© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας στο Facebook


Onesmart Promotion - 06/11/2019 - 0 σχόλια

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας στο Facebook

 

Μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας στο Facebook

Η δέσμευση με τους ταξιδιώτες στο Facebook δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη ή πιο πολύτιμη. Εξετάστε αυτά τα στατιστικά στοιχεία:

Το 52% των χρηστών των κοινωνικών μέσων ανέφερε ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους εμπνέουν για τα ταξιδιωτικά σχέδια κατά 76% μετά τις φωτογραφίες των διακοπών τους στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, στο 55% άρεσαν σελίδες που αφορούσαν το ταξίδι που σχεδίαζαν

Το 69% των διαφημίσεων χρησιμοποιεί εικόνες ενώ το 18% των διαφημίσεων χρησιμοποιεί βίντεο

Πριν μπορέσετε να επηρεάσετε τους ταξιδιώτες στο Facebook, θα πρέπει να αυξήσετε την απόδοσή σας. Θα μπορούσατε να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία μέσω της αμειβόμενης διαφήμισης, αλλά θα πρέπει να αυξήσετε το κοινό σας «οργανικά» όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα από ένα πολύ δυνατό ιστότοπο με μεγάλη ποιότητα κατασκευής και SEO.

Για να αποκτήσετε περισσότερες προτιμήσεις μέσω της οργανικής κυκλοφορίας, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το ξενοδοχείο σας στο Facebook. Σημειώστε αυτές τις γρήγορες κινήσεις:

 

Προσκαλέστε επαφές και φίλους

Οι άνθρωποι που γνωρίζετε ήδη θα είναι περισσότερο πρόθυμοι να σας υποστηρίξουν και μπορείτε να ενισχύσετε γρήγορα τις προτιμήσεις σας με αυτόν τον τρόπο. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία “Δημιουργία του κοινού σας” για να εισαγάγετε όλες τις επαφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να τις προσκαλέσετε στη σελίδα σας.

Προσθέστε συνδέσμους στο Facebook από την ιστοσελίδα σας και στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Τάσεις: Το Instagram μειώνει την πίεση του μάρκετινγκ επιρροής με την κατάργηση των μετρήσεων "Like".

Αυτός είναι ένας απλός τρόπος για να δώσετε στη σελίδα σας στο Facebook περισσότερη έκθεση, ειδικά σε δυνητικούς επισκέπτες. Βεβαιωθείτε ότι οι σύνδεσμοι είναι σωστοί και λειτουργικοί.

 

Δώστε στους επισκέπτες την ευκαιρία να γνωρίσουν την επιχείρησή σας.

Αυτό είναι τόσο απλό όπως η τοποθέτηση μικρών οθονών σε τραπέζια, στη ρεσεψιόν ή στα δωμάτια που θα προσκαλούν τους επισκέπτες να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας  και το Facebook. Θα μπορούσατε ακόμη να προσθέσετε συνδέσμους στο κάτω μέρος των αποδείξεων.

 

Προσφέρετε κίνητρα και διαγωνισμούς φιλοξενίας

Ακόμη και κάτι τόσο μικρό όσο ένας δωρεάν καφές θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επισκεφθούν τη σελίδα σας. Αυτό θα τους δώσει την ευκαιρία να εξετάσουν τις αναρτήσεις σας και τη σελίδα σας. Όταν πρόκειται για διαγωνισμούς, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει η προϋπόθεση για την είσοδό τους η επιβεβαίωση προφίλ από την σελίδα σας.

 

Δημοσίευση καλής ποιότητας περιεχομένου με συνέπεια

Ακολουθήστε τον κανόνα 80/20: το 80% των θέσεων θα πρέπει να αφορά την περιοχή και μόνο το 20% θα πρέπει να αφορά το ίδιο το ξενοδοχείο. Χρησιμοποιήστε τα στατιστικά στοιχεία του Facebook για να δείτε τον τύπο περιεχομένου που απολαμβάνουν οι οπαδοί σας και τοποθετήστε τις δημοσιεύσεις τους τρεις έως δέκα φορές την εβδομάδα.

 

Προωθήστε τη σελίδα σας και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα

Αν έχετε Instagram, Twitter, Pinterest ή άλλους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για το ξενοδοχείο σας, δημοσιεύετε συνεχώς με μια συχνή παρότρυνση για δράση μεταπήδησης από το κοινωνικό δίκτυο στην ιστοσελίδα σας.

 

Συμπληρώστε τη σελίδα του προφίλ σας με πληροφορίες προς αναζήτηση

Προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα του προφίλ σας και προσθέστε όλες τις σχετικές κατηγορίες στη σελίδα σας. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν το Facebook να προβάλλει τη σελίδα σας σε άτομα με διάφορους τρόπους σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Είναι επίσης καλό για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ώστε να χρησιμοποιήσετε πολλές σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ήρθε η ώρα να αποδεχτούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη

 

Μηνύματα αποδοχής

Όταν οι άνθρωποι εγγράφονται στον τοπικό του τουριστικό οδηγό ή συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας σας, τους ανακατευθύνουν σε άλλη σελίδα ευχαριστώντας τους για να έρθουν σε επαφή. Προσθέστε κάποιο κείμενο και ένα κουμπί Facebook στη σελίδα, ζητώντας τους να συμμετάσχουν στο Facebook, ενώ εσείς θα έχετε την προσοχή τους.

 

Συμμετέχετε σε αναρτήσεις που αναφέρουν την επιχείρησή σας

Εάν μια άλλη τοπική επιχείρηση ή ένας οργανισμός αναφέρει το ξενοδοχείο σας σε μια ανάρτηση στη σελίδα του Facebook και επισημαίνει τη σελίδα σας, πείτε ευχαριστώ στο σχόλιο, και συμμετέχετε στη συνομιλία. Το Facebook είναι μια κοινότητα και έτσι μια νοοτροπία κοινής χρήσης εδώ θα εξυπηρετήσει το ξενοδοχείο σας καλά.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων τ..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *