© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ιδιοκτήτης επιχείρησης κάνω διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram αλλά δεν αποδίδει

Ιδιοκτήτης επιχείρησης : κάνω διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram αλλά δεν αποδίδει

Σχεδόν καθημερινά ακούμε ιδιοκτήτες και ιδιοκτήτριες επιχειρήσεων να μας λένε «κάνω προώθηση …  στην επιχείρησή μου στο Facebook και στο Instagram αλλά δεν πιάνει πλέον»

Πολλές επιχειρήσεις ΣΗΜΕΡΑ ακολουθούν την τακτική που ακολουθούσαν πριν από 10 χρόνια παίρνοντας τις αποφάσεις για το μάρκετινγκ μόνες, σχεδιάζοντας το πλάνο και υλοποιώντας το.

Δηλαδή μια επιχείρηση σήμερα μπορεί να κάνει τα πάντα;

Να παράγει το προϊόν που πουλά, να το συσκευάζει, να το πουλά, να δημιουργήσει το brand της, να το προωθήσει, να διαβάζει καθημερινά την εξέλιξή του, να αναλύσει στατιστικά πωλήσεων, επισκεψιμότητας, ικανοποίησης πελατών, να χτίζει δημοφιλία, να απαντά στις ερωτήσεις πελατών, να λύνει απορίες, να κοινωνικοποιείται στα κοινωνικά δίκτυα, να προλαβαίνει τις κακές αξιολογήσεις, να διαβάζει τις εξελίξεις , να αναπτύσσει το προϊόν ή τις υπηρεσίες και να χαμογελά πάντα!

Αυτά είναι κάποια από όλα όσα θα πρέπει να φροντίζει μια επιχείρηση εάν θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο του μάρκετινγκ η ίδια.

Ποια είναι η πραγματικότητα όμως; Πριν από 10 χρόνια το δημοφιλές τότε Facebook δεν είχε αναπτύξει τις τεχνολογίες και τα φίλτρα του σήμερα. Τα κριτήρια φίλτρου ήταν σχεδόν μηδενικά έτσι μια διαφήμιση είχε μεγάλη απόδοση και αξία λόγο της θέασης και τις επιτυχίας του κουμπιού προτροπής αγοράς.

Έτσι με 5 -10 -20 – 30 ευρώ μπορούσε μια επιχείρηση να έχει πραγματικές πωλήσεις με βάση και την δυναμική της καθημερινής επισκεψιμότητας και χρήσης του Facebook.

Σήμερα. Με την διάσπαση των χρηστών κυρίως στις πλατφόρμες Facebook, YouTube, WhatsApp, WeChat, Instagram, Pinterest, Twitter η δυναμική χρήσης στην καθημερινότητα έχει μειωθεί κατακόρυφα. Έτσι για την Ελλάδα μιλάμε για το 5% της συχνής και καθημερινής αφοσιωμένης χρήσης.

Η αφοσίωση των χρηστών πλέον έχει εξαλειφθεί έτσι μόνο με δυνατές καμπάνιες διαφήμισης μπορεί μια επιχείρηση να έχει κάποιο αποτέλεσμα.

Το κόστος απόδοσης με βάση την αφοσίωση του κόσμου σήμερα στα δίκτυα Facebook και Instagram υπερβαίνει τα 200 – 250 ευρώ ανά εβδομάδα για μια καλή διαφήμιση.

Έτσι οι καμπάνιες των 10 – 20 ευρώ γίνονται δώρο για την συντήρηση της πλατφόρμας στην εταιρία.

Η Onesmart Promotion είναι εδώ για να ενημερώσει , να καθοδηγήσει και να υλοποιήσει διαφημίσεις με την μεγαλύτερη αφοσίωση και αποδοχή του κοινού. Η αγορά αλλάζει κάθε ημέρα και χρειάζεται συνεχής αλλαγές σχεδιασμού του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Αυτή είναι η δουλειά μας και η καθημερινότητά μας, εμπιστεύσου την επιχείρησή του για την προώθησή της στην Onesmart Promotion και κάνε την διαφορά.

Κάνουμε αυτό που ο άλλοι δεν μπορούν να κάνουν !

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ιδιοκτήτης επιχείρησης : κάνω διαφήμιση στο Fac..." A few seconds ago
5/5 (1 Review)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

2 σχόλια

  1. Παναγιώτης Καρύδης

    Πολύ καλό άρθρο, πραγματικά έτσι είναι πλεόν είναι απίθανο με λίγα χρήματα να κάνεις διαφήμιση στο FB και INSTA και να έχεις ποιοτικές πωλήσεις και πελάτες

    Μπράβο σας, πολύ καλη δουλειά !

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *