© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Καταχώριση ονόματος τομέα (domain): λάθη που δεν πρέπει να γίνουν


Onesmart Promotion - 24/10/2019 - 2 σχόλια

Καταχώριση ονόματος τομέα (domain): λάθη που δεν πρέπει να γίνουν

**όπου τομέας = domain name

Το όνομα τομέα του ιστοτόπου σας πρέπει να είναι πιασάρικο και περιγραφικό του περιεχομένου που θα βρεθεί με την επίσκεψη.

Πρέπει να είναι αξέχαστο και εύκολο στην πληκτρολόγηση ακόμη και από τους πιο αρχάριους χρήστες του Διαδικτύου. Παρόλο που μπορεί να έχετε το ιδανικό όνομα για τον ιστότοπό σας, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσε να είναι επιζήμιος για τους σκοπούς σας. Μόλις πληρώσετε για την εγγραφή ενός τομέα, μπορεί να μην υπάρχει επιστροφή. Τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε λάθη κατά την εγγραφή ενός τομέα;

Πράγματα που πρέπει να αποφύγετε κατά την καταχώριση ονομάτων τομέα

Ανάλογα με το πόσο χρόνο πληρώνετε για την εγγραφή του τομέα σας, μπορεί να είναι το όνομα του ιστότοπού σας για αρκετά χρόνια. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ενδέχεται να μην μπορείτε να το αλλάξετε αφού εγγραφεί. Δώστε λοιπόν προσοχή στο πώς ρυθμίζετε τον ιστότοπό σας για να αποφύγετε δυσκολίες ή σφάλματα.

 

  • Πάρα πολύ μεγάλο για να το πληκτρολογήσετε

Δεν θέλετε ένα όνομα τομέα που χρειάζεται πολύ χρόνο για να πληκτρολογήσετε. Ακόμη και αν η εταιρεία σας έχει υπερβολικά μεγάλο όνομα, θα ήταν καλύτερα να τη συμπυκνώσετε για χρήση στο Internet. Για παράδειγμα, μια εταιρεία με την επωνυμία “Cafe House Bob και Internet Cafe” θα θεωρείται πολύ μεγάλη. Αυτό θα μπορούσε να συμπυκνωθεί με τρόπους όπως “BobsCoffee.com” ή συντομογραφίες όπως “BCIC.com”. Μόλις οι επισκέπτες βρίσκονται στην ιστοσελίδα, τότε μπορείτε να εμφανίσετε το πλήρες όνομα της εταιρείας.

 

  • Λογοπαίγνιο

Ορισμένα ονόματα τομέων έχουν αρκετά αβέβαιες προθέσεις. Ωστόσο, οι τομείς συνήθως δεν διαχωρίζουν συγκεκριμένες λέξεις για την προώθηση του ιστότοπου. Ορισμένα ονόματα μπορούν να θεωρηθούν ότι σημαίνουν ένα πράγμα και όχι κάτι άλλο. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος για στυλό με το όνομα “penisland.com” θα μπορούσε να θεωρηθεί ως κάτι λιγότερο αθώο. Η δημοφιλής ιστοσελίδα τεχνικής βοήθειας του “ExpertsExchange.com” μπορεί επίσης να παρερμηνευθεί ως κάτι άλλο εξ ολοκλήρου.  Αν μπορείτε να αποφύγετε τέτοιου είδους αναπαραγωγή λέξεων, ίσως είναι καλύτερο για τον ιστότοπό σας.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Νέα υπηρεσία της Google προσφέρει αγορές από τις διαφημίσεις της

 

  • Ακατάλληλη επέκταση TLD

Οι επεκτάσεις τομέα ανωτάτου επιπέδου είναι επίσης σημαντικές όταν εξετάζετε το όνομα. Παρόλο που τα πιο κοινά TLDs τελειώνουν με .gr, .com, .net ή .org, υπάρχει σήμερα ένας ευρύς κατάλογος για να διαλέξετε. Ορισμένες επεκτάσεις έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις, όπως τη διαβίωση στις ασιατικές χώρες κατά την εγγραφή .asia names. Πολλοί άνθρωποι συνδέουν την επέκταση με αυτό που παρέχει ο ιστότοπος. Για παράδειγμα, το .org συνήθως συνδέεται με οργανισμούς και μη κερδοσκοπικά ιδρύματα, ενώ το .gov συνδέεται με κυβερνητικούς ιστότοπους.

Τα domain .com αφορούν μόνο διεθνείς ιστοσελίδες και όχι τοπικές αναζητήσεις. Για παράδειγμα ιστοσελίδα που χρειάζεται πωλήσεις στην Ελλάδα πρέπει να έχει domain .gr και όχι .com.

Ιστοσελίδα που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό χρειάζεται .com και όχι .gr. Τα TLD domains info, eu κ.α. είναι βοηθητικά και δεν έχουν μερίδιο στην αγορά της τοπικής αναζήτησης από την Google.

 

  • Ονόματα που είναι πολύ εστιασμένα

Η γενίκευση του τι κάνει η επιχείρησή σας μπορεί να είναι πιο κατάλληλη για όσους αναζητούν το περιεχόμενό σας. Για παράδειγμα: Αν σερβίρετε βραβευμένο κοτόπουλο στο εστιατόριο σας, ίσως μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε το “BestChicken.com”. Ωστόσο, αποξενώνετε τα άτομα που ψάχνουν για την μπριζόλα και άλλα τρόφιμα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Δεν αρέσει στον καθένα η γεύση του κοτόπουλου και κάποιος μπορεί να ψάχνει για πληροφορίες σχετικά με τη μπριζόλα. Εάν εξυπηρετείτε πολλά διαφορετικά τρόφιμα, ένα καλύτερο όνομα τομέα θα είναι το “CookedDelicacies.com”. Παρόλο που μπορεί να είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε το όνομα του εστιατορίου, καθώς θα σας βοηθήσει στο online branding και το μάρκετινγκ.

 

  • Εμπιστευθείτε άλλες ιδέες

Προτού να είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε έναν τομέα, να κάνετε ένα καταιγισμό αναζήτησης και να βρείτε διαφορετικές παραλλαγές. Αυτό θα σας βοηθήσει σε περίπτωση που το όνομα που αναζητάτε δεν είναι διαθέσιμο. Πολλοί άνθρωποι έχουν περάσει αρκετό χρόνο κοιτάζοντας την οθόνη του υπολογιστή καθώς προσπαθούν να βρουν ένα όνομα που δεν έχει ληφθεί ακόμη. Αυτό είναι ένας θησαυρός  που μπορεί να τεθεί σε χρήση καθώς βρίσκετε παρόμοιες λέξεις για να δημιουργήσετε μια μοναδική τοποθεσία και εμπειρία. Έχοντας μια σύντομη λίστα όπως αυτή θα μπορούσε να σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο ενώ σας βοηθά να βρείτε τα ονόματα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε αντί για αυτοματοποιημένες προτάσεις.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Πως θα βγώ στην πρώτη σελίδα του Google;

 

  • Ορθογραφικός έλεγχος

Προτού υποβάλετε την παραγγελία σας για να καταχωρίσετε ένα όνομα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, ελέγχετε πάντα τα ορθογραφικά λάθη. Πολύ συχνά, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων θα υποβάλουν μια παραγγελία και θα καταχωρήσουν ένα όνομα που έχει ορθογραφικά λάθη. Ενώ μερικοί άνθρωποι θα χρησιμοποιούν απλά το όνομα τομέα ούτως ή άλλως, άλλοι μπορεί να είναι πιο διατεθειμένοι να κάνουν μια άλλη αγορά για να πάρουν το όνομα που θέλουν. Αντί να κατέχουν ένα μόνο τομέα, αυτά τα άτομα έχουν τώρα δύο. Αφιερώστε λίγο χρόνο και βεβαιωθείτε ότι το όνομα είναι ακριβώς όπως το θέλετε.

 

  • Υπαινιγμοί

Αν και τα ονόματα τομέα μπορούν να χρησιμοποιούν ενωτικά, είναι καλύτερο να τα αποφύγετε με κάθε κόστος.

Πολλοί επαγγελματίες πιστεύουν ότι μια παύλα κάνει το site να φανεί φθηνό και ανοργάνωτο. Έχουν επίσης πραγματοποιηθεί μελέτες όπου η συλλαβή του ονόματος τομέα για να τονίσει τις λέξεις-κλειδιά δεν είχε πραγματικό αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης.

Στην πραγματικότητα, οι συγκεκριμένοι ιστότοποι παρουσίαζαν κακή απόδοση SEO σε σχέση με ιστότοπους με το ίδιο όνομα χωρίς ενωτικό.

 

Τι να ψάξετε κατά τη δημιουργία ενός ονόματος τομέα;

 

Λαμβάνοντας κάποιο χρόνο και προγραμματίζοντας τη στρατηγική του ιστοτόπου σας πριν καταχωρήσετε ένα όνομα τομέα, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις πιθανότητες για μελλοντική επιτυχία. Από την πτυχή του μάρκετινγκ του ιστότοπού σας στη χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών, μπορεί όλα να παίξουν στο πόσο καλά θα κινηθεί με επιτυχία ο ιστότοπος.

 

Κοινωνικό μάρκετινγκ

Εάν θα μπορούσατε να ταιριάξετε τον ιστότοπό σας με ένα χειριστήριο κοινωνικών μέσων, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε μια ομαλή ροή μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, στο Twitter το “@google” σχετίζεται με τη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης “google.com”. Η αντιστοίχιση της εμφάνισης των κοινωνικών μέσων με τον ιστότοπό σας μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της φήμης του ιστοτόπου σας στο διαδίκτυο.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Τεχνολογικές τάσεις του Digital Marketing για το 2018

 

Λέξεις κλειδιά

Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον μία λέξη-κλειδί στον τομέα σας που αναφέρεται σε αυτό που προσπαθείτε να ολοκληρώσετε. Παρόλο που ενδέχεται να μην συμμετέχει σε τεχνικές βελτιστοποίησης, μπορεί ακόμα να βοηθήσει τους χρήστες να αναγνωρίσουν το περιεχόμενό σας.

Βοηθά τους επισκέπτες να αναφέρουν τι πρέπει να περιμένουν στο site σας. Ένας τομέας που ονομάζεται “ChadsFishEmporium.com” θα παρακινήσει τους πιθανούς επισκέπτες να πιστεύουν ότι είναι ένας ιστοχώρος που σχετίζεται με τα ψάρια.

Θα εμπιστευόσασταν έναν ιστότοπο που ονομάζεται “Fax.com” ή “CarFax.com” κατά την αναζήτηση πληροφοριών αυτοκινήτου; Δεν νομίζω…

 

Διατήρηση χώρου

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συχνά την επέκταση TLD ενός ιστότοπου για να οδηγήσουν στα coattails της επιτυχίας κάποιου άλλου. Αντί του .com, κάποιος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το όνομα του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας ένα .net. Εάν ένας ανυποψίαστος επισκέπτης χρησιμοποιεί την επέκταση .net αντί του .com, ο άλλος ιδιοκτήτης ιστότοπου θα μπορούσε να κλέψει την επισκεψιμότητά σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι θα αγοράσουν διάφορες επεκτάσεις και να τους ανακατευθύνουν στον κύριο ιστότοπο.

Για παράδειγμα, το “google.net” ανακατευθύνεται αυτόματα στο “google.com” όταν κάποιος το πληκτρολογεί στο πρόγραμμα περιήγησης. Πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων δεν σκέφτονται πολύ για την προστασία των ιστότοπων τους από την κατάχρηση επέκτασης. Εάν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να το κάνετε αυτό, η αγορά των τομέων σας με αυτούς τους διάφορους TLDs μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του ιστότοπού σας από εκείνους που θέλουν να επωφεληθούν από την επιτυχία σας.

Η ακεραιότητα του ονόματος τομέα σας θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο πόσο καλά θα εκτελεστεί το site στο Διαδίκτυο. Πάρτε το χρόνο να αναπτύξετε ένα όνομα τομέα που έχει την αποτελεσματικότητα και την λογική για αυτό που θέλετε να ολοκληρώσετε. Θα επηρεάσει άμεσα την ηλεκτρονική σας φήμη.

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Καταχώριση ονόματος τομέα (domain): λάθη που δε..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

2 σχόλια

  1. Γρηγοριάδης Στέλιος

    Τα νέα domain που διαφημίζουν shop, bar, travel κ.α. είναι καλά για την αναζήτηση; Ευχαριστώ

    • Καλησπέρα σας, Τα domain που δημιουργούν για να εξατομικεύσουν τις υπηρεσίες στην ουσία είναι άχρηστα χωρίς συνεχή διαφήμιση. Πρέπει να είναι πολύ πολύ δημοφιλές ένα τέτοιο domain για να βγεί στην αναζήτηση. Το gr και το ελ είναι τα ιδανικότερα για την Ελλάδα και το com για παγκόσμια αγορά με βάση Αγγλικά.

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *