Εμείς σταματάμε την χρήση του Facebook, σταματάμε την καταστροφή του traffic και της δημοφιλίας

Εμείς σταματάμε την χρήση του Facebook, σταματάμε την καταστροφή του traffic και της δημοφιλίας

«Στην Onesmart Promotion αποφασίσαμε την αποχώριση από το κοινωνικό δίκτυο Facebook μετά από μήνες παρακολούθησης και έρευνας ποιότητας πωλήσεων και διαφήμισης για λόγους ποιότητας brand.»

Τους τελευταίους μήνες η ζήτηση για την διαφήμιση στο διαδίκτυο σημείωσε ανάπτυξης της τάξης του 150% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Η εξελίξεις έκαναν τις επιχειρήσεις να στραφούν άμεσα στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου με αποτέλεσμα να ισχυροποιηθούν τα κανάλια διαφήμισης.

Η σειρά κατάταξης στην αναζήτηση (θέση) της Google για έναν ιστότοπο ή e-shop οφείλετε σε πάρα πολλούς παράγοντες ποιότητας και τεχνικής.

Έτσι λοιπόν για έναν οποιοδήποτε ιστότοπο ο μέσος χρόνος που χρειάζεται να περιηγείται ο κάθε χρήστης είναι 2.5 λεπτά.

Στα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα ποιοτικού περιεχομένου όπως το twitter, LinkedIn και βίντεο (YouTube), οι μέσοι χρόνοι είναι άνω των 2 λεπτών ανα χρήστη.

Στο Facebook ο μέσος χρόνος χρήστη που μεταφέρεται στον ιστότοπο ανεξάρτητα από τον όγκο του περιεχομένου είναι από 0,05 δευτερόλεπτα έως και 50-55 δευτερόλεπτα.

Η μελέτη μας έγινε στους ιστότοπους πελατών μας που είτε έτρεχαν διαφήμιση είτε έκαναν απλή κοινοποίηση.

Η αφοσίωση των χρηστών που πήγαιναν στον ιστότοπο ήταν λιγότερο από 4%. Άνω του 90% έμπαινε και έβγαινε σε δευτερόλεπτα χωρίς καν να κοιτάξει περιεχόμενο, πλήθος κειμένου και φωτογραφίες.

Η δράση χαμηλής ποιότητας εκτός της καταστροφής των χρόνων του ιστότοπου δεν έχει και καμία αγοραστική δύναμη.

Ένα κλικ κοινοποίησης ή μια καρδούλα σε ένα τόσο αδιάφορο κοινό περισσότερο ζημιά κάνει παρά καλό.

Παρακάτω παρουσιάζουμε ένα παράδειγμα πελάτη μας που έχει χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα.

Εμείς σταματάμε την χρήση του Facebook, σταματάμε την καταστροφή του traffic και της δημοφιλίας

Παρότι το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων του είναι πλούσιο, οι χρήστες του Facebook αρνούνται να ασχοληθούν με αυτό και φεύγουν από τον ιστότοπο γρήγορα.

Στην αναφορά βλέπουμε ότι στους 29.500 χρήστες του ιστοτόπου το 95% που μπήκαν από το Facebook έδωσαν 55 δευτερόλεπτα στην ιστοσελίδα σε αντίθεση με τα άλλα δίκτυα όπως το twitter και το LinkedIn που έδωσαν πάνω από λεπτό.

Ακριβώς αυτό γίνεται και με τις καμπάνιες διαφήμισης. Δίνουν ένα κακό traffic χωρίς να μπορεί ο ιστότοπος να πάρει την κατάταξη που του αξίζει.

Αποδεδειγμένα είναι καλύτερα να υπάρχει μικρότερη και ποιοτικότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο παρά μεγάλη και κακή. Η Google δίνει αξία στον χρόνο ζωής και την αφοσίωση του χρήστη.

Έτσι ανακοινώνουμε την αποχώρησή μας από τις προωθητικές ενέργειες , και την διαφήμιση  στο Facebook για την ανάπτυξη της ποιότητας του δικού μας brand και των πελατών μας.

Onesmart Promotion
Παρέχουμε υπηρεσίες Branding & Digital Marketing υψηλού επιπέδου. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις στην προώθηση και την αύξηση πωλήσεων και τζίρου. Στόχος μας η καινοτομία και η σταθερότητα στην επιχειρηματικότητα.