Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα

Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα

Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest

Διαφημίσεις Facebook

Η πληρωμένη στόχευση στο Facebook παρέχει διαφημιστική εκστρατεία υπερβολικής στοχοθεσίας στην παλάμη των χεριών του δυνητικού πελάτη.

Η στόχευση μπορεί, να περιλαμβάνει στοιχεία όπως το φύλο, τα ενδιαφέροντα, την τοποθεσία και ακόμη και τα γεγονότα της ζωής, όπως γενέθλια ή επετείους.

Η πληρωμένη στόχευση στο Facebook μπορεί, να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη ενός κοινού, την προώθηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο ή τη δημιουργία άμεσων πελατών χωρίς να εγκαταλείψει την πλατφόρμα του Facebook.

Το Facebook είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για ορισμένα δημογραφικά στοιχεία και τύπους προϊόντων.

Το περιεχόμενο από τις αποτελεσματικές καμπάνιες στο Facebook μοιράζεται εύκολα, ενθαρρύνοντας το στοιχείο “viral ” των καμπανιών των κοινωνικών μέσων Pay per click.

 

Διαφημίσεις Instagram
Engaged Audience

Η διαφήμιση Instagram παρέχει το ίδιο επίπεδο ειδικής δημογραφικής στόχευσης με το Facebook, καθώς μοιράζονται μια βάση δεδομένων.

Ωστόσο, κατά μέσο όρο η Instagram βλέπει 58 φορές περισσότερη δέσμευση από την πλατφόρμα facebook.

Το Instagram έχει συνήθως ένα νεότερο, περισσότερο αφοσιωμένο κοινό και περιεχόμενο που καταναλώνεται σχεδόν αποκλειστικά μέσω κινητών συσκευών.

Το Instagram είναι η πλατφόρμα επιλογής για brand ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω της άμεσης ενσωμάτωσης με πλατφόρμες.

Το Instagram έχει τη δυνατότητα να προβάλλει διαφημίσεις φωτογραφιών, βίντεο, καρουζέλ και ιστοριών που έχουν τώρα πάνω από 250 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.

 

Διαφημίσεις LinkedIn
Επαγγελματικό Δίκτυο

Το LinkedIn είναι το μεγαλύτερο επιχειρηματικό δίκτυο στον κόσμο, με επαγγελματικό και μορφωμένο σχετικό κοινό. Η διαφήμιση του LinkedIn είναι ευρέως γνωστή ως ακριβή, η οποία είναι εσφαλμένη.

Οι εκστρατείες της PPC που απευθύνονται σε επαγγελματίες βάσει του ρόλου τους στην εταιρεία τους και στη βιομηχανία που εκπροσωπούν, είναι πολύ στοχευμένες και εξαιρετικά σχετικές.

Οι εκστρατείες ξεκινούν με ανάλυση ανταγωνιστών και έρευνα αγοράς. Όταν συνδυάζεται με το δημιουργικό, η Onesmart Promotion εκσυγχρονίζει τις διαφημιστικές καμπάνιες LinkedIn, για να κυριαρχήσει στους ανταγωνιστές και τους οδηγούς με τα κατάλληλα προσόντα.