© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Πως το ψηφιακό μάρκετινγκ θα καταστρέψει την επιχείρησή σου

Μην αφήνεις τα λάθη του ψηφιακού μάρκετινγκ που κάνεις να καταστρέψουν την επιχείρησή σου

Πως το ψηφιακό μάρκετινγκ θα καταστρέψει την επιχείρησή σουΑς το παραδεχτούμε: Ζούμε σε έναν κόσμο που βασίζεται στην τεχνολογία και το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους παραδοσιακούς τρόπους προώθησης.

Με τους καταναλωτές να στρέφονται τώρα στο διαδίκτυο για κάθε ερώτηση που έχουν, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί το στοχαστικό ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να απογειώσει ή να καταστρέψει μια επιχείρηση. Χωρίς το ψηφιακό μάρκετινγκ, κάθε εταιρεία είναι τόσο καλή όσο ένα κατάστημα στην έρημο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ απαιτεί όχι μόνο την εφαρμογή ταλαντούχων τακτικών, αλλά και τη γνώση των παγίδων που πρέπει να αποφεύγουμε μπροστά από το χρόνο.

Πώς όμως θα αποφύγεις τα είδη των ψηφιακών σφαλμάτων μάρκετινγκ που μπορούν να εκτροχιάσουν το brand σου γρηγορότερα από ένα κλικ του ποντικιού;

 

 

Δεν θα φτάσεις ποτέ στους στόχους σου εάν δεν έχεις οργανώσει το μάρκετινγκ της επιχείρησής σου.

Αυτό μπορεί να φανεί προφανές, αλλά είναι καταπληκτικό το πόσες μάρκες εκεί φαίνονται ότι έχουν ψηφιακό μάρκετινγκ αλλά βυθίζονται στην ανωνυμία.

Η δημιουργία ενός συνόλου λογαριασμών κοινωνικών μέσων με αναρτήσεις και η ρίψη μερικών hashtags με τις ελπίδες ότι θα πιάσουν δεν θα προσφέρει πολλά οφέλη, αν δεν υπάρχει σαφώς καθορισμένος στόχος πίσω από αυτό.

Ίσως αυτός ο στόχος να είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο του brand ή η δημιουργία περισσότερων πιθανών πελατών μέσω του κινητού.

Όποια και να είναι η περίπτωση, οι μετρήσιμοι στόχοι θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια κοινή σύνδεση με το κοινό σου και να προωθήσεις όλες τις μελλοντικές στρατηγικές σου.

 

Κατανοήστε τις ανάγκες του κοινού της επιχείρησής σου

Είναι αυτονόητο ότι οι πελάτες σου είναι η ψυχή της επιχείρησής , οπότε η αποτυχία να καταλάβεις τι θέλουν θα κάνει άσκοπες τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Ακόμα και η πιο καλά μελετημένη και πιασάρικη εκστρατεία θα πέσει στο κενό αν δεν αντηχεί στον επιδιωκόμενο καταναλωτή, ή χειρότερα, θα χάσει τον κοινό-στόχο εντελώς.

Από τη χρήση της γλώσσας μέχρι το περιεχόμενο πρέπει να εκτιμήσεις τον τρόπο με τον οποίο ο υποθετικός πελάτης χρησιμοποιεί τα ψηφιακά μέσα και θα πρέπει να λαμβάνεις υπόψη την προσέγγιση μάρκετινγκ του brand σου.

Δώσε το χρόνο για να ανακαλύψεις την ανάλυση του κοινού σου και να μάθεις τι τους παρακινεί στην επιχείρησή σου.

 

Δώσε περιεχόμενο με σκοπό

Οι χρήστες του Διαδικτύου καταναλώνουν διαρκώς περιεχόμενο, αλλά το περιεχόμενο που μοιράζεται και κερδίζει την κατάταξη από την Google έχει πραγματική ταυτότητα.

Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης εξελίσσονται διαρκώς και είναι επιτακτικό να διακρίνεται το περιεχόμενο εάν πρόκειται να ωφελήσει τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ του brand.

Το καλοφτιαγμένο περιεχόμενο πρέπει να λέει κάτι που αγγίζει τους στόχους της επιχείρησής σου και να προσφέρει κάτι πολύτιμο για το κοινό που επιθυμείς.

 

Η διατήρηση των τάσεων και ο ανταγωνισμός είναι εξίσου ζωτικής σημασίας.

Ρώτησε τον εαυτό σου: «Είναι η κατάλληλη στιγμή να χρησιμοποιήσω αυτήν την τακτική για να συνδεθώ με το κοινό μου;»

Η απάντηση μπορεί να μην είναι πάντα ναι. Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη κατά τη δημιουργία του περιεχομένου θα οδηγηθείς σε περισσότερες αλλαγές στρατηγικής από μια απλή διαφήμιση.

 

Παρακολούθησε το ROI (απόδοση επένδυσης) των προσπαθειών μάρκετινγκ

Ποια είναι η απόδοση της επένδυσής σου στο ψηφιακό μάρκετινγκ; Θα είναι διαφορετική από τις άλλες μάρκες;

Αυτό όμως που έχουν όλες οι επιχειρήσεις, είναι η ανάγκη να εντοπιστούν οι προσπάθειές τους για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.

Η βελτίωση της προσέγγισης SEO και η χρήση στρατηγικής AdWords παρόμοιας με το PPC μπορεί να μεταφραστεί σε πραγματικούς στόχους, αλλά η κατανόηση των δεδομένων είναι το κλειδί για τη διατήρηση της επιτυχίας.

Αυτό που σίγουρα δεν θέλεις να κάνεις είναι να εφαρμόσεις μια προσέγγιση στόχευσης «να την ορίσεις και να την ξεχάσεις» στις ψηφιακές καμπάνιες σας νομίζοντας ότι δουλεύει.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα πρέπει να ελέγχονται και να παρακολουθούνται κάθε ώρα της ημέρας, αλλά είναι απαραίτητη η τακτική παρακολούθηση και συντήρηση.

Δεν υπάρχει έλλειψη εργαλείων ανάλυσης για να βοηθήσουν, οπότε μην φοβάσαι να δοκιμάσεις διαφορετικούς τρόπους και να καθορίσεις τι βοηθά την επιχείρησή σου να συγκεντρώνει τη μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI).

Στην Onesmart Promotion είμαστε ειδικοί στον branding και το ψηφιακό μάρκετινγκ με  πάνω από 25 πιστοποιήσεις και σίγουρα διαθέσιμοι για να σε συμβουλέψουμε και να αναλάβουμε ολόκληρο το μάρκετινγκ της επιχείρησής σου.

Ανοίγουμε δρόμους στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αποδείξεις.

Στοχεύουμε στην επιτυχία και δίνουμε πρωτιές !

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Πως το ψηφιακό μάρκετινγκ θα καταστρέψει την επ..." A few seconds ago
5/5 (1 Review)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *