© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Η κατανόηση του ρόλου της επωνυμίας και της αναζήτησης χωρίς branding στο ταξίδι του πελάτη


Σπύρος Ανδριώτης - 14/10/2019 - 0 σχόλια

Η κατανόηση του ρόλου της επωνυμίας και της αναζήτησης χωρίς Branding στο ταξίδι του πελάτη

Η κατανόηση του ρόλου της επωνυμίας και της αναζήτησης χωρίς branding στο ταξίδι του πελάτη

 

Η κατανόηση του τρόπου ταξινόμησης τόσο των επώνυμων όσο και των μη επώνυμων όρων στη καθημερινή αναζήτηση είναι κρίσιμη για τους εμπόρους που θέλουν να δημιουργήσουν μερίδιο αναζήτησης στο διαδίκτυο. Καθημερινά γίνονται πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις μόνο στο Google για υπηρεσίες και προϊόντα.

Όταν μιλάμε για επώνυμη ή όχι επώνυμη αναζήτηση, δεν είναι ούτε  το branding ούτε και το no branding. Και οι δύο αναζητήσεις είναι κρίσιμες.

Αλλά για να κατατάσσεται στα αποτελέσματα αναζήτησης σε στιγμές υψηλού προτύπου, μια επιχείρηση πρέπει να έχει μια ισχυρή αντίληψη της αξίας του καθενός – και όπου κατά μήκος του ταξιδιού πελάτη οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να ψάξουν για λέξεις-κλειδιά χωρίς branding λέξεις-κλειδιά.

Η αναζήτηση χωρίς ετικέτες brand σας βοηθά να κερδίσετε νέους πελάτες.

 

Οι λέξεις-κλειδιά περιεχομένου χωρίς branding λέξεις-κλειδιά αναφέρονται σε όρους αναζήτησης που δεν προσδιορίζουν συγκεκριμένο εμπορικό όνομα ή όνομα επιχείρησης (π.χ. αναζήτηση Google για “εστιατόρια στην Ελλάδα με υπηρεσία στάθμευσης παρκαδόρων” ή αναζήτηση για “καλύτερες μπύρες στη Αττική”). Οι καταναλωτές που κάνουν μη επώνυμες αναζητήσεις είναι πιο πιθανό να είναι καταναλωτές που δεν αγαπούν μια μάρκα αλλά κάνουν μια γενική αναζήτηση.

Ως εκ τούτου, αυτή είναι μια ευκαιρία για την ενίσχυση της ανιχνευσιμότητας, την έναρξη της εμπιστοσύνης της μάρκας σας και την απόκτηση νέων πελατών.

 

Οι λέξεις-κλειδιά χωρίς branding λέξεις-κλειδιά έχουν συχνά υψηλότερους όγκους αναζήτησης από ό, τι οι επώνυμοι όροι, οπότε η ταυτοποίηση των σχετικών όρων για την επιχείρησή σας και οι στρατηγικές για την κατάταξή τους πρέπει να είναι σε κορυφαία προτεραιότητα στο περιεχόμενο.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Νέα φιλοσοφία στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

Σημαίνει επίσης ότι η υποβολή προσφορών σχετικά με αυτούς τους όρους στην πληρωμένη αναζήτηση θα είναι πιθανότατα πιο ακριβή από την υποβολή προσφορών για το εμπορικό σήμα σας, επομένως επικεντρωθείτε στη βελτιστοποίηση για μη επώνυμους όρους ως μέρος της οργανικής στρατηγικής σας.

 

Δείτε πώς μπορεί να κερδίσει η επιχείρησή σας σε αναζήτηση χωρίς ετικέτες.

 

Βελτιστοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά χωρίς επωνυμία.

Είναι σημαντικό να σκεφτείτε τις οντότητες που είναι θεμελιώδεις για την επιχείρησή σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας την ερώτηση: Ποια προϊόντα ή υπηρεσίες μπορεί να αναζητήσει ένας πελάτης που ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σας; Εάν είστε εστιατόριο, η λέξη-κλειδί “εστιατόριο” είναι προφανής εκκίνηση – αλλά τι γίνεται με τους πελάτες που αναζητούν φαγητό, κοντινές ταβέρνες ή φαγητό της ώρας;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει για αυτές τις βασικές λέξεις-κλειδιά. Είναι κρίσιμο να έχετε σαφή αντίγραφο και δομημένα δεδομένα που προσδιορίζουν τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας, τόσο στις τοπικές σας σελίδες όσο και σε πολλά σημεία σε απευθείας σύνδεση (σκέφτεστε ιστοσελίδες τρίτων, όπως το TripAdvisor) όπου εμφανίζονται τα στοιχεία της μάρκας σας.

Χωρίς δομημένα δεδομένα και αντίγραφα που διευκρινίζουν ότι κάθε ένα από τα προϊόντα που πουλάτε υπάρχει στο εστιατόριό σας, οι μηχανές αναζήτησης δεν θα μπορούν να βρουν αυτές τις πληροφορίες – και ως εκ τούτου, ούτε οι πελάτες σας.

 

Διαχειριστείτε τις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας.

Για να εμφανιστούν στην κορυφή των SERPs για μια αναζήτηση χωρίς λέξεις – ειδικά στο τοπικό πακέτο της Google – εξακολουθούν να ισχύουν οι θεμελιώδεις κανόνες του τοπικού SEO.

Η επιχείρησή σας πρέπει να αναφέρεται με ακρίβεια παντού, έτσι ώστε οι νέοι πελάτες που πραγματοποιούν μια γενική τοπική αναζήτηση να σας βρίσκουν σε στιγμές υψηλής προτίμησης.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Η ιστορία των δεδομένων, Μέρος 2

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαχειριστείτε τις καταχωρίσεις σας έτσι ώστε η διεύθυνσή σας, οι ώρες, η κατηγορία επιχειρήσεων και άλλες βασικές λεπτομέρειες να είναι σωστές και συνεπείς.

Για να ταξινομηθεί η μη τοπική αναζήτηση “θέλω να φάω πρωϊνό”, για παράδειγμα, οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να είναι σε θέση να προσδιορίσουν και τα δύο:

+ ότι το εστιατόριό σας βρίσκεται κοντά στην γεωγραφική θέση του χρήστη (“κοντά μου” σε πολλές αναζητήσεις, τόσο χωρίς την επωνυμία όσο και με την επώνυμα)

+ τις ώρες λειτουργίας

Έχοντας ακριβείς και συνεπείς πληροφορίες για την επιχείρησή σας, σε όλες τις λίστες που παρέχονται αυτές είναι οι βασικές λεπτομέρειες στις μηχανές αναζήτησης.

 

Επενδύστε σε επώνυμες λέξεις-κλειδιά εφόσον πουλάτε αντίστοιχο προϊόν μάρκας για να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενες προτάσεις για την επιχείρηση.

Οι χρήστες που αναζητούν ένα εμπορικό σήμα που έχει αντιστοιχιστεί με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία γνωρίζουν ήδη τι θέλουν και είναι πιο κοντά στην ανάληψη δράσης από εκείνους που πραγματοποιούν μη επωνυμίες αναζητήσεις.

Έχει νόημα να επωφεληθείτε από τον προϋπολογισμό πληρωμένης αναζήτησης και να εστιάσετε στις στρατηγικές που δίνουν προτεραιότητα στη μετατροπή και την αφοσίωση.

 

Όλη η δουλειά σας για βελτιστοποίηση για την αναζήτηση χωρίς λέξεις θα αρχίσει να παίζει και εδώ. Αυτοί οι δύο τύποι αναζήτησης συνεργάζονται.

Βελτιστοποιώντας τις ηλεκτρονικές καταχωρίσεις και τον ιστότοπό σας για τα προϊόντα, τις τοποθεσίες, τις υπηρεσίες και άλλες οντότητες που προσφέρετε, δίνετε στις μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες που χρειάζονται για την παροχή δομημένων, επαληθευμένων απαντήσεων σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που οι πελάτες ρωτούν για το εμπορικό σήμα σας “Πού είναι το πλησιέστερο Adidas κατάστημα;”

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας στο Facebook

Η νίκη της επιχείρησης σημαίνει ότι οι πελάτες σήμερα έχουν συνηθίσει να ψάχνουν ακριβώς αυτό που θέλουν – δηλαδή προϊόντα, υπηρεσίες και ιδιότητες – και να λαμβάνουν δομημένες απαντήσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης για τα όλο και πιο συγκεκριμένα ερωτήματα.

Η στρατηγική πωλήσεων είναι κομβικό σημείο του μάρκετινγκ και ο σχεδιασμός η ικανότητα και η γνώση του αντικειμένου.

Στην Onesmart Promotion έχουμε την γνώση και την εμπειρία να προσφέρουμε εξειδικευμένες επαγγελματικές υπηρεσίες.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Η κατανόηση του ρόλου της επωνυμίας και της ανα..." A few seconds ago
Author avatar

Σπύρος Ανδριώτης

https://spirosandriotis.gr
CEO Onesmart Promotion , Αγαπώ την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Δεν μπορεί να υπάρχει επιχείρηση χωρίς branding και μάρκετινγκ, Με εξιτάρει η καινοτομία, δημιουργώ με την ομάδα μου καθημερινά νέες μεθόδους μάρκετινγκ και είμαι πάντα διαθέσιμος για να λύσω οποιαδήποτε απορία.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *