© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020 , Σενάρια & τάσεις, Εισαγωγή


Onesmart Promotion - 05/11/2019 - 0 σχόλια

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020 , Σενάρια & τάσεις, Εισαγωγή

Εισαγωγή

Το μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο περιλαμβάνει μια τεράστια ποικιλία θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οι ξενοδόχοι όπως εσείς πρέπει να γνωρίζουν και επίσης να κυριαρχήσουν, εάν θέλετε να επιτύχετε τη βελτιστοποίηση της επιτυχίας της επιχείρησής σας και να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους ταξιδιώτες.

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων σημαίνει δυνητικούς επισκέπτες και πελάτες όσο θα επηρεαστούν από τη μάρκα σας όπου και αν επιλέγουν να ερευνήσουν, να σχεδιάσουν και να κλείσουν το ταξίδι τους.

Το μοντέρνο μονοπάτι για την αγορά στους ταξιδιώτες είναι τώρα τόσο ευρύ και πρέπει να εστιάσετε πολύ περισσότερο στο πως ακριβώς θα προβληθείτε στο δίκτυό σας.

Αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το πλήρες εύρος των κατηγοριών μάρκετινγκ ξενοδοχείων, δίνοντάς σας σαφή μαθήματα και παραδείγματα σχετικά με το πώς θα κάνετε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός φέτος και θα κατακλύσετε τους ανταγωνιστές σας, συμμετέχοντας στους υποψήφιους επισκέπτες πριν οι αντίπαλοί σας έχουν την ευκαιρία.

 

Υπάρχουν πολλά που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σχεδιάζετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας. Το πεδίο και οι ευκαιρίες είναι τεράστιες στο σημερινό κλίμα μας.

  • Τι κανάλια εκτός σύνδεσης εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα και χρήσιμα για εσάς;
  • Σε ποια διαδικτυακά κανάλια πρέπει να δίνετε προτεραιότητα;
  • Πώς βελτιστοποιείτε τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε;
  • Πώς παρακολουθείτε και μετράτε τα αποτελέσματα για να κάνετε προσαρμογές;
  • Με ποιον εργάζεστε για να βοηθήσετε στην επίτευξη των δυνατοτήτων σας;

Όλα αυτά είναι πολύ έγκυρα σαν ερωτήματα. Ωστόσο, πριν φτάσετε σε αυτό το σημείο, υπάρχουν δύο πιο σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Η κατανόηση του ρόλου της επωνυμίας και της αναζήτησης χωρίς branding στο ταξίδι του πελάτη

 

Πρέπει να αποφασίσετε:

  • Το μήνυμα της μάρκας σας
  • Τη βασική αγορά στόχο σας

Εάν δεν γνωρίζετε πως θα μιλήσετε ή ποιον θέλετε να ακούσετε, η επιχείρηση είναι απίθανο να αποτύχει.

Αυτά τα δύο σημεία εστίασης θα βοηθήσουν στο πώς σχεδιάζετε τις υπόλοιπες στρατηγικές μάρκετινγκ  των ξενοδοχείων σας, και τα δύο συνδέονται μεταξύ τους. Το μήνυμα της μάρκας (brand) με το οποίο ενεργείτε θα επηρεάσει τελικά το είδος των επισκεπτών που προσελκύετε.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε το ξενοδοχείο σας να είναι μοντέρνο και πλούσιο σε καινοτομίες, θα πρέπει να σκεφτείτε να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας σε νέους ταξιδιώτες και ζευγάρια.

Θα υπάρξουν και άλλοι παράγοντες, όπως η τοποθεσία του ξενοδοχείου σας, το μέγεθός του, ο προϋπολογισμός σας και ο προϋπολογισμός των ταξιδιωτών και ο σκοπός τους για τα ταξίδια.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε την αγορά-στόχο σας, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας σε πιθανούς πελάτες.

 

Εξετάστε αυτές τις κατηγορίες ταξιδιωτών και δείτε ποια είναι η ευθυγράμμιση με το ξενοδοχείο σας:

 

Νέες οικογένειες

Θέλουν να απολαύσουν το καλύτερο από το ταξίδι τους. Συχνά ταξιδεύουν με μικρά παιδιά, έχουν μεσαίο εισόδημα και σε μεγάλο βαθμό πέφτουν μεταξύ των ηλικιών 25-34 ετών. Βασίζονται σε κριτικές για να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που χρειάζονται, κατά προτίμηση ένα ταξίδι κοντά στην παραλία, και συνήθως ερευνούν μέσα από ένα smartphone.

 

Πολυτελείς ταξιδιώτες

Επικεντρώνονται στην απόλαυση και είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα για να την αποκτήσουν. Ταξιδεύουν συχνά σαν ένα ζευγάρι ηλικίας 25-49 ετών. Επιδιώκουν πόλεις που είναι ζεστές και παράκτιες και έχουν την τάση να εξετάζουν προσεκτικά τις διαδικτυακές κριτικές.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Η ιστορία των δεδομένων, Μέρος 2

 

Κοινωνικοί ταξιδιώτες

Επικεντρώνονται στην κοινή χρήση και την αλληλεπίδραση με άλλους, συνήθως ταξιδεύουν με φίλους ή οικογενειακές ομάδες. Οι ομάδες τους περιλαμβάνουν συχνά παιδιά, ώστε να εκτιμούν την υπηρεσία φύλαξης παιδιών και παιδιών. Παρόλο που έχουν υψηλό έως μεσαίο εισόδημα, έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη στο από στόμα σε στόμα και στις συστάσεις άλλων ταξιδιωτών. Τείνουν να πέφτουν στην ηλικιακή ομάδα 25-49 ετών.

 

Ανεξάρτητοι ταξιδιώτες

Έχουν τον πλήρη έλεγχο στο ταξίδι τους και έτσι αγαπούν να ταξιδεύουν μόνοι ψάχνοντας για περιπέτεια και πολιτιστική εμπειρία σε οποιοδήποτε μέρος. Έχουν μεσαίο εισόδημα και είναι σχετικά νέοι. Είναι πολύ πιθανό να μοιραστούν κριτικές και να ασχοληθούν με τα κοινωνικά μέσα.

 

Ερευνητές

Διατηρούν μια πολύ ιδιαίτερη προσέγγιση για την κράτηση των ταξιδιών τους. Θέλουν να εξασφαλίσουν ότι η εμπειρία τους είναι τόσο καλή όσο θα μπορούσε να είναι. Δεν διερευνούν μόνο διεξοδικά τον προορισμό και τη διαμονή τους, αλλά και εστιατόρια και δραστηριότητες. Με δεδομένο αυτό, πολλά από αυτά γίνονται σε φορητές συσκευές.

Πρόκειται συνήθως για υψηλόμισθους που ταξιδεύουν ως ζευγάρι ηλικίας 25-49 ετών. Κάθε στάδιο του ταξιδιού υποστηρίζεται συνήθως ακούγοντας τη φωνή άλλων καταναλωτών μέσω ιστότοπων όπως το TripAdvisor.

 

Συνήθεις ταξιδιώτες

Ψάχνουν για απλότητα και ευκολία ταξιδεύοντας στους ίδιους προορισμούς επανειλημμένα. Τοποθετούν περισσότερα χρήματα στη χαλάρωση από τις δραστηριότητες και είναι συνήθως στην ηλικιακή ομάδα 35-64 ετών. Κυρίως αρσενικά, τείνουν να είναι ταξιδιώτες χαμηλότερου εισοδήματος.

 

Ο τύπος του ξενοδοχείου που διαθέτετε, boutique, πολυτελές, ανεξάρτητο ή αλυσίδα, θα κάνει μια τεράστια διαφορά ως προς το πώς πουλάτε τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας , οπότε η αρχική έρευνα και ανάλυση που θα κάνετε είναι εξαιρετικά σημαντική.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Τα Chatbots είναι το μέλλον της έρευνας αγοράς

Αφού επιβεβαιώσετε τι χρειάζεστε για την επωνυμία σας και την αγορά στόχων σας, αυτό είναι που θα πρέπει είναι να στρέψετε την προσοχή σας σε όλα τα κανάλια του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας καθιστώντας το μια ορατή, βιώσιμη επιλογή κράτησης για τους ταξιδιώτες.

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων τ..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *