© Onesmart Promotion | Branding & Digital Marketing
Μοιράσου

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, Το μυστικό πέρασμα στις πωλήσεις

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, Το μυστικό πέρασμα στις πωλήσειςΟρισμός: Η διαδικασία αύξησης του αριθμού των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο με την υψηλή κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης μιας μηχανής αναζήτησης

Εάν θέλετε η επιχείρησή σας στο διαδίκτυο να είναι επιτυχής, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο σας σε τακτική βάση για να βεβαιωθείτε ότι έχει καλή θέση στις κορυφαίες μηχανές αναζήτησης του ιστού.

Και είναι σημαντικό να ενημερώνεστε με τις κορυφαίες εξελίξεις στη βιομηχανία μηχανών αναζήτησης και ποιες βασικές τακτικές θα έπρεπε – και δεν θα έπρεπε – να χρησιμοποιήσετε για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο σας για να βεβαιωθείτε ότι θα έχει υψηλή κατάταξη σε όλες τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης.

Τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης ετοιμάζονται να τερματίσουν κάποιες υπηρεσίες τους και να αγωνιστούν για το κορυφαίο σημείο της βιομηχανίας της αναζήτησης. Η Google ήταν πάντα η Νο 1 , με το Yahoo! και το MSN να έρχονται δεύτερο και τρίτο. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι το Google και το Yahoo! Είναι η δύναμη σε πολλές από τις μικρότερες μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα, η Google τροφοδοτεί τις δωρεάν λίστες που εμφανίζονται στο AOL και το Netscape, καθώς και τις καταγεγραμμένες λίστες που εμφανίζονται στις AOL, Netscape, Ask Jeeves, HotBot, Teoma και Lycos. Η Yahoo! Τροφοδοτεί τις λίστες που προβάλλονται στα AltaVista, AllTheWeb και HotBot, καθώς και τις καταγεγραμμένες λίστες στα MSN, AltaVista και AllTheWeb.

 

Οι μηχανές αναζήτησης αλλάζουν συχνά τους αλγόριθμους που χρησιμοποιούν για να ταξινομήσουν τοποθεσίες. Δεν θέλουν τους αδίστακτους ιδιοκτήτες ιστοτόπων να χειρίζονται τις μεθόδους ευρετηρίασης τους, προκειμένου να αποκτήσουν υψηλές βαθμολογίες. Γιατί με αυτόν τον τρόπο, βλάπτουν την ακεραιότητα της ελεύθερης αναζήτησης. Μόλις οι μηχανές αναζήτησης αντιληφθούν ένα κόλπο που χρησιμοποιείται από τους «spammers μηχανών αναζήτησης» για την ενίσχυση της κατάταξης του ιστοτόπου τους, δημιουργούν έναν τρόπο να τους πιάσουν.

 

Οι μηχανές αναζήτησης δεν θέλουν να χειραγωγούνται από τους εμπόρους. Θέλουν να παρέχουν τα καλύτερα αμερόληπτα δυνατά αποτελέσματα για κάθε δεδομένη αναζήτηση – ή θα χάσουν τους χρήστες. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να αλλάξουν τους αλγόριθμους τους τόσο συχνά – για να παραμείνουν μπροστά από τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να πάρουν κορυφαίες βαθμολογίες.

Οπότε να προσέχετε! Δεν θέλετε να κάνετε μια στρατηγική που προωθείται από έναν ειδικό μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί πονηρές μεθόδους μόνο για να προσπαθήσετε να βγείτε πρώτοι! Αυτό θα μπορούσε να σας καταστρέψει το brand και την ιστοσελίδα σας.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτό ακριβώς που ψάχνουν οι μηχανές αναζήτησης κατά την ευρετηρίαση ιστοσελίδων – και με τι θα σας τιμωρήσουν.

 

Τι επιτρέπεται:

Υπάρχουν ακόμα πολλοί νόμιμοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε ή να διατηρήσετε μια υψηλή κατάταξη, χωρίς να θυμώνετε τις μηχανές αναζήτησης και να τους αναγκάζετε να σας αποβάλλουν από τη λίστα τους. Εδώ είναι μερικά από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε ότι ο ιστότοπος σας έχει υψηλή κατάταξη:

  1. Ζητήστε από σχετικούς ιστότοπους να συνδεθούν με τον ιστότοπό σας. Στο παρελθόν, η βαθμολόγηση μιας υψηλής κατάταξης με μια μηχανή αναζήτησης αφορούσε την τοποθέτηση των λέξεων-κλειδιών σας στις θέσεις των κειμένων. Όλα αυτά άλλαξαν, όμως, επειδή αυτές τις μέρες, οι εσωτερικοί και εξωτερικοί σύνδεσμοί είναι οι βασιλιάδες του παιχνιδιού.

Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν τεράστια σημασία στον αριθμό των ιστότοπων που συνδέονται με τη δική σας ιστοσελίδα.

Αλλά δεν είναι μόνο η ποσότητα των δεσμών που έχουν σημασία, είναι επίσης η ποιότητα! Οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν πόσο συναρπαστικοί είναι οι σύνδεσμοι, δηλαδή πόσο το περιεχόμενο του ιστότοπου σύνδεσης έχει κοινό περιεχόμενο με το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Όσο πιο σχετικό, τόσο το καλύτερο.

Οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν επίσης πόσο σημαντική είναι η τοποθεσία σύνδεσης. Τι είδους ηλεκτρονική παρουσία έχει; Πόση κίνηση έχει; Για παράδειγμα, ο ιστότοπος σας θα έχει υψηλότερη κατάταξη εάν συνδέεται με ιστότοπους όπως BBC.com ή nationalgeographic.com αντί για την προσωπική αρχική σελίδα του παιδιού του γείτονά σας.

Η χαμηλότερη ποιότητα των σελίδων που κάνουν σύνδεση με την δική σας και το αντίστροφο τιμωρούνται από τους αλγόριθμους αναζήτησης.

 

  1. Δώστε προσοχή στην ένταξη λέξεων-κλειδιών και την τοποθέτηση. Οι λέξεις-κλειδιά δεν μπορούν πλέον να αποτελούν τον μοναδικό καθοριστικό παράγοντα για την κατάταξη ενός ιστότοπου, αλλά εξακολουθούν να είναι πολύ σημαντικές. Τα πιο χρήσιμα μέρη για να τα συμπεριλάβετε είναι:

Στο όνομα τομέα σας – βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά σας βρίσκονται στη ρίζα της διεύθυνσης URL, όχι στο στέλεχος. Ορισμένες μηχανές αναζήτησης θα επιβάλλουν κυρώσεις σε ιστότοπους για την συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών στο στέλεχος μιας διεύθυνσης URL.

Στις ετικέτες τίτλου στον πηγαίο κώδικα της σελίδας.

Και βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει σχετικές λέξεις-κλειδιά. Οι μηχανές αναζήτησης θα σας τιμωρούν αν προσπαθήσετε να γλιστρήσετε σε λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν καμία σχέση με το περιεχόμενο του ιστότοπου σας.

 

  1. Δημιουργήστε σελίδες πληροφοριών πλούσιες σε ποιοτικό περιεχόμενο για να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Οι μηχανές αναζήτησης μισούν «σελίδες δείκτη» που δεν έχουν περιεχόμενο και υπάρχουν μόνο για να προσθέσουν στον αριθμό των συνδέσμων που οδηγούν σε έναν ιστότοπο.

Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σχετίζονται με το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας και ότι οι λέξεις-κλειδιά σας έχουν τοποθετηθεί σε πλεονεκτικές θέσεις στο περιεχόμενο των κειμένων με ροή λόγου. Αυτό θα ενισχύσει την ταξινόμηση των σελίδων σας με τις μηχανές αναζήτησης.

 

  1. Πολλαπλασιάστε και κατακτήστε. Δημιουργήστε μια δομή σχετικών ιστότοπων που συνδέονται μεταξύ τους. Γιατί να σταματήσετε σε μια μόνο σελίδα πληροφοριών; Οι πιο πλούσιοι σε περιεχόμενο ιστότοποι που δείχνουν στον ιστότοπό σας, καλύτερα.

Μπορείτε επίσης να αυξήσετε τον αριθμό των συνδέσμων που οδηγούν στον ιστότοπό σας διαιρώντας το σε διάφορες ξεχωριστές τοποθεσίες που συνδέονται μεταξύ τους. Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά αν πουλάτε διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες. Εάν δημιουργήσετε έναν διαφορετικό ιστότοπο για να επικεντρωθείτε σε κάθε προϊόν και στις υπηρεσίες σας, τότε μπορείτε επίσης να επικεντρωθείτε στη χρήση συγκεκριμένων φράσεων-κλειδιών σε κάθε τοποθεσία . Αυτός είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.

 

Τι δεν επιτρέπεται

Τώρα που καλύψαμε τα πεδία του τι επιτρέπεται, εδώ αλλάζουν τα πράγματα. Αν και αυτές οι αμφισβητήσιμες τακτικές έχουν λειτουργήσει καλά στο παρελθόν, οι μηχανές αναζήτησης τις μισούν απολύτως. Εάν σας πιάσουν χρησιμοποιώντας κάποια από αυτά τα κόλπα, μπορεί να φτάσουν στο τέλος της αναζήτησης μέχρι και να σας απομακρύνουν από τις λίστες τους.

 

  1. Προσοχή στις άσχετες συνδέσεις / συνδέσμους. Ναι, είναι καλή ιδέα να έχετε πολλούς διαφορετικούς συνδέσμους που να δείχνουν στον ιστότοπό σας, αλλά οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν μόνο τους σχετικούς συνδέσμους. Εάν εντοπίσουν ιστότοπους που δεν έχουν τίποτα κοινό με το περιεχόμενο του ιστότοπού σας που συνδέεται με τον ιστότοπό σας, θα μειώσει τη βαθμολογία της σχετικότητας.
  1. Προσοχή στις άσχετες λέξεις-κλειδιά. Οι μηχανές αναζήτησης μισούν την εύρεση άσχετων λέξεων-κλειδιών στον ιστότοπό σας -ιδίως στις μετα-ετικέτες σας. Αν σας πιάσουν με λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν καμία σχέση με το πραγματικό περιεχόμενο του ιστότοπού σας, θα σας τιμωρήσουν γι ‘αυτό άμεσα.
  1. Μην «επαναλάβετε τις λέξεις κλειδιά» στις μετα-ετικέτες σας. Στο παρελθόν, οι άνθρωποι επαναλάμβαναν τις λέξεις-κλειδιά στις ετικέτες meta τους ξανά και ξανά. Αυτό χρησιμοποιείται για να τους πάρει μια υψηλή θέση με τις μηχανές αναζήτησης – αλλά δεν ισχύει πια. Οι μηχανές αναζήτησης είναι καλές να διαβάζουν αυτό το κόλπο και θα σας τιμωρήσουν χάνοντας την κατάταξή σας.
  1. Μην δημιουργείτε «σελίδες συνδέσμων». Οι σελίδες υπερσυνδέσμων είναι τα κακά ξαδέλφια των σελίδων πληροφοριών που συζητήσαμε παραπάνω. Στο παρελθόν, μερικοί αποστολείς ανεπιθύμητων μηνυμάτων χρησιμοποιούσαν αυτές για την κατασκευή πολλαπλών τοποθεσιών που υπήρχαν μόνο για να πολλαπλασιάσουν τον αριθμό των συνδέσμων που δείχνουν στους ιστότοπους τους.

Σε αντίθεση με τις σελίδες πληροφοριών που είναι πλούσιες σε περιεχόμενο, αυτές οι σελίδες των συνδέσμων συνήθως περιλαμβάνουν μόνο μια σειρά λέξεων-κλειδιών που θα τους αποκομίσουν υψηλό βαθμό στις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν προσελκύσει την τακτική αυτή, ωστόσο, θα σας αφήσουν έξω από τις λίστες τους αν σας βρουν να κάνετε χρήση αυτού.

  1. Αποφύγετε τις σελίδες καταχωρείστε δωρεάν τον σύνδεσμό σας. Μην κάνετε τοποθέτηση συνδέσμων στον ιστότοπό σας και στις σελίδες σας. Τέτοιες τοποθεσίες έχουν εξαιρετικά χαμηλές βαθμολογίες σχετικότητας και θα σας κοστίζουν πολύ στις μηχανές αναζήτησης.

 

Οι παραπάνω συμβουλές είναι ορισμένες τακτικές καλές ή κακές που επηρεάζουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Ωστόσο η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων γίνεται από ειδικούς και η ροή δεδομένων επιβλέπεται από ειδικούς στο SEO.

Στην Onesmart Promotion η δημιουργία στόχευσης και η βελτιστοποίηση στην αναζήτηση είναι η καθημερινότητά μας.

Δημιουργούμε , επιβλέπουμε και διορθώνουμε το SEO σε κάθε ιστότοπο για την αποφυγή ποινών και την καλύτερη κατάταξη βασισμένη στην ποιότητα.

Εκφράστε την αντίδρασή σας
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
You have reacted on "Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, Το μυστικό π..." A few seconds ago
5/5 (1 Review)
Author avatar

Onesmart Promotion

https://1sm.gr
Υπηρεσίες Branding & Digital Marketing. Μειώνουμε τα αρνητικά αποτελέσματα στο brand και δίνουμε λύσεις.

Σχετικά άρθρα

Στείλε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *