© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξενοδοχείων, Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων


Onesmart Promotion - 10/11/2019 - 0 σχόλια

Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξενοδοχείων, Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις

 

  1. Στόχος επαναλάβετε τους επισκέπτες

Όχι μόνο είναι ευκολότερο να στοχεύσετε την επαναληπτική δραστηριότητα παρά να δημιουργήσετε νέα, είναι και λιγότερο δαπανηρή. Οι στατιστικές δείχνουν ότι η προσέλκυση νέων επισκεπτών μπορεί να σας κοστίσει πέντε έως οκτώ φορές περισσότερο απ΄όσο να διατηρήσετε ήδη τους υπάρχοντες.

Γιατί να μην προσφέρετε στους επισκέπτες επιστροφής ειδικές προσφορές πακέτων και ευεργετικά ωριαία οφέλη στο πρόγραμμα επιβράβευσης για να αυξήσετε τα έσοδά σας;

 

  1. Επωφεληθείτε από τις περιόδους αιχμής

Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να ψάξουν για δωμάτια κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής, επομένως χρησιμοποιήστε αυτή τη φορά για να τους υπενθυμίσετε γιατί πρέπει να κάνουν κράτηση μαζί σας με ηλεκτρονικά μηνύματα με θέμα τις διακοπές, ειδικές εκπτώσεις και εξατομικευμένα κίνητρα.

Στηρίξτε τα δεδομένα του συστήματος διαχείρισης τους ξενοδοχείου σας (PMS) για να εντοπίσετε τις ημέρες αιχμής στις κρατήσεις δωματίων προκειμένου να στείλετε στοχευμένα, εποχιακά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – ιδιαίτερα σε προηγούμενους υψηλόμισθους πελάτες. Επίσης κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων αιχμής είναι επίσης πιο πιθανό να προσελκύσετε νέους επισκέπτες.

 

  1. Θυμηθείτε τα δεδομένα πελατών είναι το κλειδί της επιτυχίας

Σήμερα, κάθε πελάτης που κάνει κράτηση σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου online καταλαβαίνει ότι πρέπει να είναι πρόθυμος να παράσχει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προκειμένου να λάβει το e-mail επιβεβαίωσης και άλλες σημαντικές πληροφορίες από το ξενοδοχείο).

Πάντα να συλλέγετε αυτά τα δεδομένα κατά την κράτηση ή το check-in και να τα χρησιμοποιείτε για να παρακολουθείτε έγκαιρα τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, στέλνοντας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αποκλειστικές προσφορές και προσφορές που είναι επίκαιρες στο χρόνο, μπορείτε να αναβαθμίσετε και να δημιουργήσετε ευκαιρίες cross-market για αυξημένα έσοδα.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Τεχνολογικές τάσεις του Digital Marketing για το 2018

Η εξατομίκευση είναι απαραίτητη. Η κατανόηση των συνδρομητών σας με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και η κατάτμησή τους ανάλογα, σας επιτρέπει να παρέχετε πιο σχετικές καμπάνιες για την αύξηση των εσόδων σας.

 

  1. Βελτιστοποιήστε τους χρόνους αποστολής σας

Εξατομικεύστε και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται άμεσα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών σας. Συγκεκριμένα, να έχετε υπόψη σας σε ποια ζώνη ώρας βρίσκεστε και να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν είναι πιο πιθανό να online. Ενώ η έρευνα μας δείχνει ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται την Παρασκευή έχουν το υψηλότερο ποσοστό κλικ (CTR) και αυτά που αποστέλλονται τη Δευτέρα παράγουν τα περισσότερα έσοδα, είναι σημαντικό να πειραματιστείτε με διαφορετικές ημέρες και ώρες για να βρείτε αυτό που είναι πιο αποτελεσματικό για εσάς.

Με την αξιοποίηση της δύναμης του Google Analytics, μπορείτε να αναλύσετε το CTR και άλλες μετρήσεις για να βοηθήσετε στην τελειοποίηση του χρονοδιαγράμματος των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

 

  1. Χρησιμοποιήστε σύντομες και άμεσες γραμμές υποκειμένων

Για να κάνετε τα μηνύματά σας πιο ελκυστικά, χρησιμοποιήστε σύντομες και άμεσες υποκείμενες γραμμές με σαφή οφέλη, ώστε οι πελάτες να ενθαρρυνθούν να ανοίξουν το email σας και να μάθετε τι υπάρχει μέσα.

Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, μπορείτε εύκολα να δοκιμάσετε διαφορετικές γραμμές θέματος με και να μετρήσετε τα ποσοστά ανοιχτών και των κλικ για να συγκρίνετε τον τρόπο εκτέλεσης των διαφορετικών καμπανιών μάρκετινγκ.

 

  1. Χρησιμοποιήστε όμορφες εικόνες στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Οι άνθρωποι θυμούνται περίπου το 80% αυτού που βλέπουν και μόνο το 20% όσων ακούνε, έτσι δεν φοβούνται πραγματικά να τραβήξουν την προσοχή τους στις εκπληκτικές εικόνες του ξενοδοχείου και του προορισμού σας. Θα αυξήσει την αφοσίωση και θα τους πάρει να επικεντρωθεί στο περιεχόμενό σας.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Video Marketing: Η απόλυτη τάση και τα οφέλη της

 

  1. Χρησιμοποιήστε μια παρότρυνση για δράση (CTA) και ενθαρρύνετε τις απαντήσεις

Τα πιο αποτελεσματικά ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού εμπορίου εμπλέκουν τον αναγνώστη με CTA και κίνητρα, για παράδειγμα:

 

  • Προσκλήσεις για απευθείας κράτηση στον ιστότοπό σας με αντάλλαγμα κουπονιών και άλλα κίνητρα
  • Αιτήματα για σχόλια σε αντάλλαγμα για εκπτώσεις ή την ευκαιρία να κερδίσουν ένα βραβείο
  • Εξατομικευμένες, χρονικά ευαίσθητες προσφορές και ανταμοιβές που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να “ενεργήσουν τώρα”
  • Ένα φιλικό CTA σε συνδυασμό με ένα εξατομικευμένο μήνυμα βοηθά να ενθαρρυνθούν τα κλικ και οι απαντήσεις.

 

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να αποτελεί σημαντικό μέρος της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας.

 

Θυμηθείτε:

Τα μηνύματα brand και οι κύριες αγορές-στόχοι είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Οι άνθρωποι θα ακούσουν μόνο όσα σχετίζονται με αυτά, γι ‘αυτό βεβαιωθείτε ότι μιλάτε στους κατάλληλους ανθρώπους.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η κυρίαρχη μέθοδος.  Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τώρα πλέον πρέπει να είσθε σε ετοιμότητα κάθε στιγμή για να διαφημίσετε αποτελεσματικά το ξενοδοχείο σας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν στο ξενοδοχείο σας μετά από την κύρια ιστοσελίδα σας, μια τεράστια ποικιλία επιλογών. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τουλάχιστον το Facebook και το Instagram για να οδηγήσετε τους επισκέπτες να συμμετάσχουν και να κάνουν κράτηση με το ξενοδοχείο σας.

Το περιεχόμενο του βίντεο γίνεται ο βασιλιάς του μάρκετινγκ.

Το ποιοτικό περιεχόμενο που παρέχεται μέσω του βίντεο μπορεί να είναι απίστευτα ισχυρό και να μοιράζεται συχνότερα μεταξύ φίλων και συγγενών.

Βελτιστοποίηση στο κινητό. Οι κρατήσεις για κινητά αυξάνονται και η αναζήτηση σε smartphones αποτελεί ήδη την κύρια προτίμηση για τους ταξιδιώτες.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ενημέρωση Ταχύτητας της Google : Η ταχύτητα της σελίδας ως παράγοντας κατάταξης στην αναζήτηση μέσω κινητών τηλεφώνων

Μην ξεχάσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να είναι μια παραδοσιακή μέθοδος μάρκετινγκ, αλλά είναι ακόμα ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία!

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξενοδοχείω..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *