έτσι, μόλις έχετε συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή στην εικόνα της μάρκας σας, αποφασίσατε να προσλάβετε μια επιχείρηση μάρκετινγκ.

Αλλά πώς μπορείτε να επιλέξετε την καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας;

 

Βήμα # 1: Γνωρίστε καλά το brand σας

Μπορεί να πιστεύετε ότι γνωρίζετε το εμπορικό σήμα σας, αλλά πόσο καλά το γνωρίζετε; Οι επιχειρήσεις και το εμπορικό σήμα είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Μπορεί να γνωρίζετε την επιχείρησή σας μέσα και έξω, αλλά η εικόνα της μάρκας σας εξαρτάται πολύ από το πώς αντιλαμβάνονται οι άλλοι άνθρωποι.

Οι εταιρίες μάρκετινγκ μπορούν συχνά να ρωτούν περίεργες ερωτήσεις όπως “Αν η μάρκα σας ήταν διάσημη, σε ποια διασημότητα θα ήταν;” ή “Αν η μάρκα σας ήταν ζώο, ποιο ζώο θα ήταν;”

Είστε βέβαιοι ότι έχετε τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις;

Παρόλο που μπορεί να ακούγεται ανόητο, αυτές οι ερωτήσεις λένε στον στην εταιρία μάρκετινγκ πολλά για την επωνυμία σας και τους βοηθηθούν να καταλάβουν τι είναι η επιχείρησή σας.

Πρέπει να ξέρετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και πώς αντιλαμβάνεται το εμπορικό σήμα σας.

Μόνο τότε μπορείτε να αξιολογήσετε αν μια ομάδα κοινού κατανοεί το εμπορικό σήμα σας. Επιπλέον, κανένας εταιρία μάρκειτιγκ δεν μπορεί να εργαστεί μόνη της.

Θα χρειαστούν αρκετές σημειώσεις τα στοιχεία της επιχείρησης. Και ο μόνος τρόπος να τους καθοδηγήσεις είναι να είσαι το πρόσωπο που ξέρει όλα τα χαρακτηριστικά του brand της επιχείρησης.

 

Βήμα # 2: Γνωρίστε τους στόχους και τις ανάγκες σας

Πριν βρείτε μια εταιρεία μάρκετινγκ που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας, πρέπει να είστε σαφής για τις ανάγκες του μάρκετινγκ.

Αυτό μπορεί να είναι λίγο πιο δύσκολο από ότι φαίνεται.

Όσον αφορά τους επιχειρηματικούς στόχους, οι περισσότερες εταιρείες θα συμφωνήσουν ότι η αύξηση των εσόδων είναι η σημαντικότερη. Ωστόσο, οι στόχοι μάρκετινγκ συχνά διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο επιχείρησης που έχετε.

Για παράδειγμα, εάν είστε μια νέα εταιρεία που μόλις αρχίζει να επηρεάζει τη βιομηχανία, η δραστηριότητα μάρκετινγκ θα επικεντρωθεί στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.

Από την άλλη πλευρά, αν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πωλεί αθλητικά παπούτσια, πιθανότατα θα χρησιμοποιούσατε καμπάνιες μάρκετινγκ για να αυξήσετε τις πωλήσεις.

Εάν έχετε την επιχείρηση 10 χρόνια, το μόνο που χρειάζεστε τώρα είναι μια νέα σύγχρονη ιστοσελίδα.

Σκεφτείτε τους στόχους σας στο μάρκετινγκ και διατηρήστε τους κατά νου αναζητώντας μια ιδανική επιχείρηση μάρκετινγκ.

Επιπλέον, θα πρέπει να αποφασίσετε τι είδους εργασία θα κάνει η εταιρία μάρκετινγκ για εσάς. Τους χρειάζεστε για να διαχειριστείτε τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων και τις online καμπάνιες σας; Ή τους χρειάζεστε για να ανακαλύψετε την επωνυμία σας, να σχεδιάσετε ένα νέο λογότυπο και να δημιουργήσετε μια υγιή καμπάνια;

Ότι χρειάζεστε, η μελλοντική σας υπηρεσία πρέπει να έχει αποδεδειγμένο ιστορικό σε αυτόν τον τομέα.

 

Βήμα # 3: Συνάντηση από κοντά ή συνδιάσκεψη ;

Ενώ ψάχνετε για τη μελλοντική εταιρεία μάρκετινγκ για την εταιρία σας, αυτό είναι ένα από τα πρώτα ερωτήματα που πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας.

Οι προσωπικές συναντήσεις μέσω μηνυμάτων, τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κλήσεων συνδιάσκεψης, είναι ένας τρόπος καλός για την οικοδόμηση των απαιτήσεων του έργου αλλά και της εμπιστοσύνης. Η συνεχής επαφή με τον υπεύθυνο της εταιρίας μάρκετινγκ δημιουργεί την ισχυρότερη επαγγελματική σχέση άσχετα με την απόσταση που μπορούν να έχουν οι επιχειρήσεις.

Η επιχείρησή σας θα μπορούσε να είναι στην Αλεξανδρούπολη και η εταιρία μάρκετινγκ να εδρεύει στην Ρόδο ή την Κρήτη.

Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης έρχεται μέσα από τις πολλές συζητήσεις και την εμπειρία στον τομέα καθοδήγησης και της εμπορικής διαχείρισης του μάρκετινγκ από τον υπεύθυνο της εταιρίας μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Δημιουργώντας ένα εταιρικό προφίλ από το μηδέν

Ωστόσο, η μετάβαση σε μια τοπική εταιρία μάρκετινγκ επιχειρήσεων εφόσον έχει όλες τις προϋποθέσεις και τους στόχους της εταιρίας σας είναι μια καλή κίνηση.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή μίας εταιρείας μάρκετινγκ. Μπορεί να είναι καλύτερο να κάνετε κλήσεις διάσκεψης αν αυτό είναι που χρειάζεστε για να προσλάβετε μια εταιρία μάρκετινγκ που είναι ιδανική για την επιχείρησή σας έστω εκτός του νομού σας.

 

Βήμα # 4: Ξεκινήστε την αναζήτησή σας

Αφού ξέρετε τι ψάχνετε, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την αναζήτηση!

Το παλιό καλό Google είναι το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε, αφού οι πιο ολοκληρωμένες εταιρίες μάρκετινγκ έχουν φόρμες επικοινωνίας στις ιστοσελίδες τους.

Κατά την περιήγηση στα αποτελέσματα Google, να γνωρίζετε τις διαφημίσεις αναζήτησης Google. Ορισμένες εταιρείες μάρκετινγκ που εμφανίζονται στην αναζήτησή σας πιθανότατα έχουν πληρώσει το Google για να είναι σε αυτή τη θέση.

Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά να έχετε κατά νου ότι αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλύτεροι από τους άλλους.

Απλώς σημαίνει ότι έχουν επενδύσει σε αυτοπροβολή.

Μην πηγαίνετε πάντοτε στα τρία πρώτα αποτελέσματα.

Καλύτερα πάρτε το χρόνο σας, κάνετε την έρευνά σας διεξοδικά και διαβάστε μέσω των ιστοσελίδων όλων των εταιριών τους στόχους και την γνώση τους στο αντικείμενο που ψάχνετε.

 

Για να περιορίσετε λίγο την αναζήτησή σας, πρέπει πάντα να αναζητήσετε μια συγκεκριμένη υπηρεσία μάρκετινγκ και ΟΧΙ Κατασκευή ιστοσελίδων.

Για παράδειγμα, αντί να πληκτρολογείτε “εταιρίες μάρκετινγκ”, είναι  καλύτερα να πληκτρολογείτε “εταιρίες μάρκετινγκ περιεχομένου”, εάν το περιεχόμενο είναι αυτό που χρειάζεστε. Με αυτόν τον τρόπο, συνήθως οι εταιρίες μάρκετινγκ ειδικεύονται στο περιεχόμενο και εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, εξοικονομώντας χρόνο και κάνοντας την αναζήτησή σας ευκολότερη και ποιοτικότερη.

Το μάρκετινγκ έχει πολλές υποεπιχειρήσεις, οπότε βεβαιωθείτε ότι βρίσκετε μια εταιρία που ταιριάζει με τους επιχειρηματικούς σας στόχους και τι θέλετε να ολοκληρώσετε!

Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε να βρείτε περισσότερες από 10 εταιρίες που ταιριάζουν στα κριτήρια σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να τις συγκρίνετε και να περιορίσετε αυτόν τον αριθμό σε τουλάχιστον πέντε.

 

Βήμα # 5: Ελέγξτε την παρουσία τους στο διαδίκτυο

Η ποιότητα της ιστοσελίδας πρέπει να είναι το πρώτο σημάδι της εμπειρίας μιας εταιρίας μάρκετινγκ.

Αν δεν μπορούν να διαφημιστούν και να προβάλλουν σωστά την επιχείρησή τους, οι πιθανότητες ότι δεν μπορούν να σας διαφημίσουν και να σας προβάλλουν είναι μεγάλες.

Η καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ θα έχει μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα, με σαφή δομή πληροφοριών, πλούσια σε κείμενα και περιεχόμενο, επεξηγηματική και εύκολη στην πλοήγηση. Σκεφτείτε μόνο αυτού του είδους τους ιστότοπους.

 

Όποια και αν είναι η υπηρεσία που ψάχνετε, η ιδανική σας εμπειρία χρήστη θα πρέπει να έχει αυτή την υπηρεσία εμφανιζόμενη σαφώς στην ιστοσελίδα της με πλήρη ανάλυση.

Εάν χρειάζεστε περιεχόμενο και SEO, δεν θα πρέπει να πάτε να βρείτε μια εταιρία μάρκετινγκ που διαφημίζει την κατασκευή ιστοσελίδων σαν το ατού της.

Επιπλέον, βρείτε την υπηρεσία στο Google. Οι περισσότερες εταιρείες μάρκετινγκ έχουν τα δικά τους προφίλ στο Google. Εκεί, μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δραστηριότητα και τους υπαλλήλους τους.

 

Βήμα # 6: Ελέγξτε τα διαπιστευτήρια τους

Οι περισσότερες εταιρείες μάρκετινγκ έχουν τμήματα του ιστοτόπου τους αφιερωμένα στην εργασία που είναι ιδιαίτερα περήφανοι. Συνήθως ονομάζεται “δουλειά μας”, “έργα”, “χαρτοφυλάκιο” κ.λπ. Ελέγξτε το και δείτε τι μπορούν να κάνουν σαν εταιρία.

Βεβαιωθείτε ότι η μελλοντική σας εταιρία μάρκετινγκ κάνει την καλύτερη δουλειά στο πεδίο που χρειάζεστε.

Μην διστάσετε να σκάψετε βαθιά – αν χρειάζεστε τα κοινωνικά μέσα, μεταβείτε στις σελίδες των πελατών τους στο Facebook και δείτε μερικές θέσεις από το κοινό.

Αν σχεδίασαν έναν ιστότοπο, επισκεφτείτε και αναλύστε το. Μπορείτε να φτάσετε μέχρι και να έρθετε σε επαφή με μερικούς από τους πελάτες και να τους ρωτήσετε για την εταιρία μάρκετινγκ.

Μπορεί να είναι σε θέση να σας πουν περισσότερα σχετικά με την αφοσίωση της εταιρίας, την ηθική, την γνώση, κατάρτιση και την επικοινωνία.

 

Βήμα # 7: Ελάτε σε επαφή

Μόλις συγκρίνετε όλες τις πιθανές επιχειρήσεις, μπορείτε να αρχίσετε να επικοινωνείτε.

Ένα απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιγράφει την επιχείρησή σας, ακολουθούμενο από έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να κάνει την πρώτη επαφή.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας στο Facebook

Μπορείτε επίσης να αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους εξετάζετε την υπηρεσία τους και να επισημάνετε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει περισσότερο.

Είναι ακόμα καλύτερο αν μπορείτε να βρείτε τηλεφωνικά ή προσωπικά στο γραφείο του τον διευθυντή της εταιρίας μάρκετινγκ και να έρθετε σε επαφή μαζί του, καθώς πολλές εταιρίες έχουν υπαλλήλους που δεν μπορούν να κάνουν την πρώτη επαφή με τον υποψήφιο πελάτη διότι δεν έχουν την εμπειρία..

 

Προτείνετε μια προσωπική συνάντηση ή μια κλήση διάσκεψης. Ο χρόνος απόκρισης τους μπορεί να αποτελέσει καλό δείκτη μελλοντικής συνεργασίας.

Αν χρειάζονται περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες για να απαντήσουν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας, αυτό θα πρέπει να είναι ένα σημαντικό κίνητρο εναντίον τους. Θέλετε η εταιρεία μάρκετινγκ να είναι γρήγορη και υπεύθυνη.

 

Υπάρχει η πιθανότητα να μην ενδιαφέρονται κάποιες εταιρίες να συνεργαστούν μαζί σας, ειδικά αν έχετε μια μικρή επιχείρηση. Μην απογοητευτείτε.

Ο κλάδος της διαφήμισης είναι έντονος και τα έσοδά του αυξάνονται σταθερά την τελευταία δεκαετία. Πολλές εταιρίες μάρκετινγκ εργάζονται με πλήρη δυναμικότητα και επιλέγουν προσεκτικά τους νέους πελάτες τους.

 

Βήμα # 8: Κρατήστε τις συναντήσεις σας

Μόλις οργανώσετε συναντήσεις με διαφορετικές εταιρείες μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να προετοιμάσετε κάποιες ερωτήσεις.

Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η μελλοντική σας εταιρία μάρκετινγκ  μοιράζεται το ίδιο όραμα και πάθος για το εμπορικό σήμα σας (brand). Οι προσωπικές συναντήσεις ή τηλεφωνικές συσκέψεις είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δούμε πώς σκέφτονται αυτή τη στιγμή και να αποκτήσουν μια γενική αίσθηση για την προσωπικότητα και την εταιρική τους κουλτούρα.

 

Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να εστιάσετε:

 

Ποιος ήρθε στη συνάντηση;

– Εάν ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας σας παρευρίσκεται στη συνάντησή σας, αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρονται πολύ να συνεργαστούν μαζί σας.

Από την άλλη πλευρά, εάν είστε μόνοι με τον πωλητή ή υπάλληλο τμήματος , μπορεί να μην αισθάνονται ότι αυτή η πιθανή νέα επιχείρηση σας είναι τόσο σημαντική.

 

Είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας;

– Ρωτήστε τους τι γνωρίζουν για την εταιρεία και τον τομέα σας.

Μια σοβαρή εταιρεία μάρκετινγκ θα μελετήσει κάθε λεπτομέρεια για την επιχείρησή σας πριν σας συναντήσει και θα έρθει στη συνάντηση καλά προετοιμασμένη.

Πρέπει να γνωρίζουν ήδη ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας και ποιες προκλήσεις μπορεί να αντιμετωπίσετε στον κλάδο σας.

 

Ποια είναι η στάση τους;

– Είναι σημαντικό η μελλοντική σας υπηρεσία να έχει την ίδια στάση όπως εσείς.

Βεβαιωθείτε ότι μοιράζονται τις ίδιες αξίες και αισθάνονται τον ίδιο τρόπο για την επωνυμία σας όπως εσείς.

 

Πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι την υπηρεσία;

– Ζητήστε τους να περιγράψουν την υπηρεσία τους με λίγα λόγια. Είναι όλα σχετικά με το μάρκετινγκ επιδόσεων ή υπερηφανεύονται για τη δημιουργική τους πλευρά;

Παρόλο που μπορεί να νομίζετε ότι έχετε μάθει αυτό από την ιστοσελίδα τους, θα μπορούσαν να σας πουν κάτι άλλο.

Οι περισσότερες εταιρίες γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες τους. Αποφύγετε τους οργανισμούς που σας λένε συνέχεια ότι είναι καλοί σε όλα.

 

Ποιες είναι οι προτάσεις τους;

– Μέχρι τώρα, θα πρέπει να έχουν ήδη μερικές ιδέες για ορισμένες δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Δείτε αν σας αρέσουν οι ιδέες τους και ο τρόπος που σκέφτονται. Λάβετε υπόψη ότι αυτές οι προτάσεις ήρθαν από το μυαλό τους και δεν είναι αντίγραφο άλλων εταιριών.

Μάλλον εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία για να δείτε αν ο τρόπος σκέψης τους ταιριάζει με τον δικό σας.

 

Βήμα # 9: Κάντε τους να ρίξουν τις ιδέες τους

Όταν έχετε μειώσει την επιλογή σας σε τρεις έως πέντε εταιρίες, μπορείτε να οργανώσετε μια συνδιάσκεψη. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να τα δεις τι μπορούν να σκεφτούν και να βρεις την καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ για την επιχείρησή σου.

 

Δώστε τους μια πρόταση ανάθεσης έργου παρόμοια με κάτι που θα έκαναν αν τους προσλαμβάνατε. Βεβαιωθείτε ότι η συνομιλία σας είναι σαφής και δώστε τους όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.

Η εταιρία μάρκετινγκ πρέπει να δοκιμάσει τις ικανότητές της και να σας δείξει τι μπορεί να κάνει για την επιχείρησή σας από τη στιγμή που θα πάρει τη δουλειά.

Λάβετε υπόψη ότι, αν θέλετε να τους δώσετε αρκετό χρόνο για να κάνετε μια καλή δουλειά, θα πρέπει να τους δώσετε μια ρεαλιστική προθεσμία για να δείτε πώς εργάζονται υπό πίεση.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας στο Instagram

 

Κατά τη διάρκεια του βήματος, αναρωτηθείτε:

Είναι δημιουργικοί; Η λύση που παρουσιάζουν πρέπει να είναι καινοτόμος και πρωτότυπη – κάτι που δεν θα μπορούσατε να σκεφτείτε.

Είναι η λύση χρήσιμη; Ακόμη και αν τα γραφικά είναι όμορφα και το έργο είναι πιασάρικο, η λύση τους πρέπει να προσφέρει οφέλη για την επιχείρησή σας.

Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σε καθημερινή βάση, η λύση τους θα πρέπει να περιλαμβάνει κάποια ψηφιακή δραστηριότητα.

Αυτός είναι ένας καλός δείκτης ότι ακολουθούν τις τάσεις.

Πώς το παρουσίασαν; Μια καλή εταιρεία μάρκετινγκ θα πρέπει να παρουσιάσει την πρότασή της με πάθος και αφοσίωση. Πρέπει να επιδείξουν πλήρη έλεγχο του θέματος και να καταλάβουν για τι μιλάνε.

Πόση χρόνο πήρε; Πρώτα απ ‘όλα, δεν θεωρούμε καλές τις εταιρίες που δεν κατάφεραν να τηρήσουν την προθεσμία. Αυτό δεν μπορεί να είναι μια καλή αρχή μιας επαγγελματικής σχέσης μεταξύ εταιριών.

Δεύτερον, λάβετε υπόψη πόσο καιρό χρειάστηκε κάθε εταιρία μάρκετινγκ να παραδώσει την λύση.

Δεν πρέπει να είναι ο τελικός παράγοντας, αλλά θα πρέπει να επηρεάσει την τελική σας απόφαση.

Δώστε προσοχή σε κάθε παρουσίαση και σημειώστε. Αφού τελειώσουν με την παρουσίαση των ιδεών τους, ρωτήστε τους μερικές ερωτήσεις. Υπάρχει μια καλή πιθανότητα να έχουν μην έχουν ερευνήσει καλά την πρόταση και να τους πιάσετε εκτός θέματος με τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να δείτε πώς σκέφτονται και πόσο σοβαρά έχουν ερευνήσει τη επιχείρησή σας.

 

Βήμα # 10: Η τελική απόφαση

Στο τέλος της πρότασης, μερικές φορές ως ξεχωριστό έγγραφο, οι περισσότερες εταιρείες μάρκετινγκ θα συμπεριλάβουν τη  το κόστος του έργου.

Αυτός είναι ο τελικός παράγοντας που θα πρέπει να επηρεάσει την απόφασή σας. Λάβετε υπόψη, μαζί με όλους τους άλλους παράγοντες που αναφέραμε, και επιλέξτε την εταιρία μάρκετινγκ που σας ταιριάζει.

 

Η τιμή δεν πρέπει να αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα. Πηγαίνετε με την εταιρία που σας εντυπωσίασε με την εργασία, την προσέγγισή και τη στάση της.

Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες εταιρίες είναι πρόθυμες να κάνουν συμβιβασμούς σχετικά με τις τιμές τους και να σας κάνουν την καλύτερη αντιπροσφορά. Μερικές φορές είναι ακόμη καλύτερο να πληρώσετε περισσότερα για μια εξαιρετική υπηρεσία από το να πληρώνετε λιγότερα και να καταλήξετε να εργάζεστε με μια εταιρία που προσφέρει μέσες λύσεις, χωρίς γνώση και εξυπηρέτηση.

Θυμηθείτε ότι η εξυπηρέτηση πελατών και η επικοινωνία είναι βασικοί παράγοντες.

Είναι σημαντικό να επιλέξετε μια εταιρία που να κατανοεί τις ανάγκες σας και να αντιδρά καλά στα σχόλιά σας.

Θέλετε η εταιρία μάρκετινγκ που συνεργάζεστε να είναι πάντα εκεί για εσάς και τελικά να αναθέσετε τις περισσότερες από τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

 

Επίλογος

Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των εταιρειών ποιοτικού μάρκετινγκ μειώνεται, επιλέγοντας μια εταιρία που θα να ταιριάζει στην επιχείρησή σας μπορεί να φαίνεται δύσκολο στην αρχή.

Μόλις καταλάβετε ποιες είναι οι ανάγκες σας στο μάρκετινγκ, θα έχετε μια ιδέα για το είδος της υπηρεσίας που ψάχνετε. Στη συνέχεια, μπορείτε να αναζητήσετε της καλύτερες εταιρίες που ταιριάζουν στο προφίλ σας και ταιριάζουν με τις φιλοδοξίες σας.

Η επιλογή της καλύτερης επιχείρησης μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας θα πρέπει να είναι μια μακρά, αναλυτική διαδικασία.

Μετά από όλα όσα έχετε βάλει στην καρδιά και την ψυχή σας για την εταιρεία σας , θέλετε μια εταιρεία μάρκετινγκ που σας εκτιμά και παίρνει στα σοβαρά τη δουλειά της.

Μπορείτε συχνά να αισθανθείτε ότι από την αρχή  υπάρχει ειδική χημεία μεταξύ σας από τον λόγο και την σιγουριά που εμπνέει η εταιρία μέσω του εκπροσώπου της.

Τότε γνωρίζετε ότι έχετε βρει έναν μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό εταίρο που μοιράζεται τις αξίες και το πάθος σας για τις επιχειρήσεις.

Ότι φωνάζει ότι είναι εδώ συνήθως απουσιάζει από την εταιρική ταυτότητα. Ο λόγος είναι η συνέχεια του περιεχομένου και η γνώση το σκαλοπάτι  για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

 

Σπύρος Ανδριώτης
CEO Onesmart Promotion

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "10 βήματα για το πώς να βρείτε την καλύτερη ετα..." A few seconds ago
Author avatar

Σπύρος Ανδριώτης

https://spirosandriotis.gr
CEO Onesmart Promotion , Αγαπώ την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Δεν μπορεί να υπάρχει επιχείρηση χωρίς branding και μάρκετινγκ, Με εξιτάρει η καινοτομία, δημιουργώ με την ομάδα μου καθημερινά νέες μεθόδους μάρκετινγκ και είμαι πάντα διαθέσιμος για να λύσω οποιαδήποτε απορία.

Σχετικά άρθρα

4 σχόλια

  1. Παύλος Αθανασίου

    Πραγματικά πολύ ωραίο και κατατοπιστικό άρθρο. Μπράβο σας

  2. Κατερίνα Ιορδανίδου

    Το μάρκετινγκ πρέπει να το αγαπάς και αυτό φαίνεται σε εσάς. Το άρθρο σας είναι από τα καλύτερα που έχω διαβάσει τον τελευταίο χρόνο. Συγχαρητήρια

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *