© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Διαφήμιση στο facebook


Onesmart Promotion - 07/11/2019 - 0 σχόλια

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Διαφήμιση στο facebook

Αρχικά, το Facebook διαθέτει διάφορα εργαλεία σχεδιασμένα ειδικά για να σας βοηθήσουν να διαφημίσετε την επιχείρησή σας και να κορυφώσετε τη διοχέτευση μετατροπής Facebook.

Οι άνθρωποι ξοδεύουν 5 φορές περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα παρά σε εφαρμογές. Περισσότερο από το 50% των ερωτηθέντων σε μια έρευνα βρήκε ιδέες ταξιδιού κατά την περιήγηση στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι δυναμικές διαφημίσεις για ταξίδια (DAT) επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να συμμετέχουν με τους χρήστες που βρίσκονται χαμηλότερα στη διοχέτευση και έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, αλλά δεν έχουν ακόμη κάνει μετατροπή στόχου.

Οι ταξιδιώτες παρακολουθούνται μέσω του προγράμματος περιήγησής τους, ώστε να μπορούν να εμφανίζονται σχετικές διαφημίσεις από μια προσφορά για το εμπορικό σήμα σας κατά την περιήγηση σε διαφορετικούς ιστότοπους.

Αυτό το είδος επαναπροσανατολισμού μπορεί συχνά να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο για την εξασφάλιση κρατήσεων από ταξιδιώτες οι οποίοι είναι ακόμα αναποφάσιστοι.

Οι δυναμικές διαφημίσεις για ταξίδια για ευρύτερα κοινά κάνουν αυτό το βήμα ακόμα πιο πέρα. Αυτή είναι μια λειτουργία που δημιουργήθηκε ειδικά για διαφημιζόμενους ξενοδοχείων που σας επιτρέπει να προσεγγίζετε άτομα με ταξιδιωτικές προθέσεις – ακόμη και αν δεν πρόκειται να επισκεφτούν τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας.

Θα χρειαστείτε ένα εικονοστοιχείο Facebook που εφαρμόζεται στον ιστότοπό σας και θα χρησιμοποιήσετε δυναμικές διαφημίσεις για ταξιδιωτικά συμβάντα, για να αναφέρετε ποιες ιδιότητες από τον κατάλογό σας αναζητούνται, προβάλλονται και αγοράζονται.

Η εξέταση Trip μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δώσει προτεραιότητα στην παράδοση του περιεχομένου σας σε άτομα που σκοπεύουν να ταξιδέψουν.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Οι δωρεάν ιστοσελίδες που προσφέρουν και διαφημίζουν

Αυτά τα ακροατήρια μπορεί να έχουν γενική πρόθεση να ταξιδέψουν, αλλά δεν έχουν συγκεκριμένο προορισμό ακόμα. Σε αντίθεση με το DAT για ευρύ κοινό, αυτές οι διαφημίσεις δεν είναι δυναμικές και αντ αυτού χρησιμοποιούν ένα στατικό διαφημιστικό κείμενο που επιλέγετε, αντί να σχεδιάζετε από έναν κατάλογο.

 

Σε συνδυασμό, επικεντρωθείτε σε αυτά τα πέντε βήματα:

  1. Ορίστε σωστά το ακροατήριο του ξενοδοχείου σας
  2. Χρησιμοποιήστε το σωστό περιεχόμενο για αυτό το κοινό
  3. Στοχεύστε σε ακροατήριο – όσους έχουν παρόμοιο προφίλ με το υπάρχον κοινό σας
  4. Χρησιμοποιήστε εργαλεία επαναπροσανατολισμού
  5. Δώστε στην ιστοσελίδα σας το κορυφαίο ποιοτικό περιεχόμενο

 

Αλλά πώς μπορεί κανείς να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω του Facebook;

Δεδομένου ότι η σύσταση ενός φίλου είναι πιο ισχυρή (και λιγότερο δαπανηρή) από οποιαδήποτε διαφήμιση, εστιάστε πρώτα στις στρατηγικές word-of-mouth.

Ακόμη και με ένα μοναδικό ταξιδιώτη η καλύτερη δυνατή εμπειρία θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα χιλιάδες ευρώ περισσότερα σε έσοδα εάν το κοινό που έχει είναι αρκετά εντυπωσιασμένοι ώστε να μοιράζονται το ξενοδοχείο σας γύρω από τους κοινωνικούς κύκλους τους. Αυτό θα μπορούσε να προκληθεί από ένα μόνο μήνυμα ή σχόλιο από την επιχείρησή σας στον πελάτη που τον αφήνει εντυπωσιασμένο από την υπηρεσία σας.

Η υποκίνηση των πελατών με αποκλειστικότητα μπορεί να αυξήσει τον όγκο των οπαδών σας και την αφοσίωση στο Facebook, αντιμετωπίζοντας τη σελίδα σας περισσότερο σαν ένα «club».

Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε το ξενοδοχείο σας ως οδηγό ταξιδιώτη:

  1. Με δημοσίευση σχολίων
  2. Παροχή ταξιδιωτικών συμβουλών
  3. Διατήρηση μιας τρέχουσας λίστας τοπικών εκδηλώσεων
  4. Χρησιμοποιώντας μαγευτικές εικόνες και βίντεο για να δώσετε πληροφορίες ή κατεύθυνση διασκέδασης
Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ήρθε η μεγαλύτερη πυραμίδα με τις δωρεάν ιστοσελίδες για τις επιχειρήσεις αξίζει ?

Για να δημιουργήσετε πραγματικά απευθείας κρατήσεις μέσω του Facebook, θα πρέπει να κάνετε διαθέσιμη την άμεση κράτηση.

Με τη σωστή online μηχανή κρατήσεων στον ιστότοπό σας μπορείτε να συνδέσετε τη μηχανή κράτησής σας στη σελίδα σας στο Facebook, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να κάνουν την αγορά κράτησης κατευθείαν στον ιστότοπό σας.

Το Facebook έχει επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσει την καρτέλα ‘βιβλίο τώρα’ στις διαφημίσεις και τις αναρτήσεις σας ως μια παρότρυνση για δράση, η οποία μπορεί επίσης να κάνει τεράστια διαφορά.

 

Τέλος, θυμηθείτε πάντα να αλληλεπιδράτε και να ανταμείβετε πιστούς οπαδούς. Όλα τα σχόλια, είτε αρνητικά είτε θετικά, πρέπει να απαντηθούν.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων τ..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *