© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Η μεγάλη λίστα ενημερώσεων του αλγόριθμου αναζήτησης Google για το 2019


Σπύρος Ανδριώτης - 19/12/2019 - 0 σχόλια

Η μεγάλη λίστα ενημερώσεων του αλγόριθμου αναζήτησης Google για το 2019

“Όσα δεν είδαμε αλλά βιώσαμε στην αναζήτηση. Από τις βασικές ενημερώσεις μέχρι τον BERT, εδώ είναι όλες οι μεγάλες αλλαγές αλγορίθμου που συγκλόνισαν την κατάταξη αναζήτησης το 2019.”

Ο ρυθμός αναζήτησης και ενημέρωσης της Google έχει επιταχυνθεί δραματικά – πραγματοποιήθηκαν 3.200 αλλαγές στην αναζήτηση μόνο το 2018, από περίπου 400 αλλαγές το 2010. Μόνο οι αλλαγές που αυτές λαμβάνουν δημόσια επιβεβαίωση εφιστούν μεγάλη προσοχή, αλλά αυτοί που τις κάνουν αυτές τι αλλαγές (μερικές φορές) παρέχουν μερικές πληροφορίες για τα είδη περιεχομένου που η Google δίνει προτεραιότητα.

Το 2019 είδε μια σειρά δημοσιευμένων πυρήνων και άλλων ενημερώσεων αλγορίθμου αναζήτησης. Μεταξύ των πολλών αλλαγών του 2019, η Google καθιέρωσε μια νέα ονομασία για βασικές ενημερώσεις και έφερε την κατανόηση της φυσικής γλώσσας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Η μεγάλη λίστα ενημερώσεων του αλγόριθμου αναζήτησης Google για το 20191

+ Βασικές ενημερώσεις ή ενημερώσεις πυρήνα του 2019

Οι βασικές ενημερώσεις αναζήτησης συμβαίνουν μερικές φορές το χρόνο και μπορούν να προκαλέσουν αξιοσημείωτη στην μεταβλητότητα κατάταξης. Ορισμένοι ιστότοποι ενδέχεται να ανακάμψουν από προηγούμενη ενημέρωση. Αυτό το έτος υπήρξαν λίγα σημεία αλλαγών αλλά διακριτά στις βασικές ενημερώσεις. Μια μεγάλη αλλαγή το 2019 ήταν ότι η Google άρχισε ακόμη και προληπτικά να ενημερώνει τους χρήστες για τις βασικές ενημερώσεις. Ξεκίνησε επίσης την ονομασία τους.

Μάρτιος 2019 Βασική ενημέρωση. Εκτός από την πρώτη σημαντική αλλαγή αλγορίθμου του έτους, αυτή η ενημέρωση ήταν η πρώτη που ακολούθησε τη νέα ονομασία της Google, αναφερόμενη στον τύπο της ενημέρωσης και την ημερομηνία που εμφανίστηκε.

“Αυτή ήταν μια αξιοσημείωτη ενημέρωση που θεωρήσαμε επιβεβλημένη”, δήλωσε η Google, “αλλά δεν απέχει πολύ από τη μεγαλύτερη ενημέρωση που έχει κάνει ποτέ η Google”. Η εταιρεία αρνήθηκε να χαρακτηρίσει την ενημέρωση.

Ερευνήσαμε περισσότερα από 500 μέλη της κοινότητας αναζήτησης μετά την έναρξη της βασικής ενημέρωσης του Μαρτίου του 2019. Η ανατροφοδότηση δεν αποκάλυψε προφανή πρότυπα ως προς τους τύπους ιστοτόπων ή περιεχομένου που επηρεάζονται. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (58%) δήλωσαν ότι είχαν αρνητικό αντίκτυπο μετά την επικαιροποίηση, ενώ ένα τρίτο (33%) δήλωσε θετική αλλαγή και το 9% ανέφερε καμία αλλαγή.

Ιούνιος 2019 Βασική ενημέρωση. Για πρώτη φορά, η Google ανακοίνωσε την πρώτη ενημέρωση του Ιουνίου του 2019 στις 2 Ιουνίου. Η ενημέρωση χρειάστηκε περίπου πέντε ημέρες για να ολοκληρωθεί πλήρως, κατά τη διάρκεια της οποίας συνέβη και η ανανέωση της διαφοροποίησης της ποικιλομορφίας.

Τα Sistrix, RankRanger, SearchMetrics και Moz μοιράστηκαν μερικές πρώτες πληροφορίες λίγες μέρες μετά την έναρξη της ενημέρωσης. Ο Johannes Beus του Sistrix έγραψε: “Οι τομείς που επηρεάζονται φαίνεται να είναι ευρύτεροι σε αυτήν την ενημέρωση του Google Core σε σχέση με προηγούμενες ενημερώσεις”, ένα χαρακτηριστικό που παρατηρήθηκε και από τον Mordy Oberstein της RankRanger.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Πως το ψηφιακό μάρκετινγκ θα καταστρέψει την επιχείρησή σου

Σεπτέμβριος 2019 Βασική ενημέρωση. Η Google ανακοίνωσε την Βασική ενημέρωση του Σεπτεμβρίου του 2019 στις 24 Σεπτεμβρίου, μερικές ώρες πριν από την κυκλοφορία. Αυτή η ενημερωμένη έκδοση φαίνεται ότι είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κατάταξη για τους ιστότοπους , ωστόσο ο αντίκτυπος δεν ήταν τόσο σημαντικός όσο η βασική ενημέρωση του Ιουνίου, σύμφωνα με στοιχεία από διάφορους παρόχους υπηρεσιών SEO.

Ο RankRanger συνέκρινε την μεταβλητότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης στους τομείς υγείας και ταξιδιών για τις βασικές ενημερώσεις του Ιουνίου και του Σεπτεμβρίου του 2019. Οι RankRanger και Sistrix σημείωσαν ότι οι περιοχές εντός των ιατρικών και ταξιδιωτικών κόγχων επηρεάστηκαν, ενώ ο SEMRush δήλωσε ότι δεν βλέπει ισχυρά πρότυπα μεταξύ των νικητών και των ηττημένων.

+ BERT

Στις 25 Οκτωβρίου, η Google εισήγαγε τον αλγόριθμο BERT για την αναζήτηση. Ο BERT είναι μια τεχνική ανοιχτής προέλευσης για την κατανόηση της φυσικής γλώσσας που λέει η Google ότι θα βελτιώσει την κατανόηση των ερωτημάτων από την μηχανή αναζήτησης – ιδιαίτερα τις μεγαλύτερες προφορικές ή γραπτές ερωτήσεις. Η Google δήλωσε ότι η BERT θα επηρεάσει 1 στα 10 ερωτήματα.

Ο BERT διαφέρει από τις άλλες τεχνικές βασισμένες στο νευρικό δίκτυο στην ικανότητά του να εκπαιδεύει γλωσσικά μοντέλα βασισμένα σε ολόκληρο το σύνολο λέξεων μέσα σε μια πρόταση ή ερώτημα, επιτρέποντας σε αυτά τα μοντέλα γλώσσας να μάθουν το πλαίσιο λέξεων με βάση τις λέξεις που περιβάλλουν. όχι μόνο τις λέξεις που προηγούνται ή ακολουθούν μια δεδομένη λέξη.

Στο πλαίσιο της αναζήτησης, ο BERT βοηθά την Google να καταλάβει “μακρύτερα και περισσότερα ερωτήματα για συνομιλίες ή αναζητήσεις όπου προθέσεις όπως “για”και”  , σημαίνουν πολύ για το νόημα των αποτελεσμάτων, ανέφερε η εταιρεία.

Μετά την εφαρμογή του BERT, η Google είναι σε θέση να κατανοήσει τη σημασία της λέξης “όχι” στο ερώτημα και είναι σε θέση να παράσχει ένα πιο σχετικό αποτέλεσμα.

Όταν εφαρμόζεται ο BERT, επηρεάζει επίσης τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στα αποσπάσματα που έχουν ήδη χαρακτηριστεί. Τα BERT-εκπαιδευμένα μοντέλα είναι, εν μέρει, πίσω από την επέκταση των κορυφαίων ιστοριών της Google, ώστε να συμπεριλαμβάνουν πολλαπλάσια καρουσέλ που σχετίζονται με το ίδιο θέμα.

Η εταιρεία εφαρμόζει τώρα τον αλγόριθμο BERT για την αναζήτηση σε περισσότερες από 70 γλώσσες παγκοσμίως.

Οι δυνατότητες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας του BERT εφαρμόζονται επίσης σε όλες τις αναζητήσεις του Bing παγκοσμίως. Η εφαρμογή του BERT στο Bing προηγήθηκε έξι μήνες πριν την ανακοίνωσή του από την Google, αλλά η εταιρεία δεν το ανακοίνωσε μέχρι την ανακοίνωση από την ίδια την Google.

Παρόλο που πρόκειται για μια σημαντική ενημέρωση για τις μηχανές αναζήτησης, ο αντίκτυπός της μπορεί να είναι δύσκολο να μετρηθεί, καθώς πολλά εργαλεία εντοπισμού μετράνε κυρίως τα μικρότερα ερωτήματα και οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων συχνά δεν παρακολουθούν ερωτήματα μεγάλης απόστασης.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Η Microsoft Advertising δηλώνει ότι διατηρεί τη μέση αναφορά θέσης

 

+ Άλλες επιβεβαιωμένες ενημερώσεις

Τον Φεβρουάριο, η Google δημοσίευσε μια λευκή βίβλο που εξηγεί πώς καταπολεμά την παραπληροφόρηση στην αναζήτηση, τις ειδήσεις, το YouTube και άλλα προϊόντα.

Το έγγραφο ανέφερε ότι η Google δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στους αλγόριθμους κατάταξης σε σήματα που υποδηλώνουν την εμπειρογνωμοσύνη, την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία (EAT) για ερωτήματα στα οποία τα αποτελέσματα ενδέχεται να έχουν αντίκτυπο στην ευημερία του χρήστη – γνωστό και ως “Τα χρήματά σας ή η ζωή σας” (YMYL) ερωτήματα.

“Για αυτές τις σελίδες του YMYL, υποθέτουμε ότι οι χρήστες αναμένουν να λειτουργήσουμε με αυστηρότερα πρότυπα αξιοπιστίας και ασφάλειας”, αναφέρει το έγγραφο. “Ως τέτοιο, όταν οι αλγόριθμοί μας εντοπίζουν ότι το ερώτημα ενός χρήστη σχετίζεται με ένα θέμα« YMYL », θα δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στα συστήματα κατάταξης σε παράγοντες όπως η κατανόηση της αξιοπιστίας των σελίδων που παρουσιάζουμε ως απάντηση. ”

Πιο διαφοροποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης. Η ενημέρωση για την ποικιλομορφία της Google ξεκίνησε καθώς κυκλοφόρησε η βασική ενημερωτική έκδοση του Ιουνίου, αλλά δεν σχετίζεται με αυτήν.

Ο στόχος αυτής της ενημερωμένης έκδοσης είναι να αυξήσει την ποικιλομορφία του τομέα στα αποτελέσματα αναζήτησης, περιορίζοντας ένα μόνο τομέα να έχει περισσότερες από δύο λίστες στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης για ένα ερώτημα. Η ενημερωμένη έκδοση υπολογίζει επίσης τις διευθύνσεις URL υποτομέων ως τμήμα του ριζικού τομέα.

Ο κανόνας των δύο για την Google ισχύει μόνο για βασικά αποτελέσματα (όχι άλλα χαρακτηριστικά, όπως κορυφαίες ιστορίες, αποσπάσματα βίντεο, καρουσέλ εικόνες κ.λπ.) και διατηρεί το δικαίωμα να παρουσιάσει περισσότερα αποτελέσματα από τον ίδιο τομέα, όταν τα συστήματά του καθορίζουν ότι είναι ιδιαίτερα σχετικό . Ομοίως, οι υποτομείς μπορούν να αντιμετωπίζονται ως ξεχωριστός χώρος όταν κρίνεται σκόπιμο, ανέφερε επίσης η εταιρεία.

Ο πάροχος εργαλείων Mozet δημοσίευσε τα ευρήματα σχετικά με την ενημέρωση, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι ο αντίκτυπος στα αποτελέσματα αναζήτησης ήταν αρκετά μικρός. Η ανάλυση του Searchmetrics έδειξε ότι οι λέξεις-κλειδιά που επέστρεψαν τρεις διευθύνσεις URL από τον ίδιο τομέα μειώθηκαν από 6,7% του χρόνου σε 3,5%. Και οι δύο πάροχοι σημείωσαν ότι η πρόθεση πίσω από το ερώτημα (δηλαδή η πλοήγηση, η πληροφόρηση ή η συναλλαγή) θα έπαιζαν στην ποικιλία των αποτελεσμάτων.

Πιο έγκαιρα αποσπάσματα. Μια ενημερωμένη έκδοση τον Αύγουστο σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει ότι τα χαρακτηρισμένα αποσπάσματα διαθέτουν πρόσφατες πληροφορίες. “Για ερωτήματα όπου οι νέες πληροφορίες είναι σημαντικές, τα συστήματά μας θα προσπαθήσουν να βρουν τα πιο χρήσιμα και ενημερωμένα λειτουργικά αποσπάσματα”, δήλωσε η Google.

Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες αναζητούν πράγματα όπως οι επερχόμενες ημερομηνίες διακοπών, συνήθως θέλουν να δουν τις αργίες. όχι τις ημερομηνίες του προηγούμενου έτους.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Νέα υπηρεσία της Google προσφέρει αγορές από τις διαφημίσεις της

Οι εκδότες που διατηρούν ενημερωμένες τις σελίδες τους και / ή δημοσιεύουν τακτικά τις πιο πρόσφατες διαθέσιμες πληροφορίες ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη προβολή στα αποσπάσματα που έχουν χαρακτηριστεί λόγω αυτής της ενημέρωσης.

Τονίζοντας την αρχική αναφορά. Τον Σεπτέμβριο, μια εβδομάδα μετά την ενημέρωση της Google στον κώδικα ποιότητας αναζήτησής της για να υπογραμμίσει τη σημασία του ελέγχου των πηγών ειδήσεων, η εταιρεία ανήγγειλε ότι έστρεψε ενημερώσεις αλγορίθμων για να δώσει περισσότερη προτίμηση στις αρχικές αναφορές.

Μέσα στο Google Search, News και Discover, οι αρχικές πηγές ειδήσεων εμφανίζονται πιο εμφανώς και παραμένουν στην κορυφή του συγκροτήματος ειδήσεων για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ανέφερε η εταιρεία. Αυτή η ενημερωμένη έκδοση ανταμείβει την πρωτότυπη κάλυψη μέσω της αναφοράς “προστιθέμενης αξίας” ή της κοινοπραξίας περιεχομένου.

Μη επιβεβαιωμένη αλλά ανιχνεύσιμη μεταβλητότητα

Όπως προαναφέρθηκε, η Google κάνει αλλαγές στους αλγόριθμούς αναζήτησης καθημερινά και οι περισσότεροι δεν ενημερώνονται. Μερικοί, ωστόσο, δημιουργούν φλυαρία στην κοινότητα.

Στις αρχές Ιανουαρίου, τα εργαλεία παρακολούθησης τρίτου μέρους εμφάνισαν σημαντική μεταβλητότητα στην κατάταξη. Η Google δεν σχολίασε τις φήμες. Η αξιοσημείωτη μεταβλητότητα των ταξινομήσεων συνέβη και πάλι τον Ιούλιο. Η κερδοσκοπία σε μια αναβαθμισμένη ενημερωμένη έκδοση έγινε ξανά το Νοέμβριο, με την Google να εκδίδει μη δεσμευτική επιβεβαίωση, δηλώνοντας: “Κάναμε κάποιες ενημερώσεις, ακριβώς όπως έχουμε πολλές ενημερώσεις σε μια συγκεκριμένη εβδομάδα σε τακτική βάση.”

Κυνηγώντας τους αλγόριθμους

Στο παρελθόν, η Google είπε ότι δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε αν δείτε μια πτώση κατάταξης μετά από μια βασική ενημέρωση, αλλά τον Αύγουστο πρόσθεσε κάποιες πρόσθετες οδηγίες.

“Σας προτείνουμε να εστιάσετε στην εξασφάλιση ότι προσφέρετε το καλύτερο περιεχόμενο που μπορείτε. Αυτό είναι που οι αλγόριθμοι μας επιδιώκουν να επιβραβεύσουν “, ανέφερε η εταιρεία στην ανάρτησή της στο blog, ακολουθώντας αυτή τη δήλωση με μια λίστα ερωτήσεων που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την αξιολόγηση της ποιότητας του περιεχομένου σας.

Η μακροπρόθεσμη εστίαση σε τεχνικές βελτιώσεις και βελτιώσεις περιεχομένου βοηθά την ανάκτηση από προηγούμενες ενημερώσεις αλγορίθμων, ωθώντας τις οργανικές κατατάξεις των ιστότοπων στο Google σε ετήσια βάση.

Ποιότητα, ποιότητα, ποιότητα

Η ποιότητα κατασκευής των ιστότοπων και το στοχευμένο περιεχόμενο σε συνδυασμό με την γνώση και την εμπειρία της εταιρίας που διαχειρίζεται την εταιρική ιστοσελίδα σας είναι το κλειδί για την επιτυχία στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η έκπτωση στον σχεδιασμό και την ποιότητα δημιουργεί αρρυθμία στα αποτελέσματα και μόνιμη πτώση κατάταξης.

 

Σπύρος Ανδριώτης
CEO Onesmart Promotion

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Η μεγάλη λίστα ενημερώσεων του αλγόριθμου αναζή..." A few seconds ago
5/5 (1 Review)
Author avatar

Σπύρος Ανδριώτης

https://spirosandriotis.gr
CEO Onesmart Promotion , Αγαπώ την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Δεν μπορεί να υπάρχει επιχείρηση χωρίς branding και μάρκετινγκ, Με εξιτάρει η καινοτομία, δημιουργώ με την ομάδα μου καθημερινά νέες μεθόδους μάρκετινγκ και είμαι πάντα διαθέσιμος για να λύσω οποιαδήποτε απορία.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *