© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020 , Σενάρια & τάσεις, Διαδικτυακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων


Onesmart Promotion - 06/11/2019 - 0 σχόλια

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων το 2020 , Σενάρια & τάσεις, Διαδικτυακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το 2019, τόσο πολύ που τα ψηφιακά μέσα διαπερνούν την καθημερινή ζωή των ταξιδιωτών.

Οι χρήστες διαχειρίζονται πλέον τις αλληλεπιδράσεις τους σχεδόν αποκλειστικά μέσω των smartphones, των καναλιών κοινωνικών μέσων και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Είναι φυσικό η ροή αυτής της συμπεριφοράς να επηρεαστεί όταν αποφασίζουν να πάνε σε διακοπές ή να κάνουν επαγγελματικό ταξίδι. Οι περισσότεροι άνθρωποι απολαμβάνουν τις νέες συνήθειες και η άνεση της έρευνας και της κράτησης ταξιδιών στο κινητό τους είναι ελκυστική.

Ακόμα και εκείνοι που έχουν μεγαλύτεροι ηλικία όπως οι baby boomers για παράδειγμα, αναγκάζονται να πάνε προς την ίδια κατεύθυνση. Οι αναφορές αναφέρουν ότι οι online κρατήσεις αποτελούν σχεδόν το 90% όλων των κρατήσεων. Οι περισσότεροι από αυτούς κάνουν την κράτηση ψηφιακά και την κάνουν από μια κινητή συσκευή.

Είναι ένας συντριπτικός αριθμός που υποδεικνύει τον κίνδυνο που εκτελείτε εάν δεν χρησιμοποιείτε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσελκύσετε και να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι αγκαλιάζουν την τεχνολογία και κάθε ηλεκτρονικό πόρο είναι επειδή αποσαφηνίζει και επιταχύνει το έργο ή την εμπειρία τους. Αυτές οι αρετές θα πρέπει να είναι μπροστά στο μυαλό για το ξενοδοχείο σας κατά τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου ή μια διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Το μεγαλύτερο πράγμα εάν είσαι σωστά δομημένος στο διαδίκτυο είναι το ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί και διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να ασχοληθείς με τους ταξιδιώτες.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Περιεχόμενο ιστοσελίδας και SEO, η καταστροφή των επιχειρήσεων

Τα στατιστικά θα σας πουν για μια ισχυρή παρουσία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που είναι απαραίτητη, καθώς είναι και μια στρατηγική γύρω από το βίντεο μάρκετινγκ.

Λόγω των διαφορετικών πλατφορμών μέσα στα ψηφιακά μέσα, η δυνατότητα δημιουργίας διαφημιστικών χώρων από τις εταιρίες μάρκετινγκ είναι πολύ μεγαλύτερη και τους επιτρέπει να συνδεθούν με περισσότερους πελάτες.

Θα μπορούσε να είναι ο μόνος τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες στην άλλη άκρη του κόσμου ή σε συγκεκριμένες αγορές όπως οι κινέζοι ταξιδιώτες. Μερικοί ταξιδιώτες ασχολούνται με όμορφες εικόνες, μερικοί προτιμούν τα βίντεο, άλλοι είναι ικανοποιημένοι να κάνουν μια βαθιά ανάγνωση σε γραπτές πληροφορίες. Τα ψηφιακά μέσα επιτρέπουν στο ξενοδοχείο σας προωθήσει το brand του, και όλα ταυτόχρονα. Σκεφτείτε ποια είναι τα μοναδικά σας σημεία πώλησης και ο καλύτερος τρόπος για να τα γνωστοποιήσετε στο κοινό σας.

Το πιο σημαντικό είναι ότι όταν επικοινωνείτε πρέπει να εξατομικεύεται, τις υπηρεσίες σας όπου είναι δυνατόν. Αυτό σημαίνει, ότι λέτε και προσφέρετε στους πελάτες πρέπει να είναι πληροφορίες προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες δημογραφικές τους ανάγκες και καταστάσεις.

Εάν είναι μια νεαρή γυναίκα επιχειρηματίας, πρέπει να ξέρετε τι θέλει μια νέα γυναίκα επιχειρηματίας και να επικοινωνήσετε ανάλογα. Η εξατομίκευση είναι κάτι που οι επισκέπτες επικροτούν και στην σημερινή αγορά.

 

Τύποι διαδικτυακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Το μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο γίνεται πλέον κυρίως στο διαδίκτυο, δεδομένου ότι οι καταναλωτές δεν πρέπει πλέον να βασίζονται σε διαφημίσεις εκτός σύνδεσης, όπως διαφημιστικές πινακίδες, αφίσες ή τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις.

Στο παρελθόν η εξίσωση ήταν πολύ απλούστερη, αλλά τα τελευταία χρόνια υπήρξε μια έκρηξη πολυπλοκότητας. Πρώτα, η έννοια της online διαφήμισης ξενοδοχείων, και τώρα οι μυριάδες τρόποι να εξερευνήσετε αυτή την επιλογή και να εκτελέσετε στρατηγικές.

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει |   Τι σημαίνει να είσαι συνεργάτης της Google;

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο μπορεί να μην υπάρχει ένας «σωστότερος» τρόπος για να διαφημιστείτε σε αυτά τα διάφορα κανάλια, αλλά σίγουρα μπορούμε να σας προσφέρουμε κάποιες συμβουλές σχετικά με το πού πρέπει να είναι το ξενοδοχείο σας για να προσελκύσετε τους επισκέπτες και μερικές τακτικές για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία τους.

 

Κοινωνικό μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο

Με τα κοινωνικά μέσα να γίνονται τόσο σημαντικά στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν την προσοχή των δυνητικών επισκεπτών.

Η ενημέρωση μέσω των τροφοδοσιών των κοινωνικών μέσων έχει γίνει καθημερινότητα για τους περισσότερους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το πού είναι ή τι κάνουν.

Δεν του απασχολεί όλο το περιεχόμενο, αλλά το περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια πιθανότατα θα γίνει επειδή ενεργοποιεί τη φαντασία του επισκέπτη.

Χρησιμοποιείται δημιουργικά, το περιεχόμενο ταξιδιού στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει μεταφορικό αποτέλεσμα στους θεατές, εμπνέοντας τους να πάνε στο δικό τους ταξίδι.

Τα κοινωνικά μέσα προσφέρουν επίσης στην ξενοδοχειακή σας επιχείρηση μια ποικιλία επιλογών κατά τη διανομή του περιεχομένου σας, πράγμα που σημαίνει ότι η στρατηγική και οι χρήσεις στόχευσης γίνονται εξαιρετικά πολύτιμες. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές βασικές τάσεις των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και να δούμε τι μπορεί να κάνει το ξενοδοχείο σας σε κάθε από αυτά.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων τ..." A few seconds ago
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *