© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας στο Instagram


Onesmart Promotion - 07/11/2019 - 0 σχόλια

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας στο Instagram

Το Instagram είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης που διατίθενται στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στο σημερινό κοινωνικό και ψηφιακό περιβάλλον. Στην πραγματικότητα, το Instagram έχει πλέον πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

Προσφέρει μια απλή, καθαρή τροφή, είναι εντελώς κινητό και κάνει τα πάντα να φαίνονται υπέροχα.

Και τα καλά νέα για τους ξενοδόχους είναι ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους ταξιδιώτες και τους παραθεριστές. Ο λογαριασμός Instagram των Marriott Hotels έχει 287.000 οπαδούς, ενώ το Hilton Hotels & Resorts έχει 226.000 οπαδούς και το εμπορικό σήμα της IHG InterContinental έχει 146.000 οπαδούς.

 

Ορισμένες αξιοσημείωτες παρατηρήσεις του Instagram περιλαμβάνουν:

 

Η διαφήμιση για εμπορικά σήματα (hotel brands) είναι διαθέσιμη

Πρόσφατα έγινε κυκλοφορία διαφημίσεων για σήματα στο Instagram. Πολλές σελίδες έχουν ήδη τα κουμπιά δράσης για να ‘Call’, ‘Email’ και ‘Get Directions’.

Τώρα επιλέξτε επιχειρήσεις που θα μπορούν να συμπεριλάβουν το ‘Book’, ‘Get Tickets’, ‘Reserve’ ή ‘Start Order’. Όσον αφορά την άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων, οι επιχειρήσεις μπορούν τώρα να βλέπουν σημαντικά νέα μηνύματα πελατών στα κύρια εισερχόμενά τους, αντί στον φάκελο που εκκρεμεί.

Μπορούν επίσης να επισημάνουν μηνύματα με αστέρι και συνομιλίες φιλτραρίσματος για να διευκολύνουν την παρακολούθηση των αιτημάτων.

 

Ένας νέος αλγόριθμος ειδήσεων (ταξινόμησης) τύπου Facebook.

Πέρασαν οι μέρες κατά τις οποίες το Instagram ταξινομούσε όλα τα νέα με βάση μόνο τη χρονολογική σειρά.

Το ίδιο το Instagram λέει ότι τώρα μπορείτε να δείτε τις στιγμές που σας ενδιαφέρουν πρώτα, με τη βοήθεια ενός εξαιρετικά πολύπλοκου αλγορίθμου που καθορίζει ποιο περιεχόμενο το Instagram πιστεύει ότι ένας χρήστης θα ήθελε να δει.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Η εμπειρία του πελάτη: το «κρίσιμο» σημείο

Αυτό βασίζεται στα εξής:

  1. Την πιθανότητα να σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο
  2. Την σχέση σας με το άτομο που δημοσιεύει
  3. Την επικαιρότητα της θέσης

Εάν τα ξενοδοχεία προσφέρουν το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο αναζητούν οι χρήστες του Instagram, ο αλγόριθμος Instagram θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα συγκεκριμένος.

Το Instagram αυξάνεται σε δημοτικότητα και για τους ηλικιωμένους χρήστες.

Μην υποθέσετε ότι οι χρήστες Instagram βρίσκονται εκτός του δημογραφικού στόχου σας. Παρόλο που είναι η ροπή προς τους νέους, αυξάνεται στη δημοτικότητα μεταξύ των μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων σήμερα.

Με απλά λόγια, εδώ είναι μερικές ιδέες για να βοηθήσετε το ξενοδοχείο σας να δημιουργήσει αξιόλογες θέσεις στο Instagram.

 

  1. Επισημάνετε τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου σας

Το Instagram σας επιτρέπει να δημιουργήσετε έναν τρόπο ζωής γύρω από το ξενοδοχείο σας. Κάντε κάθε ανάρτηση να συμπληρώνει τη συνολική ιστορία του brand σας.

Μοιραστείτε περιεχόμενο που θα ενισχύσει την αστική εικόνα της ιδιοκτησίας σας ή θα επιβεβαιώσει το ξενοδοχείο σας ως μια ιδανική πρόταση.

Επισημάνετε τις εγκαταστάσεις σας, αλλά κρατήστε το περιεχόμενο ελκυστικό και διασκεδαστικό για να δείξετε τη δυναμική ζωή στο ξενοδοχείο και να καταγράψετε την ατμόσφαιρα του.

  1. Δώστε στο προσωπικό σας αποστολές selfie φωτογραφιών

Πηγαίνετε πίσω από το σκηνικό εργασίας για να δώσετε στους χρήστες μια γεύση από το εργατικό δυναμικό που σας βοηθά να κάνετε τη διαμονή του επισκέπτη όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη και διασκεδαστική.

Μοιραστείτε εικόνες νέων στοιχείων μενού που προετοιμάζονται στην κουζίνα, προσωπικό που αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες και τους επισκέπτες που απολαμβάνουν (ζητήστε πρώτα την άδεια).

Η δημιουργία στιγμών selfie είναι αρκετά δημοφιλής και δίνει στους επισκέπτες μια εύκολη επιλογή να φωτογραφίζουν και να μοιράζονται τις δικές τους εικόνες.

  1. Πηγαίνετε πέρα ​​από το ξενοδοχείο σας
Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Πληρώνεις για SEO σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά ? Τσάμπα πληρώνεις ..

Προωθήστε τον προορισμό σας, μοιράζοντας περιεχόμενο της τοπικής γειτονιάς σας, τοπία και αξιοθέατα, για να δώσετε στους οπαδούς μια αίσθηση του τόπου σας πέρα ​​από το ξενοδοχείο.

Κατά τη μεταφόρτωση εικόνων, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία του χάρτη φωτογραφιών και να καθορίσετε την τοποθεσία σας, έτσι ώστε οι φωτογραφίες να μπορούν να αναζητηθούν.

  1. Χρησιμοποιήστε τα hashtag

Τα Hashtags θα κάνουν το περιεχόμενό σας αναζητήσιμο. Είναι σημαντικά για το Instagram επειδή δεν μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους σε αναρτήσεις.

Οι χρήστες του Instagram κάνουν συνεχώς αναζητήσεις με hashtag με την ελπίδα να λάβουν απάντηση.

Αναζητήστε άτομα που έχουν επισκεφτεί το ξενοδοχείο σας, όπως και σχόλια για να δημιουργήσετε μια συνομιλία. Δημιουργήστε τους hashtag για το ξενοδοχείο και τις καμπάνιες σας και να τα συμπεριλάβετε σε αναρτήσεις. Ξεκινήστε με τρία ή τέσσερα hashtag ανά θέση ανάρτησης.

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων τ..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *