Επιθετικό ή αμυντικό μάρκετινγκ;

1 min


0
Επιθετικό ή αμυντικό μάρκετινγκ

Γιατί η εμείς επιλέγουμε επιθετικό μάρκετινγκ ;

Η Onesmart Promotion δίνει λύσεις στις επιχειρήσεις στοχεύοντας ψηλά , το επιθετικό μάρκετινγκ με ανάπτυξη νέων ιδεών ,και γρήγορες υλοποιήσεις καινοτομιών δίνει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον υπάρχοντα ανταγωνισμό

Οι επιχειρηματικές στρατηγικές και οι στρατηγικές μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου μπορούν να κατηγοριοποιηθούν με πάρα πολλούς τρόπους. Αλλά μια δημοφιλής μέθοδος είναι ο βαθμός της επιθετικότητας που υλοποιεί.

Η επιθετικότητα της στρατηγικής βαθμολογείται ανάλογα με την αυτοπεποίθηση στο μάρκετινγκ , την οικονομική της δύναμη, την καινοτομία, την ταχύτητα παρακολούθησης και λήψης αποφάσεων.

Ας δούμε όμως τις κυριότερες 2 κατηγορίες το επιθετικό και το αμυντικό μάρκετινγκ.

 

1.Επιθετικό μάρκετινγκ

Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει άμεσες ενέργειες . επέκταση σε νέες αγορές και ιδέες. Ανάπτυξη νέων προϊόντων , υπηρεσιών , ιδεών με έντονα τα χαρακτηριστικά ενός επιθετικού πολέμου , ψυχολογίας και ικανοποίησης του κοινού.

Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων αυτής της στρατηγικής προέρχεται από την ανάπτυξη και την εισχώρηση στις νέες αγορές με νέους πελάτες και κοινό ανταπόκρισης. Σε αυτό τον τρόπο στρατηγικής επιθετικού μάρκετινγκ χρειάζεται δεμένη ομάδα συντονισμού και αφοσίωση στο πλάνο , συνεχή ροή δεδομένων και ανάπτυξης σε νέες υπηρεσίες , προϊόντα και προώθησης μάρκετινγκ για να υπάρχει εξέλιξη.

Η ομάδα υλοποίησης επιθετικού μάρκετινγκ , θεωρεί ότι το «πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης» στην σκακιέρα της στρατηγικής των πωλήσεων δίνει και «εξαιρετικές ευκαιρίες τιμολόγησης» με τεράστιο κέρδος. Για αυτό τον λόγο επιλέγει να κινείται μεθοδικά και γρήγορα , οι ομάδες αυτές δεν αποτελούν μέρος των εταιριών αλλά εξωτερικούς συνεργάτες αφού η ενσωμάτωσή τους θα έθετε σε κίνδυνο την τακτική κινήσεων λόγο πίεσης από τις διοικήσεις. Ενώ αντίθετα ο προγραμματισμός κινήσεων και η ανεξαρτητοποίηση της δίνει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και προσήλωση στον στόχο με άριστα αποτελέσματα.

Πλεονεκτήματα

+ Μεγάλος ρυθμός ανάπτυξης

+ Μεγάλο κέρδος τιμολόγησης

+ Τεχνική αιφνιδιασμού της αγοράς

+ Μεγάλη συσπείρωση κοινού στο στόχο των πωλήσεων

+ Ενθουσιασμός , προσμονή , αγάπη για την εταιρία

+ Συναισθηματική ικανοποίηση

+ Νέοι πελάτες , νέο κοινό

Μειονεκτήματα

+ Συνεχής ροή όλο τον χρόνο χωρίς διακοπή

+ Εναλλαγές στατιστικών

+ Απώλειες κάποιων παλαιών και αφοσιωμένων πελατών που δεν αντιλαμβάνονται την ανάπτυξη

 

2.Αμυντικό μάρκετινγκ

Η κλασσική στρατηγική παθητικής αναμονής, σταθερότητας των επιχειρήσεων με αποτέλεσμα την μη δυνατή λήψης απόφασης για κάτι νέο , αίσθημα φόβου για το «άγνωστο» το νέο.

Μια στρατηγική αμυντικού μάρκετινγκ συνεπάγεται την διατήρηση μιας ασφαλούς θερμοκοιτίδας στην αγορά από την επιχείρηση , δεν επενδύει στις νέες τεχνολογίες και ιδέες και σε γενικό βαθμό «μονώνεται» στον εαυτό της στο μέτρο του δυνατού από κάθε τι που δεν εξυπηρετεί την καθημερινότητα της.

Στην προσπάθειά της υλοποίησης αμυντικού μάρκετινγκ συνήθως οι επιχειρήσεις κρατούν τις τιμές μόνιμα χαμηλά για την εξασφάλιση του «μεροκάματου» , κλείνουν τα μάτια στην προοπτική νέων υπηρεσιών και προϊόντων , καλύτερης ποιότητας για τους πελάτες στο παιχνίδι του ανταγωνισμού και είναι αργές στην λήψη αποφάσεων οποιαδήποτε μορφής μάρκετινγκ. Δεν συμβουλεύονται και δεν ρισκάρουν να σκεφτούν κάτι διαφορετικό στο βωμό της συνήθειας.

Στις επιχειρήσεις που σαν στρατηγική τους έχουν το αμυντικό μάρκετινγκ οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται από επαναλαμβανόμενους πελάτες ή από μικρή αλλαγή της αγοράς με εκπτώσεις και προσφορές. Κάνουν μεμονωμένες στρατηγικές εύκολης προώθησης όπως μια χαμηλού κόστους διαφήμισης στο Facebook ή στο Google χωρίς ουσία ανάπτυξης αλλά στιγμιαία ένεση συναισθηματικής ικανοποίησης.

Πλεονεκτήματα

+ Σταθερή συναισθηματική ικανοποίηση

Μειονεκτήματα

+ Δεν υπάρχει ανάπτυξη

+ Μειωμένο κέρδος

+ Μη αξιοποίηση νέων ιδεών

+ Αδυναμία διαχείρισης κρίσεων πωλήσεων

+ Έλλειψη πλάνου βιωσιμότητας

+ Έλλειψη δημοφιλίας και νέων πελατών

Συνοψίζοντας , η στρατηγική που ακολουθεί κάθε εταιρία είναι καθαρά θέμα διοίκησης , το κόστος ενός στρατηγικού σχεδιασμού στο τομέα μας, (του μάρκετινγκ) είναι ανάλογο της δυναμικής του , αλλά ασφαλώς δεν αξίζει τις 2-3-4.000 ευρώ που επενδύουν επιχειρήσεις σε γνωστά ονόματα , απλά για το όνομα.

Η εταιρία μας επενδύει στρατηγικά στο επιθετικό μάρκετινγκ με χαμηλό κόστος και όπου χρειάζεται, Η ανάπτυξη έρχεται από τις δυνατές συνεργασίες και τις επαγγελματικές συμπεριφορές

Εάν ψάχνετε μια δυνατή εταιρία για να εμπιστευθείτε την εταιρία σας στο μάρκετινγκ της επιχείρησής σας χωρίς να ξοδέψετε χρήματα που δεν γνωρίζεται που πάνε η Onesmart Promotion με την καλύτερη συμβουλευτική υποστήριξη και εξυπηρέτηση σε όλη την Ελλάδα σας περιμένει σήμερα για μια τηλεφωνική γνωριμία για τις δικές σας ανάγκες προώθησης μάρκετινγκ.


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

0
Onesmart Promotion

Παρέχουμε υπηρεσίες Branding & Digital Marketing υψηλού επιπέδου. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις στην προώθηση και την αύξηση πωλήσεων και τζίρου. Στόχος μας η καινοτομία και η σταθερότητα στην επιχειρηματικότητα.

0 Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *