© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ ξενοδοχείου με βίντεο


Onesmart Promotion - 08/11/2019 - 0 σχόλια

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ ξενοδοχείου με βίντεο

Ακόμη και χωρίς να καταλάβουμε βαθιά τις στατιστικές, θα μπορούσαμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το βίντεο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές μέσο με τους επισκέπτες του ξενοδοχείου. Είναι συναρπαστικό, εύπεπτο και εύκολο να μοιραστεί με άλλους.

Για τους εμπόρους ξενοδοχείων, θα πρέπει να εξεταστεί ως πρώτη προτεραιότητα κατά τη δημιουργία στρατηγικών για την προσέλκυση κρατήσεων. Μια γρήγορη ματιά στο YouTube και το ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι που παρακολουθούν περισσότερο από έξι δισεκατομμύρια ώρες βίντεο κάθε μήνα θα σας πει πόσο δημοφιλή είναι τα βίντεο.

Οι άνθρωποι είναι διαβόητα συναισθηματικά όντα και ο καλύτερος τρόπος να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον για μια δράση είναι μέσω του βίντεο. Σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι θυμούνται το 20% όσων ακούνε, το 30% όσων βλέπουν, αλλά το 70% όσων ακούνε και βλέπουν. Έτσι, εδώ είναι η περίπτωση για το μάρκετινγκ βίντεο:

 

Οι χρήστες έχουν 10 φορές περισσότερες πιθανότητες να συμμετάσχουν και να μοιραστούν περιεχόμενο με βίντεο

Το 20% των χρηστών διαβάζουν κείμενο, ενώ το 80% θα παρακολουθήσει βίντεο με το ίδιο περιεχόμενο

Το 74% της συνολικής κίνησης στο Διαδίκτυο το 2020 θα είναι βίντεο. Σε δύο χρόνια, ο αριθμός θα αυξηθεί στο 82%

Στην ιδιοκτησία σας, οι κρατήσεις είναι κατά 67% πιο πιθανό να συμβούν όταν είναι διαθέσιμη μια περιήγηση βίντεο

Το ποσοστό κλικ για εισαγωγικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιλαμβάνουν βίντεο αυξάνεται κατά 96%

Το 76% των χρηστών των κοινωνικών μέσων θα μοιραζόταν ένα βίντεο εάν ήταν διασκεδαστικό

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ήρθε η ώρα να αποδεχτούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη

 

Οι ταξιδιώτες αγαπούν να βρουν μια έμπνευση μέσω του βίντεο, με το 65% περίπου να βλέπουν βίντεο όταν σκέφτονται να κάνουν ένα ταξίδι και να επιλέξουν έναν προορισμό, ενώ το 54% χρησιμοποιεί το βίντεο κατά την επιλογή διαμονής.

Ωστόσο, θα πρέπει να κάνετε περισσότερα από ό, τι να δημιουργήσετε ένα όμορφο κολάζ εικόνων με ένα υπόβαθρο αν θέλετε πραγματικά να ενισχύσετε το περιεχόμενό σας.

Χρησιμοποιήστε τα πλεονεκτήματα της αφήγησης βίντεο για να στείλετε ένα πραγματικό μήνυμα. Τα συναισθήματα παίζουν ένα τεράστιο κομμάτι, γι ‘αυτό πρέπει να επικεντρωθούν οι προσπάθειές σας. Προσπαθήστε να ενθουσιάσετε τους θεατές με τα βίντεό σας για να προσεγγίσετε νέους επισκέπτες, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και να μοιραστείτε την ιστορία του ξενοδοχείου σας.

Το ιδανικό βίντεο χρησιμοποιεί εκπληκτική απεικόνιση και όλο αυτό το δένει με μια συναρπαστική μουσική. Το ξενοδοχείο σας πρέπει να τοποθετεί το περιβάλλον ως σκηνικό για να παραδώσει ένα μήνυμα σχετικά με γαλήνη και την ευτυχία, δείχνοντας τους επισκέπτες ανεξάρτητα από το πού προέρχονται, ότι υπάρχει το ιδανικό περιβάλλον γι αυτούς και τις διακοπές τους.

0/5 (0 Reviews)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *