Η πρώτη ευρετηρίαση για κινητά εφαρμόζεται από προεπιλογή σε νέους ιστότοπους

Η πρώτη ευρετηρίαση για κινητά

Η πρώτη ευρετηρίαση για κινητά εφαρμόζεται από προεπιλογή σε νέους ιστότοπους

Εάν ο ιστότοπός σας δημοσιεύθηκε μετά την 1η Ιουλίου 2019, από προεπιλογή είναι ενεργοποιημένη η πρώτη ευρετηρίαση για κινητά. Η Google έγραψε με αυτή την ανακοίνωση τον Μάιο του 2019 ότι η αλλαγή εφαρμόστηκε σε ιστότοπους που προηγουμένως ήταν άγνωστοι στην Αναζήτηση Google.

Η ανακοίνωση έγινε λεπτομερώς σχετικά με το γιατί η Google θα καθιστούσε την πρώτη ευρετηρίαση των κινητών συσκευών σαν προεπιλογή για νέους ιστότοπους.

Σύμφωνα με την Google, μετά από την ανίχνευση του ιστού με ένα smartphone Googlebot κατά τη διάρκεια των ετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι νέοι ιστοτόποι είναι συνήθως έτοιμοι για αυτό το είδος ανίχνευσης.

Σε αντίθεση με τους ιστότοπους που έχουν δημοσιευτεί πριν από την 1η Ιουλίου 2019, η Google δεν ειδοποιεί τους υπεύθυνους ιστού για την ιστοσελίδα ότι είναι έτοιμος για πρώτη ευρετηρίαση για κινητά.

Οι ιστότοποι πρέπει να παρέχουν την ίδια εμπειρία στο Mobile & Desktop

Η Google πρόσθεσε στις βέλτιστες πρακτικές ευρετηρίασης για τα κινητά τηλέφωνα τον Ιανουάριο του 2020 και η μεγάλη έμφαση δόθηκε στην παροχή ταυτόσημης εμπειρίας σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές.

Ο Matt Southern παρείχε μια μεγάλη συνοπτική λίστα με το τι εννοούσε η Google με την ίδια εμπειρία:

  • Εξασφαλίζοντας ότι το Googlebot μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε περιεχόμενο και πόρους σελίδων για κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος για κινητά περιέχει το ίδιο περιεχόμενο με τον ιστότοπο της επιφάνεια εργασίας.
  • Χρησιμοποιώντας τις ίδιες ετικέτες μετα-ρομπότ στον ιστότοπο για κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές.
  • Χρησιμοποιήστε τις ίδιες επικεφαλίδες στον ιστότοπο για κινητά και στην επιφάνεια εργασίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι ιστότοποι για κινητά και υπολογιστές έχουν τα ίδια δομημένα δεδομένα.

Η Google προειδοποιεί ότι αν σκοπεύετε να προβάλλετε λιγότερο περιεχόμενο στην έκδοση κινητής τηλεφωνίας μιας σελίδας σε σχέση με την έκδοση για επιτραπέζιους υπολογιστές, πιθανότατα θα μειωθεί η επισκεψιμότητα. Ο λόγος;

Σύμφωνα με την Google, δεν θα είναι σε θέση να λάβουν τόσα στοιχεία από τη σελίδα όπως πριν (όταν χρησιμοποιήθηκε η έκδοση για υπολογιστές). Αντ ‘αυτού, η Google συνιστά το βασικό περιεχόμενο στον ιστότοπο για κινητά να είναι το ίδιο με τον ιστότοπο της επιφάνειας εργασίας.

Η Google προτείνει ακόμη να χρησιμοποιείτε τις ίδιες επικεφαλίδες στην έκδοση για κινητά.

Η χρηστικότητα στο κινητό δεν είναι η ίδια με την πρώτη ευρετηρίαση για κινητά

Αν η Google μπορεί να ανιχνεύσει το κείμενο στον ιστότοπό σας και το κείμενο αυτό μπορεί να εμφανιστεί σε μια κινητή συσκευή, τότε ο ιστότοπός σας μπορεί να προστεθεί στην πρώτη ευρετηρίαση για κινητά.

Τον Ιανουάριο του 2019, ο Mueller εξήγησε ότι εάν το περιεχόμενό σας δεν περάσει τη δοκιμή χρηστικότητας του κινητού, μπορεί ακόμα να μετακινηθεί στην ευρετηρίαση για κινητά.

Ακόμα κι αν η αναφορά “Ότι ο ιστότοπος είναι συμβατός σε κινητά τηλέφωνα ” της κονσόλας και δείχνει ότι ο ιστότοπός σας έχει έγκυρες διευθύνσεις URL, δεν σημαίνει ότι οι σελίδες αυτές είναι έτοιμες για πρώτη ευρετηρίαση για κινητά.

Η χρηστικότητα του κινητού είναι “εντελώς ξεχωριστή” από την πρώτη ευρετηρίαση κινητής τηλεφωνίας σύμφωνα με τον Mueller.

Συνεπώς, οι σελίδες μπορούν να ενεργοποιηθούν για πρώτη ευρετηρίαση σε κινητά, ακόμη και αν δεν θεωρούνται χρήσιμες σε μια κινητή συσκευή.

Επομένως, δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε τη δοκιμή χρηστικότητας κινητού τηλεφώνου της ως παράδειγμα ότι ο ιστότοπός σας είναι έτοιμος για πρώτη ευρετηρίαση μέσω κινητού τηλεφώνου. Ένας ιστότοπος μπορεί ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κινητή άποψη, αλλά μπορεί να περιέχει όλο το περιεχόμενο που χρειαζόμαστε για την πρώτη ευρετηρίαση για κινητά.

να ακραίο παράδειγμα, αν πάρετε ένα αρχείο PDF, και στη συνέχεια το ρίξετε σε κινητά θα ήταν τρομερό να μπορέσετε πλοηγηθείτε. Οι σύνδεσμοι θα ήταν δύσκολο να κάνουν κλικ, το κείμενο θα ήταν δύσκολο να διαβαστεί.

Αλλά όλο το κείμενο εξακολουθεί να υπάρχει και θα μπορούσαμε να το δείξουμε τέλεια με την πρώτη ευρετηρίαση του κινητού.

“Η χρηστικότητα του κινητού δεν είναι η ίδια με την πρώτη ευρετηρίαση του κινητού στην μηχανή αναζήτησης. “

Εν ολίγοις, οι διατάξεις σχετικά με τη φιλικότητα προς κινητά και την κινητή ευαισθησία δεν είναι υποχρεωτικές για την πρώτη ευρετηρίαση των κινητών συσκευών από την Google. Εφόσον οι σελίδες χωρίς εκδόσεις για κινητά εξακολουθούν να λειτουργούν σε κινητή συσκευή, είναι κατάλληλες για ευρετηρίαση.

Onesmart Promotion
Παρέχουμε υπηρεσίες Branding & Digital Marketing υψηλού επιπέδου. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις στην προώθηση και την αύξηση πωλήσεων και τζίρου. Στόχος μας η καινοτομία και η σταθερότητα στην επιχειρηματικότητα.