© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Η δύναμη της Voice Search αλλάζει το μέλλον των επιχειρήσεων

Η δύναμη της Voice Search αλλάζει το μέλλον των επιχειρήσεωνΈχετε αρχίσει να προετοιμάζεστε για ένα μέλλον που κυριαρχείται από Φωνητική Αναζήτηση; Η γοητεία της Voice Search είναι αναμφισβήτητη – είναι γρήγορη, έξυπνη, hands-free και σας επιτρέπει επίσης να κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Σύμφωνα με κορυφαίες εταιρείες marketing που παρέχουν δεδομένα σχετικά με τις τάσεις των επισκεπτών και τη συμπεριφορά αναζήτησης, σχεδόν το 60% των αναζητήσεων πραγματοποιείται τώρα σε κινητό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φωνή σας για να κάνετε πράγματα όπως αναζήτηση, λήψη οδηγιών και δημιουργία υπενθυμίσεων. Με όλο και περισσότερους ανθρώπους να ψάχνουν για περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τα κινητά τους, δεν είναι περίεργο ότι έχουν βρεί ευκολότερο το να χρησιμοποιούν τη φωνή τους για αναζήτηση. Αυτή η τάση θα αυξηθεί μόνο καθώς οι μηχανές αναζήτησης, οι εφαρμογές και οι προγραμματιστές ανταποκρίνονται. Η Voice είναι το επόμενο όριο, οπότε η κατανόηση του τρόπου βελτιστοποίησης της Voice Search μέσα στην εμπειρία του πελάτη σας είναι απαραίτητη για την επιχείρησή σας.

Η άνοδος της Voice Search

Η #Voice_Search – Φωνητική Αναζήτηση είναι μια τεχνολογία αναγνώρισης ομιλίας που επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνουν τη συσκευή τι πρέπει να ψάξει. Τα smartphones, οι φορητοί υπολογιστές και οι ειδικές συσκευές διαθέτουν αυτόν τον ψηφιακό βοηθό που εισάγει το ερώτημα αναζήτησης κατόπιν αιτήματος αντί οι χρήστες να πρέπει να το πληκτρολογούν από μόνοι τους.

Όλοι οι μεγάλοι πάροχοι τεχνολογίας επενδύουν στην ανάπτυξη και τη βελτίωση αυτών των έξυπνων ψηφιακών βοηθών. Η Google έχει Google Assistant, η Apple έχει Siri, η Amazon έχει Alexa και η Microsoft έχει Cortana. Αυτοί οι φωνητικά-ενεργοποιήσιμοι εικονικοί βοηθοί διαμορφώνουν ένα όλο και μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής ζωής των καταναλωτών. Σύμφωνα με την Google, περίπου το 20% των ερωτημάτων αναζήτησης από κινητά είναι Φωνητικές Αναζητήσεις. Με τους αριθμούς που αναμένεται να αυξηθούν γρήγορα καθώς η τεχνολογία εικονικών βοηθών συνεχίζει να αναπτύσσεται και να τελειοποιείται, η τάση αυτή έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο.

Η αυξανόμενη χρήση της Φωνητικής Αναζήτησης φτάνει σε σημείο όπου οι επιχειρήσεις πρέπει να αρχίσουν να παίρνουν σοβαρά την συγκεκριμένη τεχνολογία και να αρχίσουν να σκέφτονται πού θα μπορούσε να ενταχθεί στην εμπειρία των πελατών τους.

Γιατί η Φωνητική Αναζήτηση έχει σημασία για την επιχείρησή σας

Η #Φωνητική_Αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου έχει τριπλάσιες πιθανότητες να χρησιμοποιηθεί για ερωτήματα τοπικής εμβέλειας σε σχέση με τις αναζητήσεις κειμένου. Γιατί λοιπόν πρέπει να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό; Για τις τοπικές επιχειρήσεις, τρεις κύριοι παράγοντες παίζουν ρόλο για το πόσο επιτυχημένη είναι η ψηφιακή τους παρουσία στο μέλλον της Φωνητικής Αναζήτησης : τοποθεσία, αλληλεπίδραση και ποιότητα.
Πρώτον, η φυσική τοποθεσία του ατόμου, που αναζητεί, προς στην επιχείρησή σας. Το επίπεδο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας και η κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Και τέλος, πόσο καλά η επιχείρησή σας εξυπηρετεί τις ανάγκες του ατόμου αυτού. Επισημαίνεται ότι οι μηχανές Voice Search θα είναι σε θέση να περιορίσουν τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας, την τεχνογνωσία και τις αξιολογήσεις εξυπηρέτησης πελατών της κάθε επιχείρησης.

Αυτό σημαίνει ότι η άνοδος της Φωνητικής Αναζήτησης φέρνει μια νέα πρόκληση για τις τοπικές επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται σε μια ακόμη πλατφόρμα. Αυτό έχει μεγάλη πιθανότητα να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο βρίσκονται οι τοπικές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με έρευνες, εκτιμώντας ότι μέχρι το 2020 το 50% όλων των αναζητήσεων θα γίνεται με Φωνητική Αναζήτηση, οι επιχειρήσεις πρέπει να κατανοήσουν τις στρατηγικές για να βρεθούν από Voice Search μηχανές αναζήτησης.

Οι βασικές διαφορές στα ερωτήματα αναζήτησης τώρα είναι το πώς γίνονται πιο οικεία. Η Φωνητική Αναζήτησηείναι διαφορετική από τις λέξεις-κλειδιά σε ένα πλαίσιο αναζήτησης. Λόγω του τρόπου αλληλεπίδρασης των ατόμων μέσω της Φωνητικής Αναζήτησης, τα ερωτήματα τείνουν να είναι μεγαλύτερα και λεπτομερέστερα στη γλώσσα. Για παράδειγμα, όταν πληκτρολογείτε ένα ερώτημα σε μια μηχανή αναζήτησης, μπορεί να εκτελέσετε μια αναζήτηση όπως ‘Προσφορές Ξενοδοχείων Ελλάδα’. Ωστόσο, όταν μιλάτε, θα θέσετε μια ολοκληρωμένη ερώτηση, ‘Δείξε μου τις καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα για κάτω από 200ευρώ’. Μπορείτε να καταλάβετε από αυτό το ερώτημα αναζήτησης ακριβώς τι ψάχνει ο χρήστης, μέχρι τον προϋπολογισμό και την πρόθεση να αγοράσει. Ο ψηφιακός βοηθός απαντά σε φυσικές φράσεις ερμηνεύοντας το νόημα και τα συμφραζόμενα πίσω από τις λέξεις που χρησιμοποιούνται, έτσι ώστε να μην ταιριάζουν πλέον με τις λέξεις-κλειδιά σε ένα ερώτημα.

Οι μηχανές αναζήτησης κοιτάζουν να κατανοήσουν τη σημασία και την πρόθεση πίσω από ένα ερώτημα, ώστε να μπορούν να προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Επομένως, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές για να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο βρίσκονται οι επιχειρήσεις τους με Φωνητική Αναζήτηση, προκειμένου να παραμείνουν μπροστά στον ανταγωνισμό.

 

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Η δύναμη της Voice Search" A few seconds ago
5/5 (1 Review)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *