© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Η εξέλιξη της κυψέλης της μάζας και οι ημέρες μετά την επιδημία της τεχνολογίας του μάρκετινγκ CoVID-19.


Σπύρος Ανδριώτης - 25/03/2020 - 0 σχόλια

Η εξέλιξη της κυψέλης της μάζας και οι ημέρες μετά την επιδημία της τεχνολογίας του μάρκετινγκ CoVID-19.

… η επόμενη ημέρα.

Η εξέλιξη της κυψέλης της μάζας και οι ημέρες μετά την επιδημία της τεχνολογίας του μάρκετινγκ Covid 19.

Ξυπνήσαμε μια ημέρα όλοι μας και ξαφνικά κράτη χιλιάδων μιλίων μακριά έγιναν …εδώ δίπλα. ‘Άνθρωποι που δεν ήξεραν ότι είναι άρρωστοι αρρώστησαν και δείχνονται με το δάχτυλο. Το διαδίκτυο άρχισε να γεμίζει με ειδικούς, όλοι έγιναν γιατροί και ξαφνικά οι χρήστες άρχισαν να αναμεταδίδουν πληροφορίες σε φίλους και γνωστούς.

Οι «ειδήσεις» μεταφέρονταν γρήγορα και αμάσητες απλά για την είδηση. Πανικός κατέβαλε ανθρώπους που μαγνητισμένοι από την γκρίζα καθημερινότητά τους έτρεξαν να αδειάσουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Και στο τέλος μια απαγόρευση κυκλοφορίας σε ένα τεστ υπακοής των κανόνων.

Πως όμως αντιλαμβάνεται η κοινωνία αυτή την κατάσταση;

Ας μιλήσουμε με την γλώσσα του επιθετικού μάρκετινγκ και της επιρροής της μάζας μέσω της επιβολής κανόνων χρήσης.

Αν γυρίσουμε το χρόνο πίσω , στο παρελθόν η εισχώρηση στην μάζα γίνονταν μέσα στην κοινωνία από την κομματικές παρατάξεις, τους συλλόγους και τους συνδέσμους. Ισχυρές ομάδες μελών που διοικούσαν οι λίγοι. Η αποδυνάμωση αυτών των τρόπων διοίκησης έφερε το διαδίκτυο και γρήγορα την επικοινωνία μέσω κλειστών ή ανοιχτών ομάδων. Τα κοινωνικά δίκτυα έφεραν την δυναμική που χρειάζονταν για την επιρροή της κυψέλης και τον απόλυτο έλεγχο των μελών της.

Το μάρκετινγκ επιρροής είναι μέρος της ζωής της καθημερινότητας και όχι απαραίτητα για την προώθηση προϊόντων.

Η επιβολή κανόνων στην κυψέλη (*κοινότητα) είναι χρήσιμη για την κυψέλη και την απρόσκοπτη λειτουργία της.

Ο τρόπος της «διαρροής» των ειδήσεων που βιώνουμε στην δική μας λειτουργική κυψέλη φέρνει στο προσκήνιο τον πανικό κίνδυνου που καταβάλει τους εργάτες της, στο μήνυμα του εχθρού έξω από την είσοδο….

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Google: Aποσύρει τα εμπορικά σήματα AdWords και DoubleClick

Αλλεπάλληλες άσκοπες κινήσεις πανικού θα κουράσουν και θα γεράσουν την κυψέλη με κίνδυνο την διάσπασή της πράγμα που θα ήταν επικίνδυνο για την επιβίωσή της. Έτσι η λύση του παγώματος της κίνησής της είναι η λύση για την θεσμοθέτηση νέων κανόνων και όρων λειτουργίας της.

Εάν δούμε λοιπόν όλη αυτή την διαδικασία στην ζωή μας ακριβώς αυτό βιώνουμε.

Είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της κυψέλης. Κάποιοι είναι στην διοίκηση και όλοι οι υπόλοιποι εργάτες της όπως παντού.

Η θέσπιση κανόνων είναι το ζητούμενο για την σωστή λειτουργία της.

Διαβάζοντας το timeline…

  • Το 2017 ξεκίνησε ένα πόλεμος για την ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο. Τι πραγματικά όμως ήθελε να δείξει αυτή η κίνηση;

Πριν την επιβολή της αποδοχής της ιδιωτικότητας ο χρήστης του διαδικτύου μπορούσε να εγγράφεται όπου ήθελε και να μοιράζει της πληροφορίες του χωρίς να “φοβάται” ότι θα τον φακελώσουν ή θα τον κλέψουν … Μύθος !

Στην πραγματικότητα με την αποδοχή της ιδιωτικότητας δίνεις την απόλυτη ελευθερία για την χρήση των πιο προσωπικών σου στοιχείων από υπηρεσίες ή οργανισμούς με αποτέλεσμα αργότερα …… την επιβολή ΝΕΩΝ τρόπων ασφάλειας για τις συναλλαγές των χρηστών όπως ανέπαφη ταυτοποίηση.

  • Το 2018 άρχισαν όλοι οι οργανισμοί και οι μεγάλες εταιρίες να αναβαθμίζουν τα συστήματα ταυτοποίησης και λειτουργίας τους από το διαδίκτυο.
  • Το 2019 μπαίνουμε στην νέα εποχή της εξυπηρέτησης από το διαδίκτυο, της one time ψηφιακής υπογραφής, του digital wallet, και των ανέπαφων πληρωμών με ΟΡΙΑ.
  • Το 2020 Ζούμε την νέα εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης της κυψέλης μας. Αναβαθμίσαμε κάθε ήθος και αξία μέσα από μια οθόνη.

Δημιουργείται μια απειλή για να μπορέσουμε να επαναταυτοποιηθούμε και να αποδεχτούμε τους όρους χρήσης του 2020

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020, Σενάρια & τάσεις, Μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας στο Facebook

Θα προχωρήσουμε όλοι μας με αποδοχή όλων των όρων χρήσης αφού οι προωθημένες διαφημιστικές υπηρεσίες προστασίας και απόλαυσης της ζωής θα μας δώσουν όλα όσα ονειρευόμαστε.

Όλες οι ενέργειες όπως και σήμερα θα περνάνε το τεστ της άμεσης είδησης πριν υλοποιηθούν για να παραμετροποιούνται οι αντιδράσεις. (βλέπε: 10 ημέρες πριν την απαγόρευση κυκλοφορίας ήδη διαφημίζονταν στο διαδίκτυο και τις ειδήσεις για της αντιδράσεις)

Οι νέοι όροι χρήσης είναι εδώ με μεγάλα και μικρά γράμματα. Η είδηση είναι πλέον το μάρκετινγκ της εποχής και η επιβολή του τρόπου ζωής της κάθε κυψέλης της κοινωνίας μας.

Ο τρόπος που θα βιώσουμε όλα όσα θα έρθουν αφορά τον κάθε ένα από εμάς ξεχωριστά. Ο κίνδυνος πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει.

Καθόμαστε σπίτι; Τουλάχιστον ας έχουμε ανοιχτό ορίζοντα και ελεύθερη σκέψη.

Ο τρόπος επικοινωνίας γίνεται με μάρκετινγκ επιρροής στην συναισθηματική νοημοσύνη όλων που επηρεάζουν την αντίληψη και τις αποφάσεις. Στο χέρι μας είναι να φιλτράρουμε τα μηνύματα και να πράττουμε συνειδητά.

Το μάρκετινγκ δεν έχει όρια, χρόνο και τρόπο. Είναι παντού για όλους μας.

 

(Το άρθρο αφορά την εξέλιξη του μάρκετινγκ στην επιβολή και την επιρροή στην συναισθηματική νοημοσύνη των ανθρώπων μέσα από το διαδίκτυο)

Σπύρος Ανδριώτης
CEO Onesmart Promotion

5/5 (1 Review)
Author avatar

Σπύρος Ανδριώτης

https://spirosandriotis.gr
CEO Onesmart Promotion , Αγαπώ την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Δεν μπορεί να υπάρχει επιχείρηση χωρίς branding και μάρκετινγκ, Με εξιτάρει η καινοτομία, δημιουργώ με την ομάδα μου καθημερινά νέες μεθόδους μάρκετινγκ και είμαι πάντα διαθέσιμος για να λύσω οποιαδήποτε απορία.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *