© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ιστοσελίδα ξενοδοχείου και μάρκετινγκ, Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις


Onesmart Promotion - 08/11/2019 - 0 σχόλια

Ιστοσελίδα ξενοδοχείου και μάρκετινγκ, Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις

Τα τελευταία πέντε χρόνια υπήρξαν αμέτρητες συζητήσεις και σεμινάρια αφιερωμένα στην πρόβλεψη της πρόσληψης των επισκεπτών που επιλέγουν να κλείσουν ξενοδοχεία μέσω των εταιρικών ιστοσελίδων σε κινητές συσκευές.

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι τα ερωτήματα χρήστη που ολοκληρώθηκαν στην μηχανή αναζήτησης από τα κινητά τηλέφωνα έχουν ξεπεράσει την επιφάνεια εργασίας (υπολογιστές) ως ο μεγαλύτερος τύπος αναζήτησης Google.

Αυτό φυσικά ώθησε την Google να εισαγάγει ένα ρομπότ αλγόριθμου με κύριο αντικείμενο την ευρετηρίαση για κινητά τηλέφωνα, πράγμα που σημαίνει ότι η Google θα αρχίσει τώρα να χρησιμοποιεί τις εκδόσεις κινητής σελίδας  ενός τομέα για ευρετηρίαση και προσωρινή αποθήκευση στα αποτελέσματα αναζήτησης και, στη συνέχεια, για κατάταξη με πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι πρέπει να κάνουν ό, τι μπορούν για να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους μέσω τον εταιρικών ιστότοπων τους και να ακολουθήσουν την κύρια προσέγγιση κινητού για την προσέλκυση παγκόσμιων επισκεπτών.

 

Όλα πρέπει πλέον να ξεκινούν με την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου για κινητά τηλέφωνα. Η εμπειρία που παρέχεται στους επισκέπτες πριν κλείσουν ένα δωμάτιο είναι τόσο σημαντική και ο τρόπος με τον οποίο ένας ιστότοπος του ξενοδοχείου ανταποκρίνεται σε μικρές συσκευές είναι το κλειδί για την επιτυχία του μάρκετινγκ στο κινητό.

Παραθέτουμε εδώ μερικές πτυχές της ιστοσελίδας σας που πρέπει να είναι συμβατές για μια καλύτερη θέση κατάταξης και για μια απόλυτη κινητή εμπειρία του ξενοδοχειακού brand σας:

  • Οι χρήστες δεν πρέπει να μαρκάρουν, να μετακινούνται ή να μεγεθύνουν για να δουν πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο
  • Η γραμματοσειρά πρέπει να είναι ευανάγνωστη και το περιεχόμενο να είναι σύντομο ως προς την πρώτη επαφή
  • Η χρήση του Adobe Flash και των αναδυόμενων παραθύρων Απαγορεύεται
  • Η λειτουργία “κλικ-για-κλήση” πρέπει να είναι ενεργοποιημένη
  • Οι Χάρτες Google πρέπει να είναι ενσωματωμένοι, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να βρουν το δρόμο τους προς και από το ξενοδοχείο σας
  • Το λογότυπό σας πρέπει να είναι συνδεδεμένο έτσι ώστε να επιστρέφει στην αρχική σελίδα
  • Πρέπει να υπάρχει μια εύκολα προσιτή γραμμή αναζήτησης και ημερολόγιο / ατζέντα
  • Να υπάρχει αντίθεση μεταξύ εικόνων και χρωμάτων που θα καθιστούν την ιστοσελίδα όμορφη και ξεκούραστη
  • Το περιεχόμενο πρέπει να είναι πλούσιο και στοχευμένο
  • Πρέπει να γίνουν όλες εκείνες οι μετατροπές που θα προσθέσουν ταχύτητα και ευκολία χρήσης, κάτι που η Google εκτιμά πολύ καλά.
Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Νέος αλγόριθμος, καλωσορίζουμε το Google BERT. Ο νέος αλγόριθμος αναζήτησης της Google για την καλύτερη κατανόηση της φυσικής γλώσσας

Όταν πρόκειται για κινητές κρατήσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά «στιγμιότυπα» των καταναλωτών που πρέπει να γνωρίζουν τα ξενοδοχεία. Τα ευρήματα από την Google δείχνουν ότι πρέπει να εστιάσετε σε αυτά τα κίνητρα ταξιδιωτών εάν θέλετε να μετατρέψετε τους επισκέπτες:

 

  1. Οι στιγμές που μένουν μέσα από το κινητό

Στην Ευρώπη, το 38% των επισκέψεων ταξιδιών προέρχεται από κινητά και παρόλο που το 60% των καταναλωτών ταξιδεύουν είναι η μεγαλύτερη διακριτική αγορά του έτους, ένας στους τρεις δεν έχει συγκεκριμένο προορισμό όταν σκέφτεται να ταξιδέψει .

Τα ξενοδοχεία συνιστάται να είναι παρόντα όταν η ο χρήστης θέλει να τα αναζητήσει. Κάνοντας αναζήτηση κοινών ερωτημάτων μπορείτε να δείτε αν τα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου σας βρίσκονται σε κάποιο από τα αποτελέσματα και να βελτιστοποιήσετε τις βαθμολογίες των μηχανών αναζήτησης από εκεί. Σε χιλιάδες ομάδες, έως και 50% αναφέρουν ότι έχουν ανακαλύψει ένα νέο ταξιδιωτικό προορισμό και brand  ξενοδοχείου ενώ ερευνούν στο κινητό.

 

  1. Κάντε την πλοήγηση του χρήστη σχέδιο ταξιδιού

Όταν μέσα από την πλοήγηση ένα σχέδιο αρχίζει αρχικά να σχηματίζεται από ταξιδιώτες, τις περισσότερες φορές ψάχνουν για τιμές, σχόλια ξενοδοχείων και εικόνες, διάρκεια πτήσης και διαθέσιμες δραστηριότητες προορισμού, με το 69% των ταξιδιωτών να ανησυχούν όταν δεν βρίσκουν την καλύτερη τιμή και δεύτερον όταν πρέπει να μαντεύουν τις επιλογές τους λόγω ελλιπών στοιχείων. Ωστόσο, το 85% λέει ότι οι πληροφορίες που προέρχονται από το smartphone τους βοηθούν να λαμβάνουν αποφάσεις.

 

Να είστε ανοιχτοί με τις πληροφορίες που εμφανίζονται σε χρήστες που αναζητούν από κινητά τηλέφωνα. Ενώ πρέπει να κρατήσετε τα πράγματα πολύ απλά, επίσης να τους δώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται γιατί να επιλέξουν το ξενοδοχείο σας σε σχέση με έναν ανταγωνιστή.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Καταχώριση ονόματος τομέα (domain): λάθη που δεν πρέπει να γίνουν

 

  1. Άμεση κράτηση και διαχείριση μέσα από το κινητό τηλέφωνο

Αυτό που βλέπουμε είναι ότι οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να είναι κάπως απρόθυμοι στο να βασίζονται σε κινητές συσκευές. Μόνο το 23% είναι βέβαιοι ότι μπορούν να βρουν τις ίδιες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους μέσα από τα κινητά τηλέφωνά τους, όπως θα μπορούσαν να βρουν χρησιμοποιώντας τον επιτραπέζιο υπολογιστή ή τον φορητό υπολογιστή τους

Μπορείτε να αποβάλλετε τις ανησυχίες των επισκεπτών, δίνοντάς τους την δυνατότητα να κάνουν εύκολα κρατήσεις ή να ακυρώσουν τις κρατήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου χωρίς να υποστούν κάποια ποινή.

Θα πρέπει επίσης να εξαλείψετε όσο το δυνατόν τα περισσότερα βήματα στα κινητά και να διευκολύνετε τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν μαζί σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να εφαρμόσετε ένα σύνδεσμο ή κουμπί “κλικ-για-κλήση”.

 

  1. Ο πελάτης χρειάζεται ειδικές πληροφορίες

Οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να μετακινούνται ακόμη και μετά την έναρξη του ταξιδιού τους. Περίπου το 85% αποφασίζει για τις δραστηριότητές τους μετά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο και σχεδόν εννέα στους δέκα αναμένουν από τον ταξιδιωτικό φορέα ή το ξενοδοχείο τους να τους δώσει σχετικές και ειδικές πληροφορίες.

Ψάχνουν για αυτές τις πληροφορίες σχετικά με τον καιρό, βοήθεια για τις δημόσιες μεταφορές, συναλλαγματικές ισοτιμίες και ενημερώσεις κυκλοφορίας μαζί με άλλα σχετικά νέα και εκδηλώσεις τοπικού χαρακτήρα.

 

Δεδομένου ότι το 67% των ταξιδιωτών αισθάνεται μεγαλύτερη ασφάλεια σε ένα brand ξενοδοχείου που μοιράζεται χρήσιμες πληροφορίες μαζί τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, είναι καλή ιδέα να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες συμβουλές για το τι πρέπει να κάνουν ή για το πού θα φάνε, ενώ επισκέπτονται τον επιλεγμένο προορισμό τους.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   SEO και SMO ποια είναι η διαφορά;

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά είναι εκπληκτικό το πόσες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να εφαρμόσουν μια μηχανή κρατήσεων φιλική προς κινητά στην ιστοσελίδα τους και χρησιμοποιούν τις έτοιμες πλατφόρμες όπως το booking που δεν επιτρέπονται στο branding του τουρισμού.

Οι σημερινοί μηχανισμοί κρατήσεων είναι απίστευτα ισχυροί και μπορούν να ενσωματωθούν άμεσα με τη λύση διαχείρισης διαδικτυακών τόπων και καναλιών, μέσω αμφίδρομης ολοκλήρωσης, εξασφαλίζοντας ότι οι τυχόν απευθείας παραληφθείσες κρατήσεις αντανακλώνται αυτόματα. Αυτό σημαίνει ότι οι κρατήσεις και τα ποσοστά πωλήσεων είναι ενημερωμένα ανά πάσα στιγμή.

Φτιάχνοντας μια έξυπνη και λειτουργική ιστοσελίδα θα μπορείτε να μειώσετε το χρόνο που δαπανάτε με τις κρατήσεις για την ενημέρωση των δωματίων και να αυξήσετε το χρόνο που αφιερώνετε στα πιο σημαντικά πράγματα όπως το μάρκετινγκ και η εξυπηρέτηση.

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ιστοσελίδα ξενοδοχείου και μάρκετινγκ, Ο πλήρης..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *