Scroll to top
© Onesmart Promotion co. | Onesmart.gr | All right reserved.
Μοιράσου

Μετά το SSL , η Google σκοτώνει τις διευθύνσεις URL .. κι όμως !


Onesmart Promotion - 05/09/2018 - 0 σχόλια

Μετά το SSL , η Google σκοτώνει τις διευθύνσεις URL .. κι όμως !

Διανύοντας μια εποχή αλλαγών στο διαδίκτυο, η Google γνωρίζει καλά ότι είναι θεματοφύλακας του διαδικτύου και κυρίαρχος της αναζήτησης.

Κάθε αναζήτηση κατά 90% περνά μέσα από τα δίκτυα συνεργατών της Google.

Με την έλευση των τελευταίων εκδόσεων του Chrome , επέβαλε την χρήση του SSL και την κρυπτογράφηση δεδομένων των ιστότοπων , βάζοντας ένα τέλος στην κατάντια της αλόγιστης χρήσης του διαδικτύου με κακές σελίδες και μη ασφαλής συμπεριφορές.

Έτσι θεωρώντας μη ασφαλείς προς χρήση τις ιστοσελίδες χωρίς κρυπτογράφηση SSL προχωρά ένα βήμα στο μέλλον του ίντερνετ καθορίζοντας τις νέες τεχνικές επεξεργασίας διευθύνσεων , τόσο στην μηχανική όσο και την τελική αναζήτηση του χρήστη.

Σήμερα μπορείς να διαβάζεις ένα άρθρο μας στο 1sm.gr ή στο 1sm.gr/blog χωρίς να χρειάζεσαι να διαχειριστείς πολύπλοκα πρωτόκολλα χάρη των διακομιστών DNS που κάνουν ακριβώς αυτή την δουλειά για εσένα.

Με την πάροδο του χρόνου όμως το διαδίκτυο και οι ιστότοποι γεμίζουν από διευθύνσεις μεγάλων URL διευθύνσεων που δυσκολεύουν τον χρήστη να κατανοήσει που βρίσκεται εκείνη την στιγμή.

Ακόμα περισσότερο δε στα κινητά τηλέφωνα που η θέαση είναι συγκεκριμένη.

Η αδιαφάνεια αυτή βρίσκει έδαφος για εγκληματίες του κυβερνοχώρου που κατασκευάζουν κακόβουλες τοποθεσίες για να εκμεταλλευτούν τη σύγχυση.

Αντιπροσωπεύουν νόμιμους θεσμούς, εκκινούν προγράμματα ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing), μεταδίδουν κακόβουλες λήψεις και τρέχουν υπηρεσίες φωνητικών διαδικτυακών υπηρεσιών – όλα επειδή είναι δύσκολο για τους χρήστες του διαδικτύου να παρακολουθούν τις συνδέσεις.

Τώρα, η ομάδα Chrome λέει ότι ήρθε η ώρα για μια τεράστια αλλαγή.

Μετά το SSL , η Google σκοτώνει τις διευθύνσεις URL .. κι όμως !«Οι άνθρωποι έχουν πολύ δύσκολο χρόνο να κατανοήσουν τις διευθύνσεις URL», λέει ο Adrienne Porter Felt, υπεύθυνος μηχανικής του Chrome. «Είναι δύσκολο να το διαβάσεις, είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιο μέρος τους υποτίθεται ότι είναι αξιόπιστο και γενικά δεν πιστεύω ότι οι διευθύνσεις URL λειτουργούν ως ένας καλός τρόπος για να μεταδώσουν την ταυτότητα του ιστότοπου.

Έτσι θέλουμε να προχωρήσουμε προς μια θέση όπου η ταυτότητα του ιστού είναι κατανοητή από όλους – γνωρίζουν σε ποιον μιλούν όταν χρησιμοποιούν έναν ιστότοπο και μπορούν να μιλήσουν για το αν μπορούν να τους εμπιστευτούν, αλλά αυτό θα σημαίνει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο και το χρόνο εμφάνισης των διευθύνσεων URL από το Chrome, πρέπει να αμφισβητήσουμε τον τρόπο προβολής των διευθύνσεων URL.

Για να το αμφισβητήσουμε όμως πρέπει να δημιουργήσουμε τον σωστό τρόπο για να μεταδώσουμε την ταυτότητα «.

Οι ακαδημαϊκοί έχουν εξετάσει επιλογές για την αλλαγή των διευθύνσεων κατά τη διάρκεια των ετών, αλλά το πρόβλημα δεν έχει μια εύκολη απάντηση.

Η Porter Felt και ο συνάδελφός της, Justin Schuh, κύριος μηχανικός του Chrome, λένε ότι ακόμη και η ίδια η ομάδα Chrome εξακολουθεί να είναι διαιρεμένη για να προτείνει την καλύτερη λύση. Και η ομάδα δεν θα προσφέρει κανένα παράδειγμα σε αυτό το σημείο των τύπων των σχεδίων που εξετάζουν.

Το επίκεντρο τώρα, είναι ο προσδιορισμός όλων των τρόπων με τους οποίους οι χρήστες χρησιμοποιούν τις διευθύνσεις URL για να βρουν μια εναλλακτική λύση που θα ενισχύσει την ασφάλεια και την ταυτότητα του διαδικτύου στον ιστό, προσθέτοντας επίσης ευκολία για καθημερινές εργασίες όπως κοινή χρήση συνδέσμων σε κινητές συσκευές.

«Δεν ξέρω πως θα μοιάζει, γιατί είναι μια ενεργή συζήτηση στην ομάδα αυτή τη στιγμή», λέει η Parisa Tabriz, διευθυντής της μηχανικής στο Chrome.“

«Αλλά ξέρω ότι ό, τι προτείνουμε θα είναι αμφιλεγόμενο, αυτή είναι μια από τις προκλήσεις με μια πραγματικά παλιά και ανοιχτή και πλατιά πλατφόρμα.”

Η αλλαγή θα είναι αμφιλεγόμενη όποια και αν είναι η μορφή της αλλά είναι σημαντικό να την κάνουμε γιατί όλοι δεν είναι ικανοποιημένοι από τις διευθύνσεις URL αυτή την στιγμή.

Η ομάδα Chrome έχει σκεφτεί για την ασφάλεια της διεύθυνσης URL για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το 2014, δοκιμάστηκε μια λειτουργία μορφοποίησης που ονομάζεται «τσιπ προέλευσης», που έδειχνε μόνο το κύριο όνομα τομέα των ιστότοπων, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες γνώριζαν τον τομέα στον οποίο βρίσκονταν στην πραγματικότητα.

«Εάν θέλετε να δείτε την πλήρη διεύθυνση URL, μπορείτε να κάνετε κλικ στο τσιπ και η υπόλοιπη γραμμή URL ήταν απλά ένα πλαίσιο αναζήτησης Google.»

Το πείραμα απέκτησε έπαινο από μερικούς για να κάνει την καθιέρωση της ταυτότητας του ιστού πιο απλή, αλλά δημιούργησε επίσης κριτική.

Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την εμφάνισή του σε Alpha έκδοση του Chrome, η Google σταμάτησε την εγκατάσταση του τσιπ προέλευσης.

«Το τσιπ προέλευσης ήταν η πρώτη εισβολή του Chrome στον χώρο», λέει ο Porter Felt. «Ανακαλύψαμε πολλά για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται και χρησιμοποιούν τις διευθύνσεις URL.» Αλλά ειλικρινά, ο χώρος προβλημάτων αποδείχθηκε σκληρότερος από όσο αναμενόταν .. χρησιμοποιούμε όλα τα σχόλια που λάβαμε το 2014 για να ενημερώσουμε το νέο μας έργο.

Ομοίως, ο Tabriz σημειώνει ότι η ομάδα αντιμετώπισε πολλή ώθηση στην πρωτοβουλία κρυπτογράφησης Ιστού HTTPS.

Η μετάβαση του Chrome στην αντιμετώπιση των κρυπτογραφημένων ιστότοπων ως πρότυπο και η κλήση των μη κρυπτογραφημένων ιστότοπων ως ανασφαλών φαινόταν αρχικά ριζοσπαστική.

Όμως, η ομάδα συνεργάστηκε με άλλα προγράμματα περιήγησης και τεχνολογίας για να μεταδώσει την αλλαγή σε ολόκληρο τον ιστό και να προωθήσει κρυπτογραφημένες συνδέσεις που προστατεύουν το απόρρητο των χρηστών.

«Κάτι τόσο βασικό όσο το HTTPS, όλοι στην κοινότητα ασφαλείας συμφωνούν ότι είναι καλό», λέει ο Tabriz. «Αλλά κάνουμε μια αλλαγή και οι άνθρωποι φρικάρουν εκεί έξω. Έτσι, ό, τι κάνουμε εδώ ξέρω ότι πρόκειται να είναι αμφιλεγόμενο. Τουλάχιστον στην αρχή.

Ο Porter Felt λέει ότι η ομάδα της Google θα είναι πιο έτοιμη να μιλήσει δημοσίως για τις ιδέες της αυτό το φθινόπωρο.

Οι εξελίξεις τρέχουν και οι νέες τεχνικές και αλλαγές ήδη δοκιμάζονται σε κοινά, χώρες ή και σε κλειστές κοινότητες γιατί όλα είναι θέμα στατιστικών.

Σίγουρα όλες αυτές οι αλλαγές δημιουργούν νέες βάσεις για το μάρκετινγκ και την εξέλιξη της αναζήτησης.

Παρακολουθούμε , ενημερωνόμαστε και υλοποιούμε. Η ομάδα μας ενημερώνεται και ενημερώνει για ένα καλύτερο διαδίκτυο και δυνατές επιχειρήσεις.

 

Άλλα άρθρα

 

Βαθμολογία σελίδας
[ Χρήστες: 2 Βαθμολογία: 5]
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Επιθετικού Μάρκετινγκ, SEO , SEM , SMM , DPO | Ανάπτυξη επιχειρήσεων με καινοτομία , δημιουργούμε έξυπνα εταιρικά προφίλ και πετυχημένα brands. Εξυπηρετούμε κάθε στιγμή και συμβουλεύουμε εντελώς δωρεάν όλο το χρόνο.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *