© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ποιoς πραγματικά είναι ο αλγόριθμος Google RankBrain; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την κατάταξη της σελίδας σου.


Σπύρος Ανδριώτης - 28/10/2019 - 2 σχόλια

Τι είναι πραγματικά είναι ο αλγόριθμος Google RankBrain; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την κατάταξη της σελίδας σου.

Η Google χρησιμοποιεί μια τεχνολογία εκμάθησης μηχανών που ονομάζεται RankBrain για να βοηθήσει στην απόδοση των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Τι γνωρίζουμε όμως γι ‘αυτό;

Η Google χρησιμοποιεί ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης μάθησης μηχανής που ονομάζεται “RankBrain” για να βοηθήσει στην ταξινόμηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Αναρωτιέστε πώς λειτουργεί αυτό και ταιριάζει με το συνολικό σύστημα κατάταξης της Google; Εδώ έχουμε ό, τι γνωρίζουμε σχετικά με τον RankBrain.

Τι είναι το RankBrain;

Το RankBrain είναι το όνομα της Google για ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης μάθησης της μηχανής αναζήτησης που χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στην επεξεργασία των αποτελεσμάτων κάθε αναζήτησης, όπως αναφέρει η Google.

 

Τι είναι η εκμάθηση μηχανών;

Η μηχανική μάθηση είναι όπου ένας υπολογιστής διδάσκει τον εαυτό του πώς να κάνει κάτι, παρά να διδάσκεται από ανθρώπους ή να ακολουθεί λεπτομερή προγραμματισμό.

 

Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η αληθινή τεχνητή νοημοσύνη, ή το σύντομο Ai, είναι το σύστημα όπου ένας υπολογιστής μπορεί να είναι τόσο έξυπνος όσο ένας άνθρωπος, τουλάχιστον με την έννοια της απόκτησης γνώσης τόσο από το να διδάσκεται όσο και από την οικοδόμηση σε αυτό που γνωρίζει και τη δημιουργία νέων συνδέσεων.

Το πραγματικό Ai υπάρχει μόνο σε μυθιστορήματα επιστημονικής φαντασίας, φυσικά. Στην πράξη, το Ai χρησιμοποιείται για να αναπτύσσει συστήματα υπολογιστών που έχουν σχεδιαστεί για να μάθουν και να κάνουν συνδέσεις.

Πώς το Ai είναι διαφορετικό από τη μηχανική μάθηση; Όσον αφορά τον RankBrain, φαίνεται ότι είναι αρκετά συνώνυμα. Μπορεί να ακούσετε και τα δύο που χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, ή μπορείτε να ακούσετε μηχανική μάθηση που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον τύπο της τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιείται.

 

Έτσι, ο αλγόριθμος RankBrain είναι ο νέος τρόπος με τον οποίο η Google ταξινομεί τα αποτελέσματα αναζήτησης;

Όχι. Το RankBrain είναι μέρος του συνολικού “αλγόριθμου αναζήτησης” της Google, ενός προγράμματος υπολογιστή που χρησιμοποιείται για να ταξινομήσει τα δισεκατομμύρια σελίδες που γνωρίζει και να βρει αυτά που θεωρούνται πιο κατάλληλα για συγκεκριμένα ερωτήματα.

 

Ποιο είναι το όνομα του γενικού αλγορίθμου αναζήτησης Google;

Ονομάζεται Hummingbird, όπως αναφέρθηκε στο παρελθόν. Για χρόνια, ο γενικός αλγόριθμος δεν είχε επίσημο όνομα. Αλλά στα μέσα του 2013, η Google επανεξέτασε αυτόν τον αλγόριθμο και της έδωσε ένα όνομα, Hummingbird.

Έτσι, ο αλγόριθμος RankBrain είναι μέρος του αλγορίθμου αναζήτησης του Hummingbird της Google.

Το Hummingbird είναι ο γενικός αλγόριθμος αναζήτησης, ακριβώς όπως ένα αυτοκίνητο έχει μια γενική μηχανή σε αυτό. Ο ίδιος ο κινητήρας μπορεί να αποτελείται από διάφορα μέρη, όπως φίλτρο λαδιού, αντλία καυσίμου, καλοριφέρ και ούτω καθεξής. Με τον ίδιο τρόπο, το Hummingbird περιλαμβάνει διάφορα μέρη, με τον RankBrain να είναι ένα από τα νεότερα συστήματα.

Συγκεκριμένα, γνωρίζουμε ότι ο RankBrain είναι μέρος του συνολικού αλγόριθμου Hummingbird επειδή το άρθρο της Google καθιστά σαφές ότι το RankBrain δεν χειρίζεται όλες τις αναζητήσεις, όπως θα έκανε μόνο ο γενικός αλγόριθμος.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Επαγγελματικοί κατάλογοι ή directory listings μύθος ή πραγματικότητα;

Το Hummingbird περιέχει επίσης άλλα μέρη με ονόματα γνωστά σε αυτούς του χώρου SEO, όπως Panda, Penguin και Payday που έχουν σχεδιαστεί για την καταπολέμηση του spam, το Pigeon έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τα τοπικά αποτελέσματα, Ψεύτικες σελίδες και πειρατές που έχουν σχεδιαστεί για την καταπολέμηση της παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων.

 

Υπάρχει επίσης ο αλγόριθμος Google που ονομάστηκε “PageRank”

Το PageRank είναι μέρος του συνολικού αλγόριθμου Hummingbird που καλύπτει έναν συγκεκριμένο τρόπο βαθμολόγησης της ιστοσελίδας  με βάση τους συνδέσμους από άλλες σελίδες και την ποιότητα.

Το PageRank είναι ξεχωριστό επειδή είναι το πρώτο όνομα που η Google έδωσε ποτέ σε ένα από τα μέρη του αλγορίθμου κατάταξής της, πίσω στην εποχή που ξεκίνησε η μηχανή αναζήτησης, το 1998.

 

Τι γίνεται όμως με αυτά τα “σήματα” που χρησιμοποιεί η Google για κατάταξη;

Τα σήματα είναι κώδικες που η Google χρησιμοποιεί για να καθορίσει τον τρόπο ταξινόμησης ιστοσελίδων. Για παράδειγμα, θα διαβάσει τις λέξεις σε μια ιστοσελίδα, έτσι οι λέξεις είναι ένα σήμα. Εάν υπάρχουν μερικές λέξεις έντονες, αυτό μπορεί να είναι άλλο σήμα που σημειώνεται. Οι υπολογισμοί που χρησιμοποιούνται ως μέρος του PageRank δίνουν μια σελίδα μια βαθμολογία PageRank που χρησιμοποιείται ως σήμα. Εάν μια σελίδα σημειωθεί ότι είναι φιλική προς το κινητό, αυτό είναι ένα άλλο σήμα που θα έχει καταχωρηθεί.

Όλα αυτά τα σήματα επεξεργάζονται από διάφορα μέρη του αλγορίθμου Hummingbird για να καταλάβουν ποιες σελίδες εμφανίζει η Google ως απάντηση σε διάφορες αναζητήσεις.

 

Πόσα σήματα υπάρχουν;

Η Google μιλά αρκετά σταθερά ότι έχει περισσότερα από 200 κύρια σήματα κατάταξης που αξιολογούνται με τη σειρά τους ότι μπορεί να έχουν έως και 10.000 παραλλαγές ή υπο-σήματα. Συνηθέστερα λέει απλώς «εκατοντάδες» παράγοντες.

Ποιoς πραγματικά είναι ο αλγόριθμος Google Rankbrain; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την κατάταξη της σελίδας σου.2

Και το RankBrain είναι το τρίτο σημαντικότερο σήμα;

Σωστά. Από το πουθενά, αυτό το νέο σύστημα έχει γίνει αυτό που λέει η Google είναι ο τρίτος πιο σημαντικός παράγοντας για την κατάταξη των ιστοσελίδων.

Το RankBrain είναι ένα από τα “εκατοντάδες” των σημάτων που πηγαίνουν σε έναν αλγόριθμο που καθορίζει ποια αποτελέσματα εμφανίζονται σε μια σελίδα αναζήτησης Google και πού ταξινομούνται. Κατά τους λίγους μήνες που έχει αναπτυχθεί, ο RankBrain έχει καταστεί το τρίτο σημαντικότερο σήμα που συμβάλλει στο αποτέλεσμα ενός ερωτήματος αναζήτησης.

 

Ποια είναι τα πρώτα και τα δύο πιο σημαντικά μηνύματα;

Όταν η ιστορία αυτή γράφτηκε αρχικά, η Google δεν θα μας έλεγε.

Η προσωπική μου εικασία είναι ότι οι σύνδεσμοι παραμένουν το πιο σημαντικό μήνυμα, όπως ο τρόπος με τον οποίο η Google υπολογίζει αυτούς τους δεσμούς με τη μορφή ψήφων.

Είναι επίσης ένα τρομερά γερασμένο σύστημα.

Όσον αφορά το δεύτερο πιο σημαντικό μήνυμα, θα ήθελα να υποθέσω ότι θα ήταν “λέξεις”, όπου οι λέξεις θα κάλυπταν τα πάντα, από τις λέξεις στη σελίδα μέχρι το πώς η Google ερμηνεύει τις λέξεις που οι άνθρωποι εισέρχονται στο πλαίσιο αναζήτησης εκτός της ανάλυσης RankBrain.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Το HTTPS στις επαγγελματικές ιστοσελίδες και e-shop σήμερα

Αυτό αποδείχθηκε τελικά σωστό. Τον Μάρτιο του 2016, η Google αποκάλυψε ότι οι δύο πρώτοι παράγοντες ήταν το περιεχόμενο και οι σύνδεσμοι

Τώρα γνωρίζουμε: Εδώ είναι οι 3 κορυφαίοι παράγοντες κατάταξης αναζήτησης της Google.

 

Τι ακριβώς κάνει η RankBrain;

Από την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την Google, συλλέγω πληροφορίες ότι το RankBrain χρησιμοποιείται κυρίως ως ένας τρόπος για να ερμηνεύσει τις αναζητήσεις που υποβάλλουν οι χρήστες για να βρουν σελίδες που μπορεί να μην έχουν τις ακριβείς λέξεις στην πληκτρολόγηση.

 

Η Google έχει τρόπους για να βρει σελίδες πέρα ​​από το ακριβές ερώτημα που έχει εισαχθεί;

Ναι, η Google μπορεί να βρει σελίδες πέρα ​​από τους ακριβείς όρους που εισάγει κάποιος για πολύ καιρό. Για παράδειγμα, πριν από χρόνια, αν είχατε εισαγάγει την λέξη “παπούτσι”, η Google δεν θα έβρισκε ίσως σελίδες που είχαν την λέξη “παπούτσια”, επειδή αυτές είναι τεχνικά δύο διαφορετικές λέξεις.

Όμως, ο αλγόριθμος επέτρεψε στο Google να γίνει πιο έξυπνη, και να καταλάβει ότι τα παπούτσια είναι μια παραλλαγή του παπουτσιού, ακριβώς όπως το “τρέξιμο” είναι μια παραλλαγή του “τρέχω.

Η Google πήρε επίσης έξυπνα συνώνυμα , έτσι ώστε αν ψάχνατε για “πάνινα παπούτσια”, ίσως να καταλάβετε ότι εννοούσατε επίσης “παπούτσια για τρέξιμο”. Έχει κερδίσει ακόμη και μερικά έξυπνα εννοιολογικά , για να καταλάβει ότι υπάρχουν σελίδες για την “Apple” μήλο “ο καρπός.

 

Τι γίνεται με το Γράφημα Γνώσης;

Το Γράφημα Γνώσης, το οποίο ξεκίνησε το 2012, ήταν ένας τρόπος που η Google γινόταν ακόμη πιο έξυπνη για τις συνδέσεις μεταξύ των λέξεων.

Οι λέξεις-κλειδιά λένε ότι ψάχνουν μόνο για συμβολοσειρές γραμμάτων, όπως σελίδες που ταιριάζουν με την ορθογραφία μιας λέξης. Τα πράγματα όμως δείχνουν ότι αντιθέτως, η Google κατανοεί πότε κάποιος ψάχνει μια συγκεκριμένη λέξη ή ιδιότητα ή τόπο.

Το Γράφημα Γνώσης είναι μια βάση δεδομένων για γεγονότα στον κόσμο και τις σχέσεις μεταξύ τους.

 

Πώς το RankBrain συμβάλλει στη βελτίωση των ερωτημάτων;

Οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί η Google για να βελτιώσει τα ερωτήματα, γενικά είναι αποτέλεσμα ενός συστήματος που έχει δημιουργήσει για λίστες καταλήξεων ή συνώνυμες λίστες ή κάνοντας συνδέσεις βάσεων δεδομένων μεταξύ των πραγμάτων.

Σίγουρα, υπάρχει κάποια αυτοματοποίηση. Αλλά σε μεγάλο βαθμό, εξαρτάται από την ανθρώπινη δουλειά.

Το πρόβλημα είναι ότι η Google επεξεργάζεται 3 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα. Το 2007, η Google δήλωσε ότι το 20 τοις εκατό έως το 25 τοις εκατό αυτών των ερωτημάτων δεν είχε δει ποτέ πριν. Το 2013, έφερε τον αριθμό αυτό στο 15%. Αλλά το 15 τοις εκατό των τριών δισεκατομμυρίων εξακολουθεί να είναι ένας τεράστιος αριθμός ερωτημάτων που δεν εισήγαγε κανένας άνθρωπος ψάχνοντας  450 εκατομμύρια ερωτήματα την ημέρα.

Μεταξύ αυτών μπορεί να είναι περίπλοκα ερωτήματα πολλαπλών λέξεων, που ονομάζονται επίσης ερωτήματα “μακράς ουράς”. Το RankBrain έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην καλύτερη ερμηνεία αυτών των ερωτημάτων και να τους μεταφράσει αποτελεσματικά, πίσω από τα παρασκήνια κατά κάποιο τρόπο, για να βρει τις καλύτερες σελίδες για τον ερευνητή.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ήρθε η μεγαλύτερη πυραμίδα με τις δωρεάν ιστοσελίδες για τις επιχειρήσεις αξίζει ?

Όπως μας είπε η Google, μπορεί να δει πρότυπα μεταξύ φαινομενικά μη συνδεδεμένων πολύπλοκων αναζητήσεων για να καταλάβει πώς είναι όντως παρόμοια μεταξύ τους.

Αυτή η μάθηση, με τη σειρά της, της επιτρέπει να κατανοήσει καλύτερα τις μελλοντικές πολύπλοκες αναζητήσεις και το αν σχετίζονται με συγκεκριμένα θέματα.

Το πιο σημαντικό, από ό, τι μας είπε η Google, είναι ότι μπορεί να συνδέσει αυτές τις ομάδες αναζήτησης με αποτελέσματα που πιστεύει ότι στους ερευνητές θα αρέσουν περισσότερο.

Η Google δεν παρείχε παραδείγματα ομάδων αναζητήσεων ή δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πώς η RankBrain μηχανή μπορεί να μαντέψει ποιες είναι οι καλύτερες σελίδες.

Αλλά το τελευταίο είναι πιθανό επειδή αν μπορεί να μεταφράσει μια διφορούμενη αναζήτηση σε κάτι πιο συγκεκριμένο, τότε μπορεί να φέρει πίσω τις καλύτερες απαντήσεις σαν αποτέλεσμα στον χρήστη.

Η RankBrain πραγματικά βοηθά;

Η εταιρεία είναι αρκετά συντηρητική με αυτό που πηγαίνει στον αλγόριθμο ταξινόμησης. Κάνει μικρές δοκιμές όλη την ώρα. Αλλά ξεκινάει μεγάλες αλλαγές μόνο όταν έχει μεγάλο βαθμό εμπιστοσύνης.

Η ενσωμάτωση του RankBrain, στο βαθμό που υποτίθεται ότι είναι το τρίτο σημαντικότερο μήνυμα, είναι μια τεράστια αλλαγή. Δεν είναι κάτι που νομίζω ότι θα έκανε η Google αν δεν πίστευε πραγματικά ότι βοήθησε.

 

Η RankBrain κάνει την περισσότερη επεξεργασία των ερωτημάτων;

Τυπικά, ο τρόπος με τον οποίο εξευγενίζεται ένα ερώτημα – είτε μέσω καταληκτικών, συνωνύμων είτε μέσω του RankBrain – δεν θεωρήθηκε παράγοντας κατάταξης ή σήμα.

Τα σήματα είναι συνήθως παράγοντες που συνδέονται με το περιεχόμενο, όπως οι λέξεις σε μια σελίδα, οι συνδέσεις που δείχνουν σε μια σελίδα, αν μια σελίδα βρίσκεται σε ασφαλή διακομιστή και ούτω καθεξής. Μπορούν επίσης να συνδεθούν με έναν χρήστη, όπως ο τόπος όπου βρίσκεται ένας ερευνητής ή το ιστορικό αναζήτησης και περιήγησης.

Έτσι, όταν η Google μιλάει για το RankBrain ως το τρίτο πιο σημαντικό μήνυμα, σημαίνει πραγματικά ένα σήμα κατάταξης; Ναί.

Η Google επιβεβαίωσε εκ νέου ότι υπάρχει ένα στοιχείο όπου το RankBrain συμβάλλει άμεσα με κάποιο τρόπο στο κατά πόσο μια σελίδα κατατάσσεται.

Πώς ακριβώς; Υπάρχει κάποιο είδος “βαθμολογίας RankBrain” που θα μπορούσε να αξιολογήσει την ποιότητα; Ίσως, αλλά φαίνεται πολύ πιο πιθανό ότι το RankBrain βοηθά με κάποιο τρόπο τη Google να ταξινομεί καλύτερα σελίδες με βάση το περιεχόμενο που περιέχουν.

Το RankBrain μπορεί να είναι σε θέση να συνοψίσει καλύτερα τι είναι μια σελίδα από ότι τα υπάρχοντα συστήματα της Google έχουν κάνει.

Οι αλγόριθμοι επηρεάζουν δραματικά την αναζήτηση, τα αποτελέσματα και την κατάταξη. Εάν χρειάζεσαι οποιαδήποτε ενημέρωση επικοινώνησε μαζί μας.

Μείνετε ενημερωμένοι στο hub μας , ότι νέο γράφετε και σχολιάζεται εδώ !

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ποιoς πραγματικά είναι ο αλγόριθμος Google Rank..." A few seconds ago
Author avatar

Σπύρος Ανδριώτης

https://spirosandriotis.gr
CEO Onesmart Promotion , Αγαπώ την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Δεν μπορεί να υπάρχει επιχείρηση χωρίς branding και μάρκετινγκ, Με εξιτάρει η καινοτομία, δημιουργώ με την ομάδα μου καθημερινά νέες μεθόδους μάρκετινγκ και είμαι πάντα διαθέσιμος για να λύσω οποιαδήποτε απορία.

Σχετικά άρθρα

2 σχόλια

  1. Σπυριδούλα Κουβέλη

    Περισσότερο πονοκέφαλος είναι για εμάς όλες αυτές οι αλλαγές. Θα επικοινωνήσω μαζί σας θα ήθελα πρόταση συνεργασίας. Ευχαριστώ πολυ

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *