© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Νέος αλγόριθμος, καλωσορίζουμε το Google BERT. Ο νέος αλγόριθμος αναζήτησης της Google για την καλύτερη κατανόηση της φυσικής γλώσσας


Σπύρος Ανδριώτης - 28/10/2019 - 2 σχόλια

Καλωσορίζουμε το Google BERT: Ο νέος αλγόριθμος αναζήτησης της Google για την καλύτερη κατανόηση της φυσικής γλώσσας

Ο BERT θα επηρεάσει 1 στα 10 από όλα τα καθημερινά ερωτήματα αναζήτησης. Αυτή είναι η μεγαλύτερη αλλαγή στην αναζήτηση από τότε που η Google κυκλοφόρησε τον RankBrain.

Η Google κάνει τη μεγαλύτερη αλλαγή στο σύστημα αναζήτησης από τότε που η εταιρεία εισήγαγε τον αλγόριθμο RankBrain, σχεδόν πριν από πέντε χρόνια.

Η εταιρεία δήλωσε ότι αυτό θα επηρεάσει 1 στα 10 ερωτήματα όσον αφορά την αλλαγή των αποτελεσμάτων που κατατάσσονται για αυτά τα ερωτήματα.

Τάσεις. Ο αλγόριθμος BERT ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα και θα είναι πλήρως λειτουργικός σύντομα. Αυτή την στιγμή δουλεύει για τα ερωτήματα της αγγλικής γλώσσας και θα επεκταθεί και σε άλλες γλώσσες στο άμεσο μέλλον.

Προτεινόμενα αποσπάσματα. Αυτό θα επηρεάσει επίσης τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα. Η Google δήλωσε ότι ο BERT χρησιμοποιείται παγκοσμίως, σε όλες τις γλώσσες, στα εμφανή δομημένα αποσπάσματα.

Τι είναι όμως ο αλγόριθμος BERT; Είναι η τεχνική της Google για την προ-κατάρτιση της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP). Ο BERT αντιπροσωπεύει τις αναφορές αμφίδρομων κωδικοποιητών από τους μετασχηματιστές αναζήτησης.

Ο BERT μπορεί να βοηθήσει τους υπολογιστές να κατανοήσουν τη γλώσσα λίγο περισσότερο σαν τους ανθρώπους.

Πότε χρησιμοποιείται ο BERT; Η Google δήλωσε ότι ο BERT βοηθά στην καλύτερη κατανόηση των αποχρώσεων λόγου και του πλαισίου των λέξεων στις αναζητήσεις για να ταιριάζει καλύτερα σε αυτά τα ερωτήματα με πιο συναφή αποτελέσματα. Χρησιμοποιείται επίσης για εμφανιζόμενα δομημένα αποσπάσματα, όπως γράφουμε παραπάνω.

Σε ένα παράδειγμα, η Google είπε, με μια αναζήτηση με την φράση “οικονομικές διακοπές στην Ελλάδα το 2020”, η λέξη “στην” και η σχέση της με τις άλλες λέξεις στο ερώτημα είναι σημαντικές για την κατανόηση του νοήματος. Προηγουμένως, η Google δεν θα καταλάβαινε τη σημασία αυτής της σύνδεσης και θα έδινε αποτελέσματα σχετικά με τους πολίτες της Ελλάδας που ταξιδεύουν το 2020. “Με τον αλγόριθμο BERT, η αναζήτηση είναι σε θέση να κατανοήσει αυτή την απόχρωση λόγου και να γνωρίζει ότι η πολύ κοινή λέξη” το ” ή «τα» «στην» στην πραγματικότητα έχουν μεγάλη σημασία εδώ κι ένα πολύ πιο σχετικό αποτέλεσμα για αυτό το ερώτημα”, εξηγεί η Google.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Η ιστορία των δεδομένων, Μέρος 3

 

Το RankBrain δεν σταμάτησε να δουλεύει ποτέ. Το RankBrain ήταν η πρώτη μέθοδος τεχνητής νοημοσύνης της Google για την κατανόηση ερωτημάτων το 2015.

Εξετάζει αμφότερα τα ερωτήματα και το περιεχόμενο των ιστοσελίδων στο ευρετήριο της Google για να καταλάβει καλύτερα ποιες είναι οι σημασίες των λέξεων.

Ο BERT δεν αντικαθιστά τον αλγόριθμο RankBrain, είναι μια πρόσθετη μέθοδος για την κατανόηση του περιεχομένου και των ερωτημάτων.

Είναι πρόσθετο στο σύστημα κατάταξης της Google. Το RankBrain μπορεί και θα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται για μερικά ερωτήματα. Αλλά όταν η Google σκέφτεται να κατανοήσει καλύτερα ένα ερώτημα με τη βοήθεια του BERT, η Google θα τον χρησιμοποιήσει εξ ολοκλήρου. Στην πραγματικότητα, ένα μόνο ερώτημα μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλές μεθόδους, συμπεριλαμβανομένου του BERT, για την κατανόηση του ερωτήματος.

 

Γιατί γίνεται αυτό;  Η Google εξήγησε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι ώστε να κατανοήσει ποια είναι η γλώσσα στο ερώτημά σας και πώς σχετίζεται με το περιεχόμενο στον ιστό.

Για παράδειγμα, αν έχετε πρόβλημα σύνταξης, τα ορθογραφικά συστήματα της Google μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τη σωστή λέξη για να λάβετε ό, τι χρειάζεστε στα αποτελέσματα.

Και αν χρησιμοποιείτε μια λέξη που είναι συνώνυμο της πραγματικής λέξης που υπάρχει σε σχετικά έγγραφα, η Google μπορεί να τα ταιριάξει.

Ο BERT είναι ένα νέο σύστημα που χρησιμοποιεί η Google για να κατανοεί τη γλώσσα.

Ανάλογα με αυτό που αναζητάτε, οποιοσδήποτε συνδυασμός λέξεων θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καλύτερα για να κατανοήσει το ερώτημά σας και να παράσχει ένα σχετικό αποτέλεσμα.

 

Μπορεί να όμως να βελτιστοποιηθεί ο αλγόριθμος BERT; Είναι απίθανο. Το Google μας έχει πει ότι οι SEO δεν μπορούν πραγματικά να βελτιστοποιήσουν ούτε τον αλγόριθμο RankBrain. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Google δεν γίνεται καλύτερη στην κατανόηση της φυσικής γλώσσας.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Καταχώριση ονόματος τομέα (domain): λάθη που δεν πρέπει να γίνουν

Γιατί ασχολούμαστε με αυτό το θέμα; Μας ενδιαφέρει όχι μόνο επειδή η Google δήλωσε ότι αυτή η αλλαγή “αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο άλμα προς τα εμπρός τα τελευταία πέντε χρόνια αλλά είναι ένα από τα μεγαλύτερα άλματα στην ιστορία της αναζήτησης”.

Επίσης επειδή το 10% όλων των ερωτημάτων έχει επηρεαστεί από αυτήν την ενημέρωση. Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή.

Διαπιστώσαμε ανεπιβεβαίωτες αναφορές για ενημερώσεις αλγορίθμων μέσα στην εβδομάδα και νωρίτερα από αυτήν την εβδομάδα, οι οποίες μπορεί να σχετίζονται με αυτήν την αλλαγή.

Σας συνιστούμε να ελέγξετε για να δείτε τις αλλαγές της επισκεψιμότητας αναζήτησης την επόμενη εβδομάδα και να δείτε πόσο επηρεάστηκε ο ιστότοπος σας από αυτήν την αλλαγή.

Εάν είδατε αλλαγές, προχωρήστε βαθύτερα σε ποιες σελίδες προορισμού επηρεάστηκαν και για ποιες ερωτήσεις. Ίσως παρατηρήσετε ότι αυτές οι σελίδες δεν μετατράπηκαν και η επισκεψιμότητα αναζήτησης που έστειλε η Google αυτές οι σελίδες δεν κατέληξαν να είναι πραγματικά χρήσιμες.

Θα παρακολουθούμε προσεκτικά αυτό το θέμα και μπορείτε να περιμένετε περισσότερο περιεχόμενο από εμάς για τον αλγόριθμο BERT στο μέλλον.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Νέος αλγόριθμος, καλωσορίζουμε το Google BERT. ..." A few seconds ago
Author avatar

Σπύρος Ανδριώτης

https://spirosandriotis.gr
CEO Onesmart Promotion , Αγαπώ την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Δεν μπορεί να υπάρχει επιχείρηση χωρίς branding και μάρκετινγκ, Με εξιτάρει η καινοτομία, δημιουργώ με την ομάδα μου καθημερινά νέες μεθόδους μάρκετινγκ και είμαι πάντα διαθέσιμος για να λύσω οποιαδήποτε απορία.

Σχετικά άρθρα

2 σχόλια

  1. Ζάχος Κώστας

    Τελικά απ’ότι διαβάζω κανένας επιχειρηματίας δεν μπορεί να κάνει μόνος του προώθηση πλέον. Αυτά που κάνει η Google είναι λαβύρινθος για εμάς. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *